Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00499876/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa dotycząca jesiennej zbiórki liści na ciągach komunikacyjnych na terenie miasta Gdyni.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 24
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-364
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: (58) 761 20 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.gdynia.pl, rzp@zdiz.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9785581.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa dotycząca jesiennej zbiórki liści na ciągach komunikacyjnych na terenie miasta Gdyni.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd508b03-6612-4982-84bd-735a00116fb4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558667
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032712/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa dotycząca jesiennej zbiórki liści na ciągach komunikacyjnych na terenie miasta Gdyni: cz. I - rejon L1, cz. II - rejon L2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499876
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.271.56.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 218280,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 – Jesienna zbiórka liści na ciągach komunikacyjnych na terenie miasta Gdyni w Rejonie L1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi jesiennej zbiórka liści na ciągach komunikacyjnych na terenie miasta Gdyni w Rejonie L1, obejmującym dzielnice: Orłowo, Redłowo, Mały Kack, Wielki Kack, Karwiny, Dąbrowa, Chwarzno-Wiczlino i Witomino.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sporządzenie harmonogramu zbiórki liści w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz przeprowadzenie jesiennej zbiórki liści w rejonie zgodnie z zapisami Opisu przedmiotu zamówienia.
3. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy i warunki realizacji zamówienia określają:
a) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – Załącznik nr 1-L1 do SWZ,
b) Wykaz ciągów komunikacyjnych – Rejon L1 - załącznik A1 do SWZ,
c) Wzór meldunku – załącznik B do SWZ,
d) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 90130,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 – Jesienna zbiórka liści na ciągach komunikacyjnych na terenie miasta Gdyni w Rejonie L2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi jesiennej zbiórka liści na ciągach komunikacyjnych na terenie miasta Gdyni w Rejonie L2, obejmującym dzielnice : Wzgórze Św. Maksymiliana, Śródmieście, Kamienna Góra, Działki Leśne, Grabówek, Leszczynki, Chylonia, Cisowa, Pustki Cisowskie - Demptowo, Oksywie, Obłuże, Pogórze i Babie Doły.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sporządzenie harmonogramu zbiórki liści w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz przeprowadzenie jesiennej zbiórki liści w rejonie zgodnie z zapisami Opisu przedmiotu zamówienia.
3. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy i warunki realizacji zamówienia określają:
a) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - Załącznik nr 1-L2 do SWZ,
b) Wykaz ciągów komunikacyjnych - Rejon L2 - załącznik A2 do SWZ,
c) Wzór meldunku - załącznik B do SWZ,
d) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 128150,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122029,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129513,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122029,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe „Clean-Bud” Spółka jawna, Jarosław Romanowski, Hanna Romanowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581509482
7.3.3) Ulica: Halicka 10
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-506
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122029,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137527,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159958,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137527,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT SANITARNO-PORZĄDKOWYCH „SANIPOR” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860102926
7.3.3) Ulica: Sportowa 8
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT SANITARNO-PORZĄDKOWYCH "SANIPOR" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137527,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych
- Znakowane gadżety dla WZNJ
- Zakup gadżetów promocyjnych ze znakowaniem UMG - 2
- DOSTAWA 2000 sztuk TALONÓW PODARUNKOWYCH
- Wycinka drzew i krzewów wraz z uprzątnięciem na potrzeby "Budowy obwodnicy dzielnicy Witomino w Gdyni
- Dostawa 1 szt. samochodu osobowego
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY KOLNO
- "Prowadzenie prac związanych z bieżącym utrzymaniem czystości i porządku na terenach publicznych w mieście Ryki w 2025 roku"
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy oraz odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów kom. PSZOK
- "Modernizacja dwóch kompleksów sportowych Moje Boisko - Orlik 2012 przy ul. Przy Zalewie 1 i ul. Wiejskiej 4 w Tarnobrzegu"
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Kraśniczyn".
- "UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA PLACACH TARGOWYCH, JARMARKACH I KIERMASZACH W POZNANIU 2025"
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.