Ogłoszenie z dnia 2023-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00490808/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Baranów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Baranów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019891
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 14
1.5.2.) Miejscowość: Baranów
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-105
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 883 40 27
1.5.8.) Numer faksu: 81 883 40 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminabaranow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminabaranow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-26b5fa2a-8016-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Baranów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26b5fa2a-8016-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00559138
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006623/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Baranów od właścicieli nieruchomości zabudowanych i z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w 2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00490808
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SG.271.21.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 682794,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z terenu gminy Baranów, pochodzących z nieruchomości zamieszkałych oraz PSZOK.
2. Okres zamówienia - 12 miesięcy od zawarcia umowy (1.01.2024 – 31.12.2024 r.).
3. Wykonawca zorganizuje odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Baranów z sołectw: Baranów, Czołna, Dębczyna, Gródek, Huta, Karczunek, Klin, Kozioł, Łukawka, Łukawica, Łysa Góra, Motoga, Niwa, Nowomichowska, Pogonów, Składów, Śniadówka, Wola Czołnowska oraz Zagóźdź.
4. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania, całej masy odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości obejmującej zmieszane odpady komunalne oraz odpady gromadzone w sposób selektywny, tj.:
1) papier i tektura;
2) metale i tworzywa sztuczne, w tym odpady opakowaniowe z metali, tworzyw sztucznych;
3) szkło, w tym odpady opakowaniowe ze szkła;
4) odpady ulegające biodegradacji (tylko od właścicieli nieruchomości nie korzystających z kompostownika na podstawie wykazu przekazanego przez Zamawiającego);
5) popiół,
6) zużyte opony,
7) zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne,
8) zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu,
9) odpady wielkogabarytowe.
Wymagana częstotliwość odbioru:
1) papier i tektura – jeden raz na dwa miesiące,
2) szkło – jeden raz na dwa miesiące,
3) metale i tworzywa sztuczne - jeden raz w miesiącu,
4) bioodpady – jeden raz w miesiącu,
5) popiół – jeden raz w miesiącu w okresie pod października do maja,
6) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – jeden raz w miesiącu.
5. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować w miesiącu kwietniu i w miesiącu październiku 2024 r. odbiór bezpośrednio z terenu przyległego do nieruchomości, odpadów obejmujących zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny, chemikalia (farby, lakiery, przeterminowane środki ochrony roślin, rozpuszczalniki), lampy fluoroscencyjne, oleje, tłuszcze, tusze, zużyte akumulatory, ogniwa i baterie galwaniczne, opony, meble i odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe oraz przeterminowane lekarstwa i opakowania wielomateriałowe.
6. Szacunkowa maksymalna ilość odpadów komunalnych, jaką Zamawiający przewiduje do odebrania od właścicieli nieruchomości oraz z PSZOK w okresie zamówienia wynosi:
1) zmieszane (niesegregowane) odpady komunalne – 328,0 Mg;
2) selektywnie gromadzone odpady komunalne:
papier i tektura - 11,0 Mg;
metale i tworzywa sztuczne - 72,0 Mg;
opakowania ze szkła - 55,0 Mg;
odpady ulegające biodegradacji – 85,0 Mg;
popiół paleniskowy - 44,0 Mg;
zużyte opony - 14,0 Mg;
zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne - 7,0 Mg;
zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu - 15,0Mg;
odpady wielkogabarytowe - 45,0 Mg.
Szacowana łączna ilość odpadów komunalnych do odebrania w okresie realizacji zamówienia wynosi 676,0 Mg.
7. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru (bezpośrednio z terenu przyległego do nieruchomości) odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności 0,12 m3 i o większej pojemności oraz w workach 120 l z folii LDPE przeznaczonych na gromadzenie odpadów.
8. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia w dniu odbierania odpadów, właścicieli nieruchomości, od których odbierane są odpady komunalne w worki 120 l z folii LDPE w ilości jeden worek każdego rodzaju na każde 2 osoby zamieszkujące nieruchomość:
• odpady z papieru i tektury, w tym odpady opakowaniowe z papieru i tektury – worki koloru niebieskiego, oznaczone napisem: PAPIER;
• odpady ze szkła, w tym opakowania ze szkła - worki koloru zielonego, oznaczone napisem: SZKŁO,
• odpady z metali i tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z metali i tworzyw sztucznych oraz opakowania wielomateriałowe – worki koloru żółtego, oznaczone napisem: METALE I TWORZYWA SZTUCZNE
• bioodpady – worki koloru brązowego, oznaczone napisem BIO;
• odpady stanowiące popiół paleniskowy z pieców CO – worki koloru czarnego lub ocynkowany pojemnik z napisem: POPIÓŁ,
• niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - worek czarny lub pojemnik.
