Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00518698/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
- 2024/BZP 00525631/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa zapewnienia dostępu do obiektów i zajęć sportowo –
rekreacyjnych dla pracowników Sądu Rejonowego
Gdańsk-Północ w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220068080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piekarnicza 10
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-126
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gdansk-polnoc.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gdansk-polnoc.sr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3fafe40d-495c-4430-9312-8bfb7cba75b91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa zapewnienia dostępu do obiektów i zajęć sportowo –rekreacyjnych dla pracowników Sądu Rejonowego
Gdańsk-Północ w Gdańsku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fafe40d-495c-4430-9312-8bfb7cba75b9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558869
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00252461/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa zapewnienia dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Sądu Rejonowego Gdańsk-Północ w Gdańsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518698
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OG.261.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„ Przedmiotem zamówienia jest świadczenie wyselekcjonowanych przez Wykonawcę, pod
kątem potrzeb Zamawiającego, usług sportowo rekreacyjnych tj. działalność sportowo
rekreacyjna np.(aerobic, aqua aerobic, basen, indoor cycling, fitness, gimnastyka, jacuzzi,
joga, łaźnia, nauka sztuk walki, nauka tańca, pilates, sauna, ścianka wspinaczkowa,
siłownia, spinning, squash, itp.) dostępnych dla Uczestników Programu (pracowników
Sądu Rejonowego Gdańsk-Północ w Gdańsku, ich członków rodzin zwanych dalej
„osobami towarzyszącymi”) przez 7 dni w tygodniu, świadczonych na ich rzecz w okresie
obowiązywania umowy przez podmioty trzecie. Koszt przystąpienia do Programu w 100%
ponoszą pracownicy Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217852,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349896,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217852,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU Pomoc SA, Rondo Ignacego Daszyńskiego 4, 00-843 Warszawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252449771
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217852,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- ,,Budowa ogrodzenia zewnętrznego na terenie Nowiny 280 mb". opis techniczny i parametry tj.: - producent: Wiśniowski Sp. z o.o. S.K.A. - typ ogrodzenia panelowego: Vega 2D, wysokość: 1830 mm, - system montażu: Omega D2, - opis szczegółowy: Płot o L=280 m i wysokości całkowitej po montażu 2 m, z paneli pospawanych z prętów pionowych fi=5 mm i parami poziomo fi=6 mm (oczka 50x200 mm). Panele zabezpieczone antykorozyjnie-ocynkowane. Montowane za pomocą obejm typu Omega 2D do słupków z profilu 40x60x1,5 mm, zabetonowane w tzw. stopach w gruncie. Pomiędzy słupkami, u ich podstawy na gruncie, zamontowane betonowe ,,deski" (prefabrykaty o wys. 25 - 60 cm w zależności od ukształtowania terenu), trzymane przez betonowe bloczki typu H .
- Dostawa testów do pomiaru wskaźnika INR wraz z dzierżawą aparatów do pomiaru INR - 30 szt. dla UCK
- Wycinka drzew przydrożnych z frezowaniem pni wraz z zakupem drewna pozyskanego z wycinki, prześwietlanie koron drzew oraz frezowanie pni w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW
- Kompleksowa obsługa informatyczna Hevelianum
- Dostawa jednokanałowych cewników pępowinowych, podkładów ginekologicznych oraz wat celulozowych dla UCK
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sportowo - rekreacyjnych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie, dzieci oraz osób towarzyszących.
- Świadczenie usług kafeteryjnych dla pracowników i byłych pracowników (emerytów, rencistów) UOKiK realizowane poprzez dostęp do cyfrowej platformy świadczeń pozapłacowych
- Usługi dostępu do usług sportowo-rekreacyjnych
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników oraz członków rodzin pracowników Urzędu Miasta Rzeszowa
- Usługa prowadzenia dodatkowych zajęć i warsztatów dla dzieci i ich rodziców z Przedszkola Samorządowego nr 43 w Kielcach
- Dostawa karnetów dla pracowników Politechniki Rzeszowskiej uprawniających do korzystania z usług sportowych i rekreacyjnych w 2025 roku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.