Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00463650/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Jaśliskach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAŚLISKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180515339
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 171
1.5.2.) Miejscowość: Jaśliska
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-485
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134310590
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@jasliska.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasliska.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b1f2815f-db93-4306-85b1-37cda61a91de1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Jaśliskach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1f2815f-db93-4306-85b1-37cda61a91de
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558472
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00087847/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Jaśliskach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463650
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Jaśliskach o łącznej masie około 9,0 Mg oraz odbiór, transport i zagospodarowanie zużytego sprzętu elektronicznego i elektrycznego o łącznej masie około 2 Mg odbiór po zgłoszeniu zamawiającego w terminie do 7 dni.
Podane ilości odpadów komunalnych przewidzianych do odebrania z terenu Gminy Jaśliska
w okresie trwania zamówienia są liczbą szacunkową, przy czym zamawiający nie zapewnia realizacji zamówienia w tej ilości.
3.2 Sposób odbioru odpadów komunalnych:
1) Wykonawca musi dysponować odpowiednimi samochodami ciężarowymi, również do przejazdu wąskimi ulicami (od 2,5 m szer.)
2) obierać odpady selektywnie zbierane z Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (zwanego dalej GPSZOK) odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny. Odbiór powinien odbywać się w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia przez pracownika Urzędu Gminy.
3.3 Dane charakteryzujące zamówienie:
1) Liczba miejscowości objętych systemem – 9: Szklary, Daliowa, Jaśliska, Lipowiec, Posada Jaśliska, Wola Niżna, Wola Wyżna, Moszczaniec, Darów.
2) Przewidywana (szacunkowa) liczba nieruchomości zamieszkałych w Gminie Jaśliska objętych systemem około - 630, liczba nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne ok. 90.
3. 4 Wykonawca przedkłada Zamawiającemu:
1) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania Zamawiającemu sprawozdań sporządzonych zgodnie
z obowiązującym art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w terminie do 31 stycznia 2025r. za rok poprzedni, w wersji papierowej;
2) dokumenty wagowe z ważenia odpadów przekazanych do instalacji do której Wykonawca przekazuje odpady w miesiącu , którego dotyczy przedłożona faktura,
3) raport z podaniem ilości przekazanych odpadów (z podziałem na frakcje), miesięczne zestawienie zbiorcze kwitów wagowych i kart przekazania odpadów komunalnych wygenerowanych z rejestru Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami potwierdzających dostarczenie odebranych odpadów z terenów zamieszkałych do instalacji dla każdego rodzaju odpadu – oddzielnie dla każdego rodzaju odpadów – w celu potwierdzenia wykonania usługi. Karty przekazania odpadów do instalacji komunalnej bądź innej jednostki do odbioru odpadów selektywnie zebranych, wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu zgodnie z obowiązującymi wzorami, określonymi w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019 r. poz. 819), a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków;
3. 5 W zakresie odbioru odpadów:
1) zakaz mieszania ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych;
2) zakaz odbioru odpadów w niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy;
3) odbieranie, na zgłoszenie Zamawiającego, odpadów poza ustalonym harmonogramem, jeżeli odpady te zostaną zebrane i zgromadzone w terminach innych niż przewiduje termin ich odbioru, a zagraża to bezpieczeństwu życia i zdrowia mieszkańców;
5) zabezpieczenie przewożonych odpadów przed wysypaniem na drogę.
6) uporządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi
z pojemników lub worków w trakcie realizacji usługi odbioru.
3. 6 Inne obowiązki Wykonawcy:
1) wykonanie przedmiotu umowy w sposób fachowy, niepowodujący niepotrzebnych przeszkód oraz ograniczający niedogodności dla mieszkańców gminy Jaśliska do niezbędnego minimum;
2) zapewnienie, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, w ilości co najmniej takiej, jak w złożonej w postępowaniu przetargowym ofercie;
3) porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi
z pojemników, kontenerów, worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu;
4) garażowanie pojazdów do realizacji przedmiotu zamówienia wyłącznie na terenie posiadanej bazy magazynowo - transportowej;
5) wyposażenie własnych pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież ochronną;
6) okazanie na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu zamówienia.
7)informowanie Zamawiającego o przypadkach niewłaściwej segregacji odpadów przez właścicieli nieruchomości
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługowy Zakład Transportowy A. Klatka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370067428
7.3.3) Ulica: Szkolna 47
7.3.4) Miejscowość: Świerzowa Polska
7.3.5) Kod pocztowy: 38-457
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI JAŚLISKA
więcej: przetargi JAŚLISKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów komunalno - bytowych odbieranych przez Spółkę Gmin Dolnej Odry sp. z o.o. od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I"
- Zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków oraz odpadów od firm działających na terenie gmina Fabianki
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów
- Świadczenie usług związanych z letnim utrzymaniem zieleni, obiektów małej architektury, terenów komunalnych, placów zabaw i miejsc rekreacji oraz Otwartych Stref Aktywności w Gminie Ogrodzieniec
- Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską oraz środków transportowych wraz z kierowcami na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.