Ogłoszenie z dnia 2024-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00574771/01 - Wynik z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Pyrzyce i ich zagospodarowanie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pyrzyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685711
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Pyrzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 091/39 70 310
1.5.8.) Numer faksu: 091/39 70 314
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pyrzyce.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.um.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Pyrzyce i ich zagospodarowanie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbf1c137-6725-4a70-ad3c-082bfbbabae2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00559055
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/um_pyrzyce/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/um_pyrzyce/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności
składanie zapytań,oświadczeń, wniosków, zawiadomień, jak również przekazywanie informacji odbywa się przy użyciu
Platformy Zakupowej, dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/smigiel.2. Wymagania techniczne i organizacyjne
sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w:1) „Regulaminie Internetowej Platformy
zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z
o. o.” dostępnym pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz 2) „Instrukcji dla wykonawców” dostępnej pod
adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Pyrzycach, Plac Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce;
2) Inspektor ochrony danych urzęduje w Urzędzie Miejskim w Pyrzycach , Plac Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce, tel. 91 39 70 317, e-mail: iod@pyrzyce.um.gov.pl w godzinach w poniedziałki 8:00-16:00, w pozostałe dni tygodnia w godzinach 7:00-15:00;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY PYRZYCE I ICH ZAGOSPODAROWANIE”.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GKŚiR.271.45.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Pyrzyce i ich zagospodarowanie.
Do zakresu tego zamówienia wchodzi: odbiór i zagospodarowanie tj. odzysk lub unieszkodliwienie wskazanych w opisie zamówienia odpadów z nieruchomości położonych na terenie Gminy Pyrzyce, na których zamieszkują mieszkańcy w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów
recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2024 poz. 399), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami (WPGO) zatwierdzonego Uchwałą Sejmiku Zachodniopomorskiego nr XX/240/20 z dnia 22 października 2020 roku w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2020-2026 z uwzględnieniem perspektywy na lata 2027-2032, oraz zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Pyrzyce zatwierdzonego Uchwałą Rady Miejskiej w Pyrzycach nr XXIII/169/20 z dnia 28 maja 2020 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Pyrzyce ( Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego z 2020 r. poz. 3016 z późn. zm),
2. Usługa odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Pyrzyce i ich zagospodarowanie obejmuje następujące rodzaje odpadów:
1) odpady komunalne niesegregowane (zmieszane),
2) odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji oraz odpady zielone zebrane w sposób selektywny,
3) papier, tektura, czasopisma itd., w tym opakowania,
4) tworzywa sztuczne,
5) metal,
6) szkło,
7) opakowania wielomateriałowe, typu tetra pak,
8) odpady wielkogabarytowe,
9) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
10) zużyte baterie i akumulatory,
11) zużyte świetlówki i inne odpady zawierające rtęć (np. termometry),
l2) przeterminowane leki,
13) chemikalia powstałe tylko w gospodarstwie domowym (resztki farb, lakierów, klejów, rozpuszczalników, środki ochrony roślin i opakowania po nich, przepracowane oleje etc.),
14) zużyte opony z samochodów osobowych,
15) odpady budowlane i rozbiórkowe w tym papa powstałe w gospodarstwie domowym,
16) popioły,
3. Zagospodarowanie zebranych odpadów komunalnych zgodnie z wytycznymi przyjętymi w przepisach prawa i Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dotyczącego Województwa Zachodniopomorskiego ( WPGO).
4. Powierzchnia Gminy Pyrzyce wynosi 205 km².
1) Przewidywana ilość wytworzonych odpadów komunalnych, którą należy odebrać i zagospodarować w okresie trwania umowy wynosi ok. 984,0000 Mg (+/- 10%) w tym:
a) zmieszane odpady komunalne – ok. 550,0000 Mg (+/- 10%),
b) odpady zbierane selektywnie – ok. 311,0000 Mg (+/- 10%),
c) odpady dostarczone do PSZOK – ok. 92,0000 Mg (+/- 10%).
d) odpady wielkogabarytowe – ok. 31,0000 Mg (+/- 10%).
2) Liczba mieszkańców według złożonych deklaracji wynosi 14.710 osób na dzień 30.09.2024 r.
