Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00548768/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
- 2024/BZP 00558186/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa drobnego sprzętu do wykonywania zabiegów małoinwazyjnych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. A. FALKIEWICZA WE WROCŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931082610
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: WARSZAWSKA
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 52-114
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 34 74 100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@falkiewicza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.falkiewicza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.falkiewicza.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa drobnego sprzętu do wykonywania zabiegów małoinwazyjnych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3ef1d31-bcf5-4ff4-9faa-e6e75cf7af13
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558845
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00548768
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/30/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 142685,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt histeroskopowy – Resektoskop bipolarnyOpis przedmiotu zamowienia zawarty w załączniku nr 2 cz.1 i załącznik nr 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 74167,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw narzędzi histeroskopowych – UretrocystoskopOpis przedmiotu zamowienia zawarty w załączniku nr 2 cz.2 i załączniku nr 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 37037,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw narzędzi chirurgicznych – Manipulator macicznyOpis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 2 cz.3 i załączniku nr 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 31481,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w dniu 16.10.2024 r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest m.in. Zestaw narzędzi chirurgicznych – Manipulator maciczny – część 3, gdzie przedmiotem zamówienia jest manipulator maciczny typu Keckstein.
W dniu 18.10.2024 r. Zamawiający powziął decyzję o dokonaniu zmiany przedmiotu zamówienia na manipulator maciczny typu Clermont-Ferrand pozwalający na korzystniejsze pod względem cenowym i sprzętowym wykorzystanie go do wykonywania zabiegów małoinwazyjnych.
Dodatkowo, zmiany dokumentów w zakresie arkusza technicznego dotyczyć będą jednej części, a będą rzutowały na istotną zmianę zakresu całego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego co będzie wymagało wydłużenia postępowania dla trzech części o co najmniej 7 dni, wobec czego należy uznać, że dalsze prowadzenie postępowania nr ZP/TP/30/2024 w części nr 3 jest nieuzasadnione.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu - 5 części
- Sukcesywne usługi pralnicze dla Areszt Śledczego we Wrocławiu
- "Świadczenie usług outsourcingu pracowniczego dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach - zadania"
- Usługa dostarczenia zapasowego łącza internetowego dla Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu na okres 36 miesięcy
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Dolnośląskiego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, montaż i uruchomienie zestawu do artroskopii wraz z wyposażeniem oraz przeszkoleniem personelu w NOVUM - MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Dostawa wyrobów do zabiegów RIRS, ureterorenoskopu giętkiego cyfrowego wielorazowego, koszulek dostępu moczowodowego do giętkich ureterorenoskopów z funkcją odsysania (...) w podziale na 24 części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.