Ogłoszenie z dnia 2023-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00491036/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-13
- 2023/BZP 00505293/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-22
- 2023/BZP 00516772/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty dróg powiatowych w mieście Mysłowice z podziałem na 5 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Mysłowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255393
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców 1
1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 323171259
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.osyra@um.myslowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.myslowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://myslowice.logintrade.net/zapytania_email,146286,dc54aab1168bbeffcc57a50e25d91989.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty dróg powiatowych w mieście Mysłowice z podziałem na 5 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62516a68-8219-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00559114
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014577/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 Remonty dróg powiatowych w mieście Mysłowice. Częsc I - Remont ul. Obrzeżnej Zachodniej
1.1.20 Remonty dróg powiatowych w mieście Mysłowice. Część II - Remont ul. Reja
1.1.21 Remonty dróg powiatowych w mieście Mysłowice. Część III - Remont ul. Leśnej
1.1.22 Remonty dróg powiatowych w mieście Mysłowice. Część IV - Remont ul. Chopina
1.1.23 Remonty dróg powiatowych w mieście Mysłowice. Część V - Remont ul. Sosnowieckiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00491036
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.24.2023.AO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część zamówienia nr 1:Remont ul. Obrzeżnej Zachodniej - rozbiórkę (frezowanie) istniejącej nawierzchni gr. 11 cm na łącznej powierzchni 1706,8 m2; rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego gr. 40cm na powierzchni ok. 300 m2; rozebranie ław betonowych i krawężników na dł. 484,5m; oczyszczenie i skropienie nawierzchni na łącznej powierzchni ok. 2122,8 m2; ułożenie warstwy przeciwspękaniowej z siatki z włókien szklanych na łącznej pow. ok.2122,8 m2; wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 8cm na łącznej pow. ok.2122,8 m2; wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 5cm na łączniej powierzchni ok. 2122,8 m2; ustawienie krawężników betonowych na ławie betonowej na dł. ok. 390,0 m; wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego o łącznej gr. 40cm na pow. ok. 300 m2; regulacja pionowa urządzeń podziemnych; odtworzenie oznakowania poziomego z mas chemoutwardzalnych; odwóz i utylizacja gruzu z rozbiórki; wywóz frezu do utylizacji lub do miejsca wskazanego przez Zamawiającego z wbudowaniem i zagęszczeniem frezu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 626616,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część zamówienia nr 2:Remont ul. Reja - rozbiórkę (frezowanie) istniejącej nawierzchni gr. 11 cm na łącznej powierzchni 2394 m2; rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego gr. 40cm na powierzchni ok. 2394,0 m2; oczyszczenie i skropienie nawierzchni na łącznej powierzchni ok. 2394,0 m2; ułożenie warstwy przeciwspękaniowej z siatki z włókien szklanych na łącznej pow. ok. 2394,0 m2; wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 6cm na łącznej pow. ok.2394,0m2; wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 5cm na łączniej powierzchni ok. 2394,0 m2; wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego o łącznej gr. 40cm na pow. ok. 2394,0 m2; regulacja pionowa urządzeń podziemnych; odwóz i utylizacja gruzu z rozbiórki; wywóz frezu do utylizacji lub do miejsca wskazanego przez Zamawiającego z wbudowaniem i zagęszczeniem frezu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 1166640,55 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont ul. Leśnej - rozbiórkę (frezowanie) istniejącej nawierzchni gr. 13 cm na łącznej powierzchni 3983,0 m2; rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego gr. 40cm na powierzchni ok. 740,0 m2; oczyszczenie i skropienie nawierzchni na łącznej powierzchni ok. 3983,0 m2; ułożenie warstwy przeciwspękaniowej z siatki z włókien szklanych na łącznej pow. ok. 3983,0 m2; wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 8cm na łącznej pow. ok.3983,0 m2; wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 5cm na łączniej powierzchni ok. 3983,0 m2; wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego o łącznej gr. 40cm na pow. ok. 740,0 m2; regulacja pionowa urządzeń podziemnych; odwóz i utylizacja gruzu z rozbiórki; wywóz frezu do utylizacji lub do miejsca wskazanego przez Zamawiającego z wbudowaniem i zagęszczeniem frezu4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 1212192,63 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część zamówienia nr 4:Remont ul. Chopina - rozbiórkę (frezowanie) istniejącej nawierzchni gr. 11 cm na łącznej powierzchni 1601,625 m2; rozebranie ław betonowych i krawężników na dł. 297,5m; rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego gr. 40cm na powierzchni ok. 1601,625m2; oczyszczenie i skropienie nawierzchni na łącznej powierzchni ok. 1601,625 m2; ułożenie warstwy przeciwspękaniowej z siatki z włókien szklanych na łacznej pow. ok. 1601,625 m2; wykonanie wrastwy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 6cm na łącznej