Ogłoszenie z dnia 2023-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00460407/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Będzinie
w okresie od 01.01.2024r. do 31.12.2024r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BĘDZIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Sączewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Będzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiat.bedzin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.bedzin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-bedzin.logintrade.net/zapytania_email,142685,f45137e1615214aa185a56f5a6553f3f.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Będziniew okresie od 01.01.2024r. do 31.12.2024r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-749fcd64-7303-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00558870
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030685/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Będzinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00460407
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Będzinie w okresie od 01.01.2024r. do 31.12.2024r.
1.1.1.Przedmiotem zamówienia jest:
- wykonanie tablic rejestracyjnych według przepisów obowiązujących w dniu dostawy,
- dostarczanie na własny koszt tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi (w paczkach po 50 sztuk) do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego z siedzibą w Będzinie przy ul. Ignacego Krasickiego 17,
- odbieranie tablic rejestracyjnych z w/w Wydziału przeznaczonych do likwidacji i ich utylizację przygotowanych w paczkach do 50 sztuk o zawartości opisanej w dodatkowych protokołach przekazania.
1.1.2. Wykonanie zamówienia musi być zgodne z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych
z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022 r., poz. 1847 z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych ( t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 1885 z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019r., poz. 547)
oraz wszelkimi obowiązującymi przepisami w tym zakresie, z uwzględnieniem ewentualnych zmian w przepisach jakie mogą nastąpić w czasie trwania umowy.
1.1.3. Dostarczane tablice rejestracyjne muszą być produkowane przez przedsiębiorcę spełniającego warunki zawarte w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.).
1.1.4. Wykonawca dostarczy następujące rodzaje tablic:
1) Tablice rejestracyjne jednorzędowe seryjne - 9 000 szt.
( samochodowe jednorzędowe, przyczepy, naczepy, tablice dodatkowe oraz wtórniki tablic jednorzędowych: zabytkowych, indywidualnych, tymczasowych, dodatkowych)
2) Tablice rejestracyjne motocyklowe – 1 200 szt.
seria + wtórnik
3) Tablice rejestracyjne motorowerowe – 500 szt.
seria + wtórnik
4) Tablice rejestracyjne zwyczajne dwurzędowe - 400 szt.
seria + wtórnik
( samochodowe, przyczepy, naczepy, indywidualna, dodatkowa, zabytkowa, tymczasowa)
5) Tablice rejestracyjne indywidualne:
- samochodowe jednorzędowe – 200 szt.
- samochodowe dwurzędowe – 10 szt.
- motocyklowe – 20 szt.
6) Tablice rejestracyjne zabytkowe:
- samochodowe jednorzędowe – 200 szt.
- samochodowe dwurzędowe – 20 szt.
- motocyklowe – 20 szt.
7) Tablice rejestracyjne tymczasowe
- samochodowe jednorzędowe – 200 szt.
- samochodowe dwurzędowe – 20 szt.
- motocyklowe – 10 szt.
- motorowerowe – 10 szt.
8) Tablice samochodowe zmniejszone
seria + wtórnik – 120 szt.
9) Profesjonalne tablice rejestracyjne
- samochodowe jednorzędowe – 50 szt.
- motocyklowe – 10 szt.
- motorowerowe – 10 szt.
Razem – 12 000 szt.
1.1.5. Zamówienie obejmuje również dostawę 4 000 sztuk ramek montażowych do tablic rejestracyjnych jednorzędowych bez konieczności ich przewiercania, wykonane z tworzywa sztucznego wraz z nadrukiem reklamowym w kolorze białym wg wzoru Zamawiającego – załącznik Nr 6 do SWZ.
1.1.6. Zamawiający zastrzega, że podane wyżej ilości dostarczanych tablic są ilościami szacunkowymi, faktyczna liczba realizowanych dostaw będzie zależna od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, m. in. w związku ze zmianami w przepisach prawa. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od ww. wartości, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego w toku postępowania Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ tj.: Projektowane postanowienia umowy.
1.1.7. Minimalna ilość zamówienia tablic rejestracyjnych wyniesie nie mniej niż 60% wartości umowy.
1.1.8. Termin realizacji zamówienia od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się ustalenie przez Zamawiającego innego terminu.
1.1.9. Koszt realizacji:
Koszt realizacji winien obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz ewentualne upusty oferowane przez Wykonawcę.
1.1.10. Dostawa tablic rejestracyjnych: na koszt Wykonawcy.
1.1.11. Odbiór i kasacja zużytych tablic rejestracyjnych: na koszt Wykonawcy.
1.1.12. Gwarancja na tablice rejestracyjne:
Wykonawca udziela 2 lat gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia. Okres gwarancji liczony jest od daty dostawy danej partii tablic potwierdzonej dowodem dostawy.
Tablice rejestracyjne z wadami podlegają bezpłatnej wymianie przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44423400-5 - Znaki i podobne elementy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Unar Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 351500765
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Ochrona Targowiska Miejskiego w Będzinie przy ul. Gzichowskiej.
- MODERNIZACJA WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ NA KORYTARZACH WRAZ Z WYMIANĄ OŚWIETLENIA W II LO IM. ST. WYSPIAŃSKIEGO W BĘDZINIE
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytkowania.
- Zakup koszy na śmieci na terenie Miasta Mława
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Brzegu
- Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa ogólnego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- Wyprodukowanie i sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic wycofanych z użytku i ich zagospodarowanie
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.