eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa drobnego sprzętu do wykonywania zabiegów małoinwazyjnych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2024-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa drobnego sprzętu do wykonywania zabiegów małoinwazyjnych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. A. FALKIEWICZA WE WROCŁAWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931082610

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: WARSZAWSKA

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 52-114

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 34 74 100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@falkiewicza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.falkiewicza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.falkiewicza.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa drobnego sprzętu do wykonywania zabiegów małoinwazyjnych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3ef1d31-bcf5-4ff4-9faa-e6e75cf7af13

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558845

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00548768

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/30/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 142685,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzęt histeroskopowy – Resektoskop bipolarny
Opis przedmiotu zamowienia zawarty w załączniku nr 2 cz.1 i załącznik nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 74167,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw narzędzi histeroskopowych – Uretrocystoskop
Opis przedmiotu zamowienia zawarty w załączniku nr 2 cz.2 i załączniku nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 37037,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw narzędzi chirurgicznych – Manipulator maciczny
Opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 2 cz.3 i załączniku nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 31481,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w dniu 16.10.2024 r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest m.in. Zestaw narzędzi chirurgicznych – Manipulator maciczny – część 3, gdzie przedmiotem zamówienia jest manipulator maciczny typu Keckstein.
W dniu 18.10.2024 r. Zamawiający powziął decyzję o dokonaniu zmiany przedmiotu zamówienia na manipulator maciczny typu Clermont-Ferrand pozwalający na korzystniejsze pod względem cenowym i sprzętowym wykorzystanie go do wykonywania zabiegów małoinwazyjnych.
Dodatkowo, zmiany dokumentów w zakresie arkusza technicznego dotyczyć będą jednej części, a będą rzutowały na istotną zmianę zakresu całego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego co będzie wymagało wydłużenia postępowania dla trzech części o co najmniej 7 dni, wobec czego należy uznać, że dalsze prowadzenie postępowania nr ZP/TP/30/2024 w części nr 3 jest nieuzasadnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.