Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00540487/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Likwidacja barier transportowych zakup mikrobusa dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Tucholi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuchola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351156
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: plac Zamkowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Tuchola
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-500
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi212@tuchola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miasto.tuchola.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/tuchola1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Likwidacja barier transportowych zakup mikrobusa dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Tucholi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2afddc87-7745-42be-a914-2947f7e62a37
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558589
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036928/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Likwidacja barier transportowych zakup mikrobusa dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Tucholi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00540487
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.26.2024.AS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest likwidacja barier transportowych poprzez zakup mikrobusa dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Tucholi.
Zadanie uzyskało dofinansowanie z „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze D, finansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych („PFRON”).
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu 9-osobowego (8 osób + kierowca), nie starszego niż z 2024 r., dostosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami przez Środowiskowy Dom Samopomocy w Tucholi realizowany w ramach obszaru D Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych Program Wyrównywanie różnic między regionami III – typu bus combi. Samochód musi posiadać homologację do przewozu osób niepełnosprawnych, być kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych, zgodnie z niżej przedstawionymi wymaganiami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają niżej wymienione dokumenty:
- Opis przedmiotu zamówienia – Likwidacja barier transportowych – zakup mikrobusa dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Tucholi (stanowi załącznik nr 1 do SWZ). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami.
Wykonawca, który będzie realizował przedmiotowe zamówienie, zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu gwarancji:
1. gwarancji jakości na cały pojazd (tj. podwozie oraz zabudowę wraz z wyposażeniem) na okres min. 2 lat;
2. gwarancji bez limitu kilometrów – na części i podzespoły pojazdu na okres min. 2 lat;
3. gwarancji na powłokę lakierniczą na okres min 3 lat,
4. gwarancji na perforację nadwozia na okres min. 5 lat.
Istnieje możliwość zaoferowania dodatkowej gwarancji (zgodnie z rozdziałem 20 niniejszej SWZ), przez co można uzyskać dodatkowe punkty, w kryterium – Gwarancja.
Rozliczenie zadania jest ryczałtowe.
Wymagania dodatkowe:
- zastosowane materiały i wyposażenie powinny posiadać odpowiednie certyfikaty, homologacje oraz powinny spełniać normy i przepisy w przewozie osobowym i osób niepełnosprawnych.
- ponadto Wykonawca powinien zapewnić serwis gwarancyjny przez Autoryzowane Stacje Obsługi w odległości 100 km od Środowiskowego Domu Samopomocy w Tucholi, z siedzibą: ul. Garbary 1, 89-500 Tuchola.
- Wykonawca gwarantuje na własny koszt i odpowiedzialność dostawę przedmiotu umowy do Zamawiającego na adres: Urząd Miejski w Tucholi, pl. Zamkowy 1,
89-500 Tuchola.
- dostawa przedmiotu umowy będzie zrealizowana jednorazowo w dzień roboczy (od poniedziałku do piątku) w godzinach pracy Urzędu, tj.:
- poniedziałek, środa, czwartek – od godz. 7.30 do godz. 15.30,
- wtorek – od godz. 7.30 do godz. 17.00,
- piątek – od godz. 7.30 do godz. 14.00.
- Wykonawca przynajmniej na 3 dni przed planowaną dostawą zawiadomi Zamawiającego o terminie dostawy w piśmie przesłanym w formie elektronicznej na wskazany adres (zwór umowy zał. nr 10 do SWZ) Zamawiający potwierdzi termin dostawy.
- Za datę wykonania przez Wykonawcę przedmiotu niniejszej Umowy – termin zakończenia całej dostawy objętego umową, o którym mowa w ust. 1, uznaje się datę zakończenia odbioru, stwierdzoną w protokole odbioru dostawy bez uwag sporządzony w 2 egzemplarzach, po 1 egzemplarzu dla Zamawiającego i Wykonawcy oraz podpisany przez wszystkie strony.
Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są na stronie internetowej prowadzonego postępowanie. Link do postępowania dostępny jest na Profilu Nabywcy zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/tuchola
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114400-3 - Minibusy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
34114300-2 - Pojazdy opieki socjalnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1230 z późn. zm.) Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania, prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019) w sprawie udzielenia zamówienia publicznego pn.: „Likwidacja barier transportowych zakup mikrobusa dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Tucholi”Uzasadnienie
Zgodnie z art. 259 oraz na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1230 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ do niniejszego postępowania zamówienia nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z TUCHOLI
- Montaż dźwigu oraz demontaż istniejącego urządzenia w Technikum Leśnym w Tucholi im. Adama Loreta
- "Prace konserwatorsko - restauratorskie wraz z zabezpieczeniem p.poż. przy dworze użytkowanym przez DPS im. Leona i Marii Janta-Połczyńskich w Wysokiej"
- Prace remontowo-modernizacyjne w pomieszczeniu stołówki w Technikum Leśnym w Tucholi im. Adama Loreta
więcej: przetargi w Tucholi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa samochodu dla PCPR w Ostrowcu Świętokrzyskim w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum""
- Likwidacja barier transportowych- zakup samochodu 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnością ruchową na wózku inwalidzkim
- Zakup i dostawa samochodu osobowego 9-cio miejscowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej na wózku inwalidzkim, przeznaczonego na potrzeby PŚDS w Pęczniewie
- "Zakup samochodu osobowego-DPS Skubarczewo" w ramach zadania pn. ,,Zakup samochodu(mikrobus) 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich"
- Likwidacja bariery transportowej poprzez zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Zakup mikrobusa w wersji "long" dla uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Brusach
więcej: Pojazdy opieki socjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.