Ogłoszenie z dnia 2023-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00175253/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynku internatu Zespołu Szkół nr 2 Centrum Kształcenia Ustawicznego w Pyrzycach do wymogów przeciwpożarowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Pyrzycach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684166
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipiańska 4
1.5.2.) Miejscowość: Pyrzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 918811300
1.5.8.) Numer faksu: 915065500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@pyrzyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pyrzyce.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie budynku internatu Zespołu Szkół nr 2 Centrum Kształcenia Ustawicznego w Pyrzycach do wymogów przeciwpożarowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b426c1b7-f364-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00558379
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001012/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Dostosowanie budynku internatu Zespołu Szkół nr 2 Centrum Kształcenia Ustawicznego w Pyrzycach do wymogów przeciwpożarowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00175253/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 363000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie instalacji grawitacyjnej systemu oddymiania klatki schodowej;
b) wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego;
c) wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożarowej;
d) wyposażenie budynku w gaśnice;
e) poszerzenie drzwi w salach lekcyjnych;
f) likwidacja luksferów;
g) usunięcie materiałów palnych z dróg komunikacji ogólnej;
h) prace rozbiórkowe;
i) budowa nowych wydzielni;
j) wydzielenie internatu i części stołówkowej w odrębną strefę pożarową;
k) montaż drzwi o odpowiedniej klasie ogniowej;
l) wymiana węży 52 istniejących hydrantów na węże płaskoskładane 25 z osprzętem;
m) wykonanie ścian w odpowiedniej klasie odporności ogniowej;
n) usunięcie naświetli.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ tj. projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314310-7 - Układanie kabli
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena jedynej złożonej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a nie jest możliwe zwiększenie kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 602700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 602700 PLN
INNE PRZETARGI Z PYRZYC
więcej: przetargi w Pyrzycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa drogi łączącej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia załóg Ryanair
- Budowa parkingu przy ul. Zdrowej 13
- Wymiana stolarki okiennej na okna PCV w budynkach i lokalach znajdujących się w administrowaniu Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.