eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa i montaż drzwi wejściowych fasadowych dwuskrzydłowych (wejście G), w tym demontaż obecnych drzwi w budynku Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie pl. Bankowy 3/5



Ogłoszenie z dnia 2024-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż drzwi wejściowych fasadowych dwuskrzydłowych (wejście G), w tym demontaż obecnych drzwi w budynku Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie pl. Bankowy 3/5

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MAZOWIECKI URZĄD WOJEWÓDZKI W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013272620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Bankowy 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@mazowieckie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.mazowieckie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9e36dde8-0d24-4291-a441-282118173df7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż drzwi wejściowych fasadowych dwuskrzydłowych (wejście G), w tym demontaż obecnych drzwi w budynku Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie pl. Bankowy 3/5

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e36dde8-0d24-4291-a441-282118173df7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558715

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00213240/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.21 Wymiana drzwi w budynkach Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482609

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BOU-V.272.29.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż drzwi wejściowych fasadowych dwuskrzydłowych (wejście G),
w tym demontaż obecnych drzwi w budynku Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie pl. Bankowy
3/5 w celu poprawy warunków i bezpieczeństwa pracy w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja
obiektów użytkowanych przez Mazowiecki Urząd Wojewódzki".
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) inwentaryzację pomieszczeń objętych umową;
2) sporządzenie dokumentacji projektowej;
3) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę;
4) demontaż drzwi;
5) dostawę i montaż drzwi we wnęce wraz z obróbką;
6) obróbka ścian, tj. naprawa ścian, tynkowanie, malowanie, gruntowanie;
7) wywóz i utylizacja odpadów budowlanych;
8) wykonanie wielobranżowej dokumentacji powykonawczej;
9) Wykonawca udzieli min. 60 miesięcznej gwarancji na drzwi wejściowe, liczonej od daty podpisania
protokołu odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44221200-7 - Drzwi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88560,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SimplyTech Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 141708758

7.3.3) Ulica: ul. Strażacka 63/65,

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-462

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88560,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 ust. 1, ustala się na dzień zawarcia Umowy.
2. Termin przekazania placu budowy wynosi do 3 dni roboczych od dnia uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę.
3. Wykonawca w terminie:
1) Etap I – nie dłuższym niż 20 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
zobowiązany jest do opracowania i przedstawienia Zamawiającemu
dokumentacji projektowej oraz do złożenia jej wraz z wnioskiem o pozwolenie
na budowę do właściwego organu administracyjnego;
2) Etap II – nie dłuższym niż 90 dni kalendarzowych od dnia uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę wykona demontaż obecnych drzwi, dostawę i montaż nowych drzwi wraz z robotami towarzyszącymi, zgodnie z OPZ oraz zatwierdzonym projektem.
4. Na czas uzyskania decyzji administracyjnych ulega zawieszeniu termin biegu umowy, bez skutków finansowych dla Wykonawcy.
5. Wykonawca jest zobowiązany pisemnie zgłosić gotowość do odbioru końcowego do upływu terminu wskazanego w ust. 3 pkt 2.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.