3) Przewidywana liczba obsługiwanych nieruchomości- 2.970 z czego:
a) teren miejski:
- zabudowa jednorodzinna- ok.1.100
- zabudowa wielorodzinna- ok. 140
b) teren wiejski:
- zabudowa jednorodzinna- ok. 1.700
- zabudowa wielorodzinna- ok. 30
4) Spółdzielnie mieszkaniowe:
Pyrzycka Spółdzielnia Mieszkaniowa
SM" Słoneczna" w Pyrzycach
SM "Świt" w Żabowie
SM " Nasz Dom” w Krzemlinie
5) Zarządcy (w Pyrzycach):
MENTOR, Nieruchomości- Zarządzanie
POSESJA S.C.
GESTOR Zarządca Nieruchomościami
„WSPÓLNOTA” Doradztwo i Zarządzanie
PPK Sp. z o.o.
5. Odbiór odpadów następował będzie w następujący sposób:
1) W zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej:
Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany pojemnikowo - workowy do zbiórki odpadów komunalnych.
a) Niesegregowane ( zmieszane) odpady komunalne ( 20 03 01).
Niesegregowane odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemnościach określonych w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Pyrzyce.
Częstotliwość odbioru i wywozu zmieszanych odpadów komunalnych przez Wykonawcę:
- teren miejski - jeden raz na dwa tygodnie, zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego i Wykonawcę harmonogramem
- teren wiejski - jeden raz na dwa tygodnie, zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego i Wykonawcę harmonogramem.
b) Selektywnie zbierane odpady komunalne ( 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39,20 01 40,) w oparciu o worki:
- kolor niebieski- papier, tektura, czasopisma ,itd.,
- kolor zielony- szkło białe i kolorowe,
- kolor żółty- tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe typu tetra pak, metal,
- kolor brązowy- odpady ulegające biodegradacji, w tym zielone,
będą odbierane przez Wykonawcę z częstotliwością:
- teren miejski- jeden raz na dwa tygodnie,
- teren wiejski- jeden raz na dwa tygodnie,
c) Odbiór odpadów biodegradowalnych ( 20 02 01) , w tym odpady zielone (w workach), odbywać się będzie w terminach podanych przez podmiot odbierający odpady komunalne, według ustalonego harmonogramu, z nieruchomości, nie rzadziej niż:
- na terenie miasta w zabudowie jednorodzinnej – jeden raz na tydzień, w okresie kwiecień-listopad i raz na dwa tygodnie w okresie grudzień - marzec,
- na obszarach wiejskich – jeden raz na dwa tygodnie, w okresie kwiecień – listopad i raz na miesiąc, w okresie grudzień – marzec.
d) Odpady wielkogabarytowe ( 20 03 07) będą odbierane przez Wykonawcę z częstotliwością:
- teren miejski- cztery razy w roku- zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem,
- teren wiejski- cztery razy w roku- zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem
- odbiór odpadów wielkogabarytowych jedynie wystawionych przed posesję.
- w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych - w terminach przyjmowania odpadów i zgodnie z ustalonymi limitami zawartymi w Uchwale Nr XLVII/364/22 Rady Miejskiej w Pyrzycach z dnia 31 marca 2022 r. zmieniającej Uchwałę Nr XXIII/170/20 Rady Miejskiej w Pyrzycach z dnia 28 maja 2020 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów.
2) W zabudowie wielorodzinnej:
a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne ( 20 03 01)
Niesegregowane odpady komunalne odbierane będą z pojemników ustawionych w wyznaczonych miejscach.
- Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę:
-- teren miejski- dwa razy w tygodniu,
– teren wiejski- zgodnie z ustalonym pomiędzy Zarządcą a Wykonawcą harmonogramem, nie częściej niż dwa razy w tygodniu.
b) Selektywnie zbierane odpady komunalne: „Selektywnie zbierane odpady komunalne (15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40) z pojemników:
a) kolor niebieski- papier, tektura, czasopisma ,itd.,
b) kolor zielony- szkło białe i kolorowe,
c) kolor żółty- tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe typu tetra pak, metal,
d) kolor brązowy- odpady ulegające biodegradacji,
- Częstotliwość odbioru z terenu miejskiego i wiejskiego - jeden raz na dwa tygodnie, zabudowa wielorodzinna – jeden raz w tygodniu.
c) Odpady wielkogabarytowe ( 20 03 07)
- teren miejski- cztery razy w roku- zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem,
- teren wiejski- cztery razy w roku- zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem,
- odbiór odpadów wielkogabarytowych odbywa się z miejsc do tego przeznaczonych.
