Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00489034/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie i wyposażenie placówki SENIOR+ w Rudzie Łańcuckiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA SARZYNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sarzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-310
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowasarzyna.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowasarzyna.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d4e49076-5c85-4c8f-9973-e698146159b61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie i wyposażenie placówki SENIOR+ w Rudzie Łańcuckiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4e49076-5c85-4c8f-9973-e698146159b6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558478
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039836/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Utworzenie i wyposażenie placówki SENIOR+ w Rudzie Łańcuckiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489034
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.22.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych oraz wyposażenie pomieszczeń w budynku OSP w Rudzie Łańcuckiej dla potrzeb funkcjonowania Klubu Senior plus. Pomieszczenia przeznaczone do remontu na potrzeby Klubu Senior plus znajdują się na parterze budynku usytuowanego na działce nr ewid. 323 w miejscowości Ruda Łańcucka. W wyniku przeprowadzonych robót budowlanych wyremontowana zostanie sala główna w budynku, kuchnia, szatnia hall oraz pomieszczenia toalety dla kobiet i mężczyzn. W pomieszczeniach wymieniona zostanie stolarka drzwiowa, instalacja elektryczna oraz instalacja wod. kan. i co.
Roboty budowlane wykonane zostaną w pomieszczeniach o n/w powierzchniach:
1) sala ogólnodostępna - 132,41 m2;
2) hall - 69,16 m2;
3) pomieszczenie kuchenne - 30,45 m2;
4) pomieszczenie szatni - 5,85 m2;
5) w.c. dla kobiet i mężczyzn - 8,67 m2;
6) wiatrołap - 7,29 m2;
Razem powierzchnia: 253,83 m2.
Zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania obejmuje m.in.:
1) roboty rozbiórkowe;
2) wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych;
3) malowanie ścian i sufitów;
4) montaż drzwi wewnętrznych i zewnętrznych;
5) wykonanie posadzki cementowej, a następnie montaż płytek podłogowych;
6) licowanie ścian wewnętrznych płytkami;
7) wykonanie instalacji wod. kan i c.o w pomieszczeniu kuchennym i sanitariatach;
8) wykonanie instalacji gniazd;
9) wymiana oświetlenia na oświetlenie typu LED;
10) wykonanie okablowania strukturalnego (telefonicznego i komputerowego);
11) mechaniczne cyklinowanie posadzek z deszczułek;
12) lakierowanie posadzki z deszczułek.
Zakres zadania obejmuje również dostawę oraz montaż n/w wyposażenia:
1) stoły – 5 szt.;
2) krzesła – 30 szt.;
3) kanapa – 2 szt.;
4) fotel – 6 szt.;
5) telewizor – 1 szt.;
6) biurko – 1 szt.;
7) fotel obrotowy – 1 szt.;
8) laptop – 1 szt.;
9) wieszak stojący – 5 szt.;
10) kuchnia gastronomiczna – 1 kpl.
Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz dostaw wyposażenia zgodnie z przedmiarem robót oraz opisem technicznym.
2. Zakres zamówienia obejmuje również:
- przygotowanie terenu budowy,
- zabezpieczenie terenu budowy,
- zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
- uporządkowanie terenu budowy.
3. Inne obowiązki i koszty Wykonawcy
Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także:
- sporządzenie przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- zabezpieczenie własnym kosztem i staraniem, mediów niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
- koszty związane z odbiorami wykonanych robót,
- utylizacja odpadów,
- protokoły z pomiarów instalacji elektrycznych,
- zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru robót zanikających i podlegających zakryciu (jeżeli wystąpią),
- oznakowanie prowadzonych robót,
- opracowanie kosztorysu powykonawczego.
W/w opracowania należy doliczyć do kosztów zadania.
4. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji zamówienia winny:
1) spełniać wymagania i być zgodne z:
a) Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane, warunkami techniczno-budowlanymi, przepisami bhp i p.poż.,
b) obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r., poz. 725 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawa Prawo budowlane” oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213),
c) przepisami wykonawczymi do w/w ustaw,
d) postanowieniami niniejszej umowy,
e) deklaracją zgodności CE (Conformité Europénne),
f) wiedzą techniczną i sztuką budowlaną;
2) spełniać wymogi funkcjonalne i techniczne określone w SWZ.
5. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
6. Kosztorys ofertowy musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona. Wszystkie wartości (z wyjątkiem obmiarów) powinny być naliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
7. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).
8. Powody nie dokonania podziału zamówienia na części:
Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części, ponieważ podział przedmiotowego zamówienia na części nie jest uzasadniony ze względu na niewielki zakres prac objętych zamówieniem. Podział zamówienia na części został wprowadzony przez ustawodawcę w celu zwiększenia udziału sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) w rynku zamówień publicznych oraz zwiększenia konkurencyjności. Zdaniem Zamawiającego zakres niniejszego zamówienia jest dostosowany do potrzeb sektora MŚP bez konieczności jego dalszego rozdrabniania. Dokonanie jego podziału jest zatem niecelowe. W dodatku podział taki mógłby przynieść odmienne od zamierzonych przez ustawodawcę skutki dla konkurencyjności postępowania i racjonalności dokonywanych wydatków, ponieważ, jeśli zamówienie zostałoby zbyt rozdrobnione, to mogłoby przestać być atrakcyjne także dla MŚP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
45431000-7 - Kładzenie płytek
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233278,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 343740,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233278,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany "Organika" Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690270883
7.3.3) Ulica: ul. Chemików 1
7.3.4) Miejscowość: Nowa Sarzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 37-310
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "ORGANIKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "ORGANIKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233278,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI NOWA SARZYNA
- Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Wola Zarczycka
- Doposażenie placu zabaw Jelna "Krzaki"
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego
więcej: przetargi NOWA SARZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestycje w infrastrukturę zaopatrzenia w wodę i oczyszczania ścieków w Gminie Podedwórze
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu "Nie JESTEŚ sam!"- II
- Remont i zakup wyposażenia dla Lokalnego Centrum Integracyjnego w Łęgu Probostwie
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynków przy ul. Canaletta 2, ul. Kłopotowskiego 1/3 i Pl. Zamkowym 6
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina Świercze"
- Remont Sali gimnastycznej w Zespole Szkół nr 2 we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.