eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolkowiceInterwencyjne naprawy, konserwacje i remonty bieżące mienia - zamówienie z wolnej ręki



Ogłoszenie z dnia 2024-10-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Interwencyjne naprawy, konserwacje i remonty bieżące mienia – zamówienie z wolnej ręki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647618

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76/8474121

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.nowak@gmina.polkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-356f996b-2a9f-4d78-9e30-4b75026f0e90

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Interwencyjne naprawy, konserwacje i remonty bieżące mienia – zamówienie z wolnej ręki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-356f996b-2a9f-4d78-9e30-4b75026f0e90

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00559008

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067915/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Interwencyjne naprawy, konserwacje i remonty bieżące mienia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542421

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Art. 305 pkt. 1) w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
Zakres podstawowy robót realizowany zgodnie z umową nr 326/04/24 z dnia 05.04.2024 zawartą w wyniku postępowania w trybie podstawowym - art. 275 pkt 2 Pzp.
Zakres robót niniejszego zamówienia był wykonywany w ramach zamówienia podstawowego i jest z nim zgodny. W ogłoszeniu o zamówieniu zadania podstawowego przewidziana została możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót bud., których zakres stanowić będzie nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od dnia udzielenia tego zamówienia, dotychczasowemu wykonawcy robót bud. Zamawiający przewidział w SWZ do wykonania czynności, wskazane w § 1 ust. 2 pkt: 1-7,11,13-14,16–20 podstawowego OPZ.
Wartość szacunkowa nie przekracza 50% wartości zakresu robót objętego zamówieniem podstawowym tj. 332.233,50 zł brutto.
Wartość szacunkowa zamówienia: 145.445,78 brutto (118.248,60 zł netto) tj. 43,78 % wartości zamówienia podstawowego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.24.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 118248,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest interwencyjne wykonywanie bieżących napraw, konserwacji i remontów mienia stanowiącego własność gminy Polkowice w ramach zadań budżetowych pn.: „Zakup usług remontowych” i „Usługi komunalne”.
Zakres prac obejmuje:
1. zdemontowanie elementów drewnianych (np. w ławkach, pergolach, pomostach itp.),
2. zdemontowanie urządzeń małej architektury (np. kosz, gablota, stojak rowerowy, ławka, trzepak, urządzenie zabawowe itp.),
3. pomalowanie elementów drewnianych (np. w ławkach, pergolach, pomostach itp.),
4. pomalowanie konstrukcji i elementów metalowych (np. panel ogrodzeniowy, słupek, kosz, gablota, stojak rowerowy, trzepak, urządzenie zabawowe itp.),
5. pomalowanie elewacji, powierzchni tynkowanych,
6. zamontowanie elementów drewnianych (np. w ławkach, pergolach, pomostach itp.,
7. zamontowanie elementów metalowych (np. w furtkach, panelach ogrodzeniowych, siatce itp.,
8. zamontowanie urządzeń małej architektury (np. kosz, gablota, stojak rowerowy, ławka, trzepak, urządzenie zabawowe itp.),
9. naprawę nawierzchni z kostki betonowej, kamiennej, płytek chodnikowych na ternie placów rekreacyjnych,
10. ułożenie nawierzchni z kostki betonowej, kamiennej, płytek chodnikowych w obrębie obiektów małej architektury,
11. wymiana zewnętrznych okładzin ceramicznych, gresu, kamienia naturalnego itp.
12. spawanie (np. przyspawanie furtki, pręta w panelu ogrodzeniowym itp.
13. rozbiórka betonowych, murowanych obiektów komunalnych, obiektów małej architektury itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KROSIK Krzysztof Rosik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380607957

7.3.3) Ulica: Dobra 7

7.3.4) Miejscowość: Jerzmanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 67-222

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132914,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-02

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.