- w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych - w terminach przyjmowania odpadów i zgodnie z ustalonymi limitami zawartymi w Uchwale Nr XLVII/364/22 Rady Miejskiej w Pyrzycach z dnia 31 marca 2022 r. zmieniającej Uchwałę Nr XXIII/170/20 Rady Miejskiej w Pyrzycach z dnia 28 maja 2020 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów.
d) Odpady ulegające biodegradacji ( 20 02 01): (brązowe pojemniki)
na terenie miasta w zabudowie wielorodzinnej – jeden raz na tydzień
Odpady zielone (trawa, liście i drobne gałęzie, które można umieścić w worku) gromadzone będą w oznakowanych workach oraz w innych nieoznakowanych workach o pojemności do 120 litrów i odbierane w częstotliwości wskazanej w § 3 pkt 3 Uchwały Nr XXIII/170/20 Rady Miejskiej w Pyrzycach z dnia 28 maja 2020 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów.
6. Wykonawca zapewnia worki do segregacji odpadów oraz pokrywa koszty ich zakupu. Po zabraniu zapełnionych worków jest zobowiązany do pozostawienia czystych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena -najniższa cena brutto - 60. Termin płatności faktury - 40
W kryterium „oferowany termin płatności faktury” - min. 14 dni od złożenia faktury – max. 30 dni.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Opis warunków udziału w postępowaniu:- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej tj.
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że:
Wykonawca spełni warunki, jeżeli wykaże, że:
-wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 usługi polegające na odbiorze, transporcie i przekazaniu do odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych z posesji od mieszkańców w sposób ciągły przez okres minimum 8 miesięcy oraz że wykonał w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub wykonuje usługę polegającą na odbiorze, transporcie i przekazaniu do odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych z posesji od mieszkańców o wartości umowy na kwotę min. 500 000 zł brutto.
b) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, spełniającym wymagania określone przepisami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. 2013 poz. 122) tj. dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami tj. co najmniej:
- dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych (śmieciarki) na potrzeby niniejszego postępowania, posiadające system GPS,
- dwoma pojazdami przystosowanych do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych na potrzeby niniejszego postępowania, posiadające system GPS,
- co najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.
- bazą magazynowo - transportową, do której posiada tytuł prawny, usytuowaną na terenie Gminy Pyrzyce lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy,
- urządzeniami do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed transportem do miejsc przetwarzania, znajdującymi się na terenie bazy magazynowo–transportowej
Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
- sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Wykonawca spełnia warunki, jeżeli wykaże, że:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimum 1.000 000,00 zł.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
.Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załączniknr 6 do SWZ. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy.
15.2 Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
15.3 Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy
1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęski żywiołowe,
2. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:
a) wstrzymanie prac przez Zamawiającego,
3.Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1 – 3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
15.4 Pozostałe zmiany:
a) zmiana obowiązującej stawki VAT:
jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę,
- jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę.
b) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy.
c) zmiana Podwykonawcy po uprzedniej zgodzie Zamawiającego.
d) jeżeli wystąpi konieczność podpisania umowy w połowie miesiąca, wtedy zostanie on rozliczony proporcjonalnie do wykonanego zakresu usługi, przepracowanych dni i ilości odebranych odpadów.
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Wymienione powyższe możliwości wprowadzenia zmian są uprawnieniem a nie obowiązkiem Zamawiającego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-30 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy zożyć za pośrednictwem formularza na Platformie na stronie postępowania znajdującej się pod adresem wskazanym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/um_pyrzyce/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-30 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z PYRZYC
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i majątku oraz ubezpieczeń komunikacyjnych pojazdów mechanicznych Pyrzyckiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w okresie 36 miesięcy
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla punktów poboru Gm. Pyrzyce i jej jednostek organizacyjnych"
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- OPRACOWANIE PROJEKTU PLANU OGÓLNEGO ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA GMINY PYRZYCE
- Zarządzanie zasobem nieruchomości Gminy Pyrzyce
więcej: przetargi w Pyrzycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie (niesegregowanych i segregowanych) odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i domków letniskowych, położonych na terenie Gminy Perlejewo
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Sosnowica w 2025 roku.
- Realizacja usługi polegającej na prowadzeniu stacjonarnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców z terenu Gminy Żabia Wola za rok 2025
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Tuplice w 2025 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Siemiątkowo w 2025 r.
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.