Ogłoszenie z dnia 2024-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00430877/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
- 2024/BZP 00503575/01 - Wynik z dnia 2024-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia drogowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48324941274, +48324941267
1.5.8.) Numer faksu: Nie dotyczy
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oświetlenia drogowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69c72a6c-3839-440f-aed2-1a9357ca8f46
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00559049
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052850/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Budowa oświetlenia przejść dla pieszych prze ul. 3 Maja w zawierciu na wysokości budynku nr 11
1.1.21 Budowa oświetlenia przejść dla pieszych przez ulicę Józefa Piłsudskiego w Zawierciu
1.1.22 Budowa oświetlenia przejścia dla pieszych przez ul. 3 Maja w Zawierciu na wysokości budynku nr 33
1.1.23 Budowa oświetlenia przejścia dla pieszych przez ulicę Ignacego Daszyńskiego w Zawierciu
1.1.25 Doświetlenie przejścia podziemnego zlokalizowanego pod jezdnią drogi ulicy Leśnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430877
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.37.2024.MC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 122447,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„ Doświetlenie przejścia podziemnego zlokalizowanego pod jezdnią drogi ulicy Leśnej prowadzącego do Parku Mickiewicza” w ramach zadania pn.: ,,Poprawa bezpieczeństwa miasta Zawiercia poprzez dobudowę oświetlenia ulicznego.1. Zakres robót obejmuje:
• Kopanie rowów dla kabli w sposób mechaniczny w gruncie kat. III-IV - 23,800m3
• Przewierty mechaniczne dla rury o śr. do 100mm pod obiektami – 16,000m
• Przewody uziemiające i wyrównawcze w kanałach lub tunelach luzem (bednarka o przekroju do 120mm2) – 119m
• Ułożenie rur osłonowych z PCV o śr. do 140mm – 103,000m
• Układanie kabli o masie do 1.0 kg/m w rowach kablowych ręcznie – 119,00m
• Montaż i stawianie słupów oświetleniowych wysokość 6m – o masie do 300 kg – 3 szt.
• Montaż wysięgników rurowych o masie do 15 kg na słupie – 3 szt.
• Montaż przewodów do opraw oświetleniowych – wciąganie w słupy, rury osłonowe
i wysięgniki przy wysokości latarń do 10m – 3 klp.
• Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie – 3 szt.
• Zasypywanie rowów dla kabli wykonywanych mechanicznie w gruncie kat. III-IV –
23,800m3
• Urządzenie rozdzielcze (zestawy) o masie do 20kg na fundamencie prefabrykowanym – szafka rozdzielcza SR – 1,00 szt.
•Usługa geodezyjna – 1 kpl.
•Opracowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu – 1kpl.
2. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
uzyskania w imieniu Zamawiającego, na własny koszt protokołów odbioru od Tauron Dystrybucja, Referat Utrzymania Infrastruktury Miejskiej Urzędu Miejskiego w Zawierciu.
3. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 4 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowne – załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 25573,78 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„ Budowa oświetlenia przejścia dla pieszych przez ulicę Józefa Piłsudskiego w Zawierciu” w ramach zadania pn.: ,,Poprawa bezpieczeństwa miasta Zawiercia poprzez dobudowę oświetlenia ulicznego.1. Zakres robót obejmuje:
• Ręczne rozebranie nawierzchni chodników z betonu o grubości 15 cm – 4,00m2
• Kopanie rowów dla kabli w sposób ręczny w gruncie kat. III – 7,04m3
• Nasypywanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego o szerokości do 0,4m – 22,00m
• Zasypywanie rowów dla kabli wykonanych ręcznie w gruncie kat. III – 5,28m3
• Układanie kabli o masie do 1,0 kg/m w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych – 9,00m
• Układanie kabli o masie do 1.0 kg/m w rowach kablowych ręcznie -26,00m
• Montaż i stawianie słupów oświetleniowych o masie do 100kg – 2 szt.
• Montaż wysięgników rurowych o masie do 15 kg na słupie – 2 szt.
• Montaż przewodów do opraw oświetleniowych – wciąganie w słupy, rury osłonowe i wysięgniki przy wysokości latarń do 7m – kpl. pr zew. – 2,00
• Układanie uziomów w rowach kablowych – bednarka ocynkowana 30x4mm – 20,00m
• Urządzenia rozdzielcze (zestawy) o masie do 20kg na fundamencie prefabrykowanym – szafka rozdzielcza SR – 2,00 szt.
• Odtworzenie naruszonych nawierzchni – 2kpl.
• Usługa geodezyjna – 1,00 kpl.
• Opracowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu – 1 kpl.
2. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
- uzyskania w imieniu Zamawiającego, na własny koszt protokołów odbioru od Tauron Dystrybucja, Referat Utrzymania Infrastruktury Miejskiej Urzędu Miejskiego
w Zawierciu.
3. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 4 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowne – załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 21918,25 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„ Budowa oświetlenia przejścia dla pieszych przez ulicę Ignacego Daszyńskiego w Zawierciu” w ramach zadania pn.: ,,Poprawa bezpieczeństwa miasta Zawiercia poprzez dobudowę oświetlenia ulicznego.1. Zakres robót obejmuje:
• Ręczne rozebranie nawierzchni chodników z betonu o grubości 15 cm – 6,00m2
• Kopanie rowów dla kabli w sposób ręczny w gruncie kat. III – 4,48m3
• Nasypywanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego o szerokości do 0,4m – 14,00m
• Zasypywanie rowów dla kabli wykonanych ręcznie w gruncie kat. III – 3,36m3
• Przewierty mechaniczne dla rury o śr. do 125 mm pod obiektami – 7,00m
• Ułożenie rur osłonowych z PCV o śr. 140mm – 7m
• Układanie kabli o masie do 1,0 kg/m w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych – 21,00m
• Układanie kabli o masie do 1.0 kg/m w rowach kablowych ręcznie -13,00m
• Montaż i stawianie słupów oświetleniowych o masie do 100kg – 2 szt.
• Montaż wysięgników rurowych o masie do 15 kg na słupie – 1 szt.
• Montaż przewodów do opraw oświetleniowych – wciąganie w słupy, rury osłonowe i wysięgniki przy wysokości latarń do 7m – kpl. pr zew. – 2,00
• Układanie uziomów w rowach kablowych – bednarka ocynkowana 30x4mm – 22,00m
• Urządzenia rozdzielcze (zestawy) o masie do 20kg na fundamencie prefabrykowanym – szafka rozdzielcza SR – 1,00 szt.
• Odtworzenie naruszonych nawierzchni – 1kpl
• Usługa geodezyjna – 1,00 kpl.
• Opracowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu – 1 kpl.
2. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
- uzyskania w imieniu Zamawiającego, na własny koszt protokołów odbioru od Tauron Dystrybucja, Referat Utrzymania Infrastruktury Miejskiej Urzędu Miejskiego w Zawierciu.
3. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 4 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowne – załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 22927,64 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„ Budowa oświetlenia przejścia dla pieszych przez ulicę 3 Maja w Zawierciu na wysokości budynku nr 11” w ramach zadania pn.: ,,Poprawa bezpieczeństwa miasta Zawiercia poprzez dobudowę oświetlenia ulicznego.1. Zakres robót obejmuje:
• Ręczne rozebranie nawierzchni chodników z betonu o grubości 15 cm – 7,00m2
• Kopanie rowów dla kabli w sposób ręczny w gruncie kat. III – 6,40m3
• Nasypywanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego o szerokości do 0,4m – 20,00m
• Zasypywanie rowów dla kabli wykonanych ręcznie w gruncie kat. III – 4,80m3
• Przewierty mechaniczne dla rury o śr. do 125 mm pod obiektami – 8,00m
• Ułożenie rur osłonowych z PCV o śr. 140mm – 12m
• Układanie kabli o masie do 1,0 kg/m w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych – 26,00m
• Układanie kabli o masie do 1.0 kg/m w rowach kablowych ręcznie -24,00m
• Montaż i stawianie słupów oświetleniowych o masie do 100kg – 1 szt.
• Montaż i stawianie słupów oświetleniowych o masie do 300kg – 1 szt.
• Montaż wysięgników rurowych o masie do 15 kg na słupie – 1 szt.
• Montaż wysięgników rurowych o masie do 30 kg na słupie – 1 szt.
• Montaż przewodów do opraw oświetleniowych – wciąganie w słupy, rury osłonowe i wysięgniki przy wysokości latarń do 7m – kpl. pr zew. – 2,00
• Układanie uziomów w rowach kablowych – bednarka ocynkowana 30x4mm – 26,00m
• Urządzenia rozdzielcze (zestawy) o masie do 20kg na fundamencie prefabrykowanym – szafka rozdzielcza SR – 1,00 szt.
• Odtworzenie naruszonych nawierzchni – 1kpl
• Usługa geodezyjna – 1,00 kpl.
• Opracowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu – 1 kpl.
2. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
- uzyskania w imieniu Zamawiającego, na własny koszt protokołów odbioru od Tauron Dystrybucja, Referat Utrzymania Infrastruktury Miejskiej Urzędu Miejskiego w Zawierciu.
3. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 4 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowne – załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 27392,74 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„ Budowa oświetlenia przejścia dla pieszych przez ulicę 3 Maja w Zawierciu na wysokości budynku nr 33” w ramach zadania pn.: ,,Poprawa bezpieczeństwa miasta Zawiercia poprzez dobudowę oświetlenia ulicznego.1. Zakres robót obejmuje:
• Ręczne rozebranie nawierzchni chodników z betonu o grubości 15 cm – 8,00m2
• Kopanie rowów dla kabli w sposób ręczny w gruncie kat. III – 5,44m3
• Nasypywanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego o szerokości do 0,4m – 17,00m
• Zasypywanie rowów dla kabli wykonanych ręcznie w gruncie kat. III – 4,08m3
• Przewierty mechaniczne dla rury o śr. do 125 mm pod obiektami – 8,00m
• Ułożenie rur osłonowych z PCV o śr. 140mm – 21m
• Układanie kabli o masie do 1,0 kg/m w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych – 37,00m
• Układanie kabli o masie do 1.0 kg/m w rowach kablowych ręcznie -14,00m
• Montaż i stawianie słupów oświetleniowych o masie do 100kg – 2 szt.