pow. ok.1601,625m2; wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 5cm na łączniej powierzchni ok. 1601,625 m2; wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego o łącznej gr. 40cm na pow. ok. 1601,625m2; ustawienie krawężników betonowych na ławie betonowej na dł. ok. 297,5 m regulacja pionowa urządzeń podziemnych; odwóz i utylizacja gruzu z rozbiórki; wywóz frezu do utylizacji lub do miejsca wskazanego przez Zamawiającego z wbudowaniem i zagęszczeniem frezu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 810777,27 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część zamówienia nr 5:Remont ul. Sosnowieckiej -rozbiórkę (frezowanie) istniejącej nawierzchni gr. 13 cm na łącznej powierzchni 4163,4 m2; rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego gr. 40cm na powierzchni ok. 4163,4m2; rozebranie ław betonowych i krawężników na łącznej dł. 966,5m; oczyszczenie i skropienie nawierzchni na łącznej powierzchni ok. 4163,4 m2; ułożenie warstwy przeciwspękaniowej z siatki z włókien szklanych na łącznej pow. ok. 4163,4m2; wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 8cm na łącznej pow. ok.4163,4 m2; wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 5cm na łączniej powierzchni ok. 4163,4 m2; ustawienie krawężników betonowych na ławie betonowej na dł. ok. 966,5m; wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego o łącznej gr. 40cm na pow. ok. 4163,4 m2; regulacja pionowa urządzeń podziemnych; utwardzenie poboczy frezem; odwóz i utylizacja gruzu z rozbiórki; wywóz frezu do utylizacji lub do miejsca wskazanego przez Inwestora
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 2302672,45 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 500966,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 786622,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 500966,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGOPOL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9541976237
7.3.3) Ulica: ul. Siemianowicka 52D
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-301
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Całość robót poza robotami asfaltobetonowymi
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 500966,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 698165,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1050594,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 698165,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGOPOL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9541976237
7.3.3) Ulica: ul. Siemianowicka 52D
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-301
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Całość robót poza robotami asfaltobetonowymi
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 698165,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 796114,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1376474,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 796114,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGOPOL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9541976237
7.3.3) Ulica: ul. Siemianowicka 52D
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-301
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Całość robót poza robotami asfaltobetonowymi
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 796114,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 529778,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 748138,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 529778,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. LIBUD LIBERDA SPÓKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240451633
7.3.3) Ulica: ul. Spacerowa 5A
7.3.4) Miejscowość: Czeladź
7.3.5) Kod pocztowy: 41-253
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 529778,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1405922,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2199244,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1405922,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGOPOL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9541976237
7.3.3) Ulica: ul.Siemianowicka 52D
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-301
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Całość robót poza robotami asfaltobetonowymi
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1405922,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- Dostawa różnych wyrobów medycznych stosowanych w okulistyce dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
- Edukacja dla wszystkich - wysoka jakość kształcenia (z podziałem na 10 części)
- Dostawa sprzętu komputerowego, sieciowego, oprogramowania oraz akcesoriów wiązanych z komputerami (z podziałem na 9 części)
- Serwis systemu dyspozytorskiego sterowania, wizualizacji oraz układu rozgłoszeniowego dyspozytorni w ZPMW KWK Mysłowice-Wesoła w oparciu o system SCADA.
- "Kompleksowe ubezpieczenie SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach"
- Zakup dwóch fabrycznie nowych ciągników rolniczych wraz z osprzętem dla Zakładu Oczyszczania Miasta w Mysłowicach
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego
- "Wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych".
- Remonty nawierzchni jezdni dróg powiatowych nr 4132S, 4138S, 2629S - 3 części
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż ul. Poznańskiej w Toruniu
- Remont dróg gminnych w miejscowościach Klukowo-Kolonia, Stare Kostry i Wyszonki-Błonie
- Remont ul. Śląskiej w Rybniku
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.