Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00496068/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług fizjoterapii dla mieszkańców gminy Paradyż
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PARADYŻ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648267
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konecka 4
1.5.2.) Miejscowość: Paradyż
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-333
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 758-40-82
1.5.8.) Numer faksu: 44 758-40-24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminaparadyz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaparadyz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminaparadyz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług fizjoterapii dla mieszkańców gminy Paradyż2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d9bf5b0-0dbe-4cbb-8370-5dd6476f9da5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558689
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066545/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług fizjoterapii dla mieszkańców gminy Paradyż
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00496068
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu indywidualnej fizjoterapii dla mieszkańców gminy Paradyż, posiadających skierowanie od lekarza kierującego na zabiegi.
2. Na usługę składać się będzie terapia indywidualna dla każdego mieszkańca gminy Paradyż.
3. Realizacja zadań będzie prowadzona od poniedziałku do piątku 7,5 godzin dziennie.
4. Udzielanie zabiegów w zakresie fizjoterapii mają wykonywać 2 osoby posiadające:
a. odpowiednie uprawnienia (kwalifikacje) fizjoterapeuty zgodnie z ustawą z dnia 25 września 2015r. o zawodzie fizjoterapeuty ;
b. wpis do Krajowego Rejestry Fizjoterapeutów;
c. przynajmniej 1 osoba roczne doświadczenie w zawodzie fizjoterapeuty;
5. Warunki zatrudnienia: samozatrudnienie
6. Wykonawca w trakcie udzielania zabiegów fizjoterapeutycznych na rzecz pacjentów, będzie korzystał nieodpłatnie z:
a) lokalu przy. ul. Opoczyńskiej 4 udostępnionego przez Zamawiającego;
b) aparatury i sprzętu medycznego Zamawiającego;
c) środków farmaceutycznych oraz sprzętu jednorazowego użytku Zamawiającego;
7. Korzystanie ze środków określonych w pkt 6 może się odbywać wyłącznie w zakresie niezbędnym do udzielania zabiegów będących przedmiotem zamówienia.
8. Wykonawca nie może wykorzystywać środków określonych w pkt 6 na cele odpłatnego udzielania zbiegów fizjoterapeutycznych.
9. Nie dopuszcza się wykonywania płatnych usług.
10. Wykonawca będzie wykonywał zabiegi w zakresie:
- elektroterapii;
- światłolecznictwa;
- magnetoterapii;
- ultradźwięków;
- biostymulacji laserowej;
- kinezyterapii,
- wykorzystania sprzętu: UGUL;
- masażu.
11. Wykonawca musi posiadać komputer do prowadzenia dokumentacji medycznej oraz prowadzić kartę pacjenta oraz potwierdzać wykonywanie zabiegów fizjoterapeutycznych w formie pisemnej i elektronicznej
12. Dbanie o porządek i czystość na stanowisku pracy;
13. Dbanie o sprzęt oraz o stanowisko zabiegowe (mycie, dezynfekowanie);
14. Odnoszeniu się do pacjenta z należytym szacunkiem i w sposób kulturalny;
15. Nie wykraczaniu poza swoje umiejętności zawodowe przy wykonywaniu zabiegów, w przypadku gdy zakres zabiegów przewyższa umiejętności zwróceniu się do bardziej kompetentnych fizjoterapeutów;
16. Kierowaniu się dobrem pacjenta, poszanowaniem jego podmiotowości i godności osobistej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 675000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jakub Gwadera & Hubert Chmielewski Fizjoterapia spółka cywilna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681851196
7.3.3) Ulica: Nowa
7.3.4) Miejscowość: Paradyż
7.3.5) Kod pocztowy: 26-333
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jakub Gwadera & Hubert Chmielewski Fizjoterapia spółka cywilna
jakie przetargi wygrała firma
Jakub Gwadera & Hubert Chmielewski Fizjoterapia spółka cywilna
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025".
- Prowadz.zaj.wczes. wspomag roz.dziecka-poprzez zaj. ze spec. oraz udziel.dodat.usł.terapeut., fizjo.,psych., pedag.,log. i in. spec. w celu real. zad. wiod. oś. koord.-rehab.-opiek. w PPP w Bieruniu
- Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz dodatkowych usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów
- NA WYKONANIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH W DOMU PODOPIECZNEGO NA TERENACH MIEJSKICH I WIEJSKICH GMINY POŁCZYN-ZDRÓJ W OKRESIE OD DNIA PODPISANIA STOSOWNEJ UMOWY DO 31.12.2026 r.
- ŚWIADCZENIE USŁUG W RAMACH PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" NA ROK 2025
- "Świadczenie wsparcia rehabilitacyjnego osobom niepełnosprawnym w ramach Warsztatów Terapii Zajęciowej we Wronkach w 2025 r."
więcej: Usługi fizjoterapii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.