• Montaż wysięgników rurowych o masie do 15 kg na słupie – 2 szt.
• Montaż przewodów do opraw oświetleniowych – wciąganie w słupy, rury osłonowe i wysięgniki przy wysokości latarń do 7m – kpl. pr zew. – 2,00
• Układanie uziomów w rowach kablowych – bednarka ocynkowana 30x4mm – 24,00m
• Urządzenia rozdzielcze (zestawy) o masie do 20kg na fundamencie prefabrykowanym – szafka rozdzielcza SR – 1,00 szt.
• Odtworzenie naruszonych nawierzchni – 1kpl
• Usługa geodezyjna – 1,00 kpl.
• Opracowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu – 1 kpl.
2. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
- uzyskania w imieniu Zamawiającego, na własny koszt protokołów odbioru od Tauron Dystrybucja, Referat Utrzymania Infrastruktury Miejskiej Urzędu Miejskiego w Zawierciu.
3. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 4 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowne – załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 24635,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28524,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36210,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36210,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TIOMAN GROUP Spółka zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792050063
7.3.3) Ulica: Ostaszewo 57E
7.3.4) Miejscowość: Łysomice
7.3.5) Kod pocztowy: 87-148
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
obsługa geodezyjna, budowa linii kablowych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36210,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26297,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33228,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33228,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TIOMAN GROUP Spółka zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792050063
7.3.3) Ulica: Ostaszewo 57E
7.3.4) Miejscowość: Łysomice
7.3.5) Kod pocztowy: 87-148
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
obsłuja geodezyjna, budowa linii kablowych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33228,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29270,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36168,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36168,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TIOMAN GROUP Spółka zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792050063
7.3.3) Ulica: Ostaszewo 57E
7.3.4) Miejscowość: Łysomice
7.3.5) Kod pocztowy: 87-148
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
obsługa geodezyjna, budowa linii kablowych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36168,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27626,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32738,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32738,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tioman Group spółka zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792050063
7.3.3) Ulica: Ostaszewo 57E
7.3.4) Miejscowość: Łysomice
7.3.5) Kod pocztowy: 87-148
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
obsługa geodezyjna, budowa linii kablowych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32738,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Budowa oświetlenia drogowego
Zadanie 2: „ Budowa oświetlenia przejścia dla pieszych przez ulicę Józefa Piłsudskiego w Zawierciu” w ramach zadania pn.: ,,Poprawa bezpieczeństwa miasta Zawiercia poprzez dobudowę oświetlenia ulicznego.
Zadanie 3: „ Budowa oświetlenia przejścia dla pieszych przez ulicę Ignacego Daszyńskiego w Zawierciu” w ramach zadania pn.: ,,Poprawa bezpieczeństwa miasta Zawiercia poprzez dobudowę oświetlenia ulicznego.
Zadanie 4: „ Budowa oświetlenia przejścia dla pieszych przez ulicę 3 Maja w Zawierciu na wysokości budynku nr 11” w ramach zadania pn.: ,,Poprawa bezpieczeństwa miasta Zawiercia poprzez dobudowę oświetlenia ulicznego.
Zadanie 5: „ Budowa oświetlenia przejścia dla pieszych przez ulicę 3 Maja w Zawierciu na wysokości budynku nr 33” w ramach zadania pn.: ,,Poprawa bezpieczeństwa miasta Zawiercia poprzez dobudowę oświetlenia ulicznego.
Ogłoszenie o wyniku postępowania dla zadania 1: zostało opublikowane w dniu 17.09.2024r.
2. W przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania 2,3,4,5 Wykonawca, którego oferta została pierwotnie wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dlatego zamawiający dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców i wybrał ofertę złożoną przez: TIOMAN GROUP Sp. z o.o. Ostaszewo 57E, 87-148 Łysomice.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin w I i II kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Część I: "ZAPOBIEGANIE BEZDOMNOŚCI ZWIERZĄT Z TERENU GMINY ZAWIERCIE" Część II: "WYŁAPYWANIE I TRANSPORT ZWIERZĄT WOLNO ŻYJĄCYCH (DZIKICH) POSZKODOWANYCH NA TERENIE GMINY ZAWIERCIE".
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu".
- Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 i ul. Paderewskiego 12 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie parku kieszonkowego
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń trzeciego piętra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1200Z na odcinku Borzysław-Podborsko.
- Budowa windy zewnętrznej dla nieruchomości mieszkalnej przy ul. Strzeleckiej 42. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.65.2024
więcej: Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.