Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00506792/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa sieci dróg wewnętrznych w ramach zadania inwestycyjnego „Scalenie gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym obiektu "Hucisko", gm. Przysucha, pow. Przysuski” – Etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Przysuski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 10
1.5.2.) Miejscowość: Przysucha
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 (48) 675 25 53
1.5.8.) Numer faksu: 48 (48) 675 25 53 wew. 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatprzysuski.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.przysucha.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-706e1fa6-2bc0-4846-b620-cbbe055555d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i przebudowa sieci dróg wewnętrznych w ramach zadania inwestycyjnego „Scalenie gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym obiektu "Hucisko", gm. Przysucha, pow. Przysuski” – Etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-706e1fa6-2bc0-4846-b620-cbbe055555d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558677
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020099/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Scalenie gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym obiektu "Hucisko", gm. Przysucha, pow. Przysuski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506792
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-I.272.32.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 6290550,59 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1418245,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: Budowa i przebudowa sieci dróg wewnętrznych w ramach zadania inwestycyjnego „Scalenie gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym obiektu "Hucisko", gm. Przysucha, pow. Przysuski” – Etap II
Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy dróg nr: 1, 2, 7, 14, 17, 18 i 20 umożliwiających dojazd do gruntów rolnych, leśnych i zabudowań gospodarczych w miejscowości Hucisko w związku z realizacją zadania inwestycyjnego „Scalenie gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym obiektu "Hucisko", gm. Przysucha, pow. Przysuski” w ramach wspierania rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego (EFRROW) na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 – Etap II.
1. Przebudowa drogi nr 1, długość L=769,79 m - szer. pasa 6 m, szer. jezdni 3 m
2. Przebudowa drogi nr 2, długość L=635,52 m - szer. pasa 5 m, szer. jezdni 3 m
3. Przebudowa drogi nr 7, długość L=270,53 m – szer. pasa 5 m, szer. jezdni 3 m
4. Przebudowa drogi nr 14, długość L=1148,56 m, szer. pasa 9 m, szer. jezdni 5 m.
5. Przebudowa drogi nr 17, długość L=1077,20 m - szer. pasa 6 m, szer. jezdni 4 m.
6. Przebudowa drogi nr 18, długość L= 260,00 m – szer. pasa 6 m, szer. jezdni 4 m.
7. Przebudowa drogi nr 20, długość L= 100,00 m, szer. pasa 4 m, szer. jezdni 3 m.
Uwaga dotycząca drewna i krzaków z wycinki.
Drewno i krzaki z wycinki wykonywanej w trakcie realizacji zamówienia stanowią własność Wykonawcy. Wykonawca zagospodaruje je we własnym zakresie.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Oferta powinna obejmować realizację całości zamówienia.
Roboty powinny być wykonane zgodnie z projektem wykonawczym zamiennym z przedmiarami robót, będącym elementem dokumentacji projektowej - załącznik nr 6 do SWZ, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, pozwoleniem na budowę, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami prawnymi.
Przedmiot zamówienia w zakresie przebudowy dróg nr: 1, 2, 7, 14, 17, 18 i 20 opisany został za pomocą dokumentacji projektowej z przedmiarami robót - załącznik nr 6 do SWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.
Uwaga dotycząca zakresu zamówienia:
Dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia obejmuje szerszy zakres niż ten, który objęty jest zamówieniem.
Etap II - Budowy i przebudowa sieci dróg wewnętrznych, umożliwiających dojazd do gruntów rolnych, leśnych i zabudowań gospodarczych w miejscowości Hucisko w związku z realizacją zadania inwestycyjnego „Scalenie gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym obiektu "Hucisko", gm. Przysucha, pow. Przysuski w ramach wspierania rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego (EFRROW) na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020, którego dotyczy postępowanie obejmuje jedynie przebudowę dróg nr: 1, 2, 7, 14, 17, 18 i 20, który należy wykonać na podstawie projektu wykonawczego zamiennego z przedmiarami robót.
Dopuszczenie złożenia oferty zawierającej materiały lub urządzenia równoważne.
1) Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa
firmy, towaru lub produktu, ma ona charakter wyłącznie informacyjny.
2) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawiają się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wszelkie materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów, stanowią jedynie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych.
3) Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych.
4) W przypadku oferowania równoważnego materiału lub urządzenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane materiały i urządzenia lub roboty budowlane spełniają wymagania równoważności t.j.: wykaz innych niż w SWZ materiałów i urządzeń oraz ich parametrów technicznych, karty katalogowe lub temu podobne dokumenty.
5) Obowiązek wykazania równoważności oferty spoczywa na Wykonawcy pod rygorem jej odrzucenia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
6) Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, to Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie na podstawie Art. 107 ust 2 pzp.
Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o ile są znane.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1490984,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2518298,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1490984,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "INTERBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008110461
7.3.3) Ulica: ul. Bolesława Limanowskiego 154
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "INTERBUD" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1490984,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PRZYSUCHA
- Przebudowa drogi Gminnej nr 330920W w Janikowie
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa zestawów jednolitego ubioru oraz wyposażenia specjalistycznego służącego do realizacji programu szkolenia w Oddziałach Przygotowania Wojskowego
- Zakup w 2025r. paliw do samochodów PZDP Przysucha
więcej: przetargi PRZYSUCHA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.