eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleNasadzenia drzew w roku 2024



Ogłoszenie z dnia 2024-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nasadzenia drzew w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d9826443

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nasadzenia drzew w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76d6fc25-73fd-4a90-92e3-980768bec34a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558958

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023525/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Nasadzenia drzew i krzewów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00509419

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.54.2024.AJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 60898,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Nasadzenia drzew i usunięci pni – os. Sławięcice ul. Wróblewskiego

1. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) ul. Wróblewskiego - usunięcie 6 szt. pni po wcześniej usuniętych drzewach gatunku lipa drobnolistna o obwodach ok. 180 - 300 cm na głębokość min. 70 cm, znajdujących się częściowo w chodniku i jezdni;
2) wykonanie nasadzeń (6 szt.) drzew o obw. min. 16 cm, korona na wys. min. 4,5 m gatunku lipa drobnolistna.
Parametry oraz ilości materiału szkółkarskiego podano w załączniku nr 1A do SWZ.
3) dwuletnią pielęgnację/utrzymanie nasadzeń szczegółowo opisaną w „Podstawowych wytycznych dla kształtowania zieleni Kędzierzyn-Koźle z dnia 28.09.2023r.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: SWZ, szkic mapowy oraz plan nasadzeń, podstawowe wytyczne dla kształtowania zieleni Kędzierzyn-koźle z 28.09.2023r. oraz projektowane postanowienia umowy zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania, stanowiące integralną część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.5.) Wartość części: 21149,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: Nasadzenia drzew – Miejsce Kłodnickie, os. Azoty ul. Waryńskiego, Koźle – Planty Koźla

1. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) wykonanie nasadzeń (5 szt.) drzew o obw. min. 16 cm korona na wys. min. 2,2 m dz. nr 60 Miejsce Kłodnickie;
- 5 szt. kasztanowiec czerwony 'Briotii'
2) wykonanie nasadzeń (1 szt.) drzew o obw. min. 16 cm korona na wys. min. 2,2 m na skwerze przy ul. Ludwika Waryńskiego (osiedle Azoty)
- robinia akacjowa "Frisja" 1 szt.
3) wykonanie nasadzeń 10 szt. drzew o obw. min. 14 cm Koźle - Planty Koźla
- dąb szypułkowy lub bezszypułkowy 4 szt.
- jesion wyniosły 2 szt.
- klon pospolity 2 szt.
- lipa drobnolistna 2 szt.
Parametry oraz ilości materiału szkółkarskiego podano w załączniku nr 1B do SWZ.
4) dwuletnią pielęgnację/utrzymanie nasadzeń szczegółowo opisaną w „Podstawowych wytycznych dla kształtowania zieleni Kędzierzyn-Koźle z dnia 28.09.2023r.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: SWZ, szkic mapowy oraz plan nasadzeń, podstawowe wytyczne dla kształtowania zieleni Kędzierzyn-koźle z 28.09.2023r. oraz projektowane postanowienia umowy zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania, stanowiące integralną część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 39749,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29937,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30693,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29937,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASJ Hortus Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6392011963

7.3.3) Ulica: ul. Raciborska 9

7.3.4) Miejscowość: Rudy

7.3.5) Kod pocztowy: 47-430

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29937,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 760 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia:
1) Termin dostawy roślin, wykonania nasadzeń, usunięcia pni: 30 dni kalendarzowych.
2) Pielęgnacja, utrzymanie nasadzeń: 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru częściowego umowy dotyczącego
dostawy roślin i wykonania nasadzeń.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.