Uwaga: worki przeznaczone na odbiór odpadów komunalnych muszą posiadać odpowiednią wytrzymałość, zapobiegającą ich rozerwaniu.
9. Worki muszą być oznaczone informacją zawierająca nazwę, adres, numer telefonu oraz adres e-mail Wykonawcy.
10. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w terminach ustalonych w harmonogramie odbierania odpadów komunalnych, niezależnie od warunków atmosferycznych, pojazdami przystosowanymi do odbioru poszczególnych frakcji odpadów oraz w sposób wykluczający mieszanie odpadów segregowanych z zastrzeżeniem, że odbiór ww. odpadów musi odbywać się w dni robocze w godzinach od 7.00 do 19.00.
11. Wykonawca zobowiązany jest również do odbioru i zagospodarowania powstających w gospodarstwach domowych odpadów obejmujących zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny, chemikalia (farby, lakiery, przeterminowane środki ochrony roślin, rozpuszczalniki ), lampy fluoroscencyjne, oleje, tłuszcze, tusze, zużyte akumulatory, ogniwa i baterie galwaniczne, metale, opony, meble i odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe oraz przeterminowane lekarstwa i opakowania wielomateriałowe oraz papier, szkło, metale i tworzywa sztuczne z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych usytuowanego w Baranowie przy ul. Cmentarnej. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru w terminie dwóch dni roboczych, po uprzednim telefonicznym lub za pomocą poczty elektronicznej zgłoszeniu przez Zamawiającego potrzeby odebrania odpadów.
12. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego, w szczególności zapobiegania wysypywaniu się odpadów z pojemników i worków podczas dokonywania odbioru oraz każdorazowego uprzątnięcia terenu wokół odbieranych pojemników z odpadami komunalnymi, jeżeli zanieczyszczenie terenu powstało w wyniku działania Wykonawcy.
13. Jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie pojemnika wynikłe z winy Wykonawcy, jego naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego należy do Wykonawcy.
14. Wykonawca winien zapewnić kontakt telefoniczny co najmniej w godzinach 7.00 – 19.00 celem nadzorowania przez Zamawiającego odbierania odpadów.
15. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do Instalacji Komunalnej wybranej przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wskazanej w Formularzu ofertowym.
Przekazanie odpadów należy udokumentować Zamawiającemu w okresach miesięcznych Kartę przekazania odpadów należy przedłożyć zamawiającemu do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym były przekazywane odpady komunalne w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
16. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587, ze zm.). Przekazanie odpadów należy udokumentować Zamawiającemu w okresach miesięcznych. Kartę przekazania odpadów należy przedłożyć zamawiającemu do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym były przekazywane odpady komunalne w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
17. Wykonawca zobowiązany jest przekazywać Zamawiającemu raz w miesiącu, w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczy raport - raportu z monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, który należy zamontować w każdym pojeździe, dokumentujący przebieg pracy pojazdu.
Wykonawca zapewni Zamawiającemu nieprzerwany dostęp (w jego siedzibie, w dowolnym czasie) do danych systemu satelitarnego pozycjonowania pojazdów GPS poprzez sieć internetową (aktualizacja danych: w trakcie prowadzenia odbierania odpadów nie rzadziej niż co minutę, w pozostałym okresie nie rzadziej niż raz na dobę), oraz przeszkoli w siedzibie zamawiającego wyznaczonych pracowników Urzędu Gminy Baranów z obsługi systemu.
18. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji przekazanych odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przedkładania ich Zamawiającemu,
19. Wykonawca ma obowiązek zagospodarować odebrane odpady komunalne w sposób zapewniający osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1469, ze zm.) i rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy.
20.Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to ewentualnego przeładunku odpadów, ich transportu, spraw formalno - prawnych związanych z odbieraniem i dostarczeniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalny
21. Pojazdy Wykonawcy wykorzystywane do zbierania odpadów komunalnych muszą być wyposażone w urządzenia umożliwiające rejestrowanie obrazu wideo trasy przejazdu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 643610,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 658850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 643610,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-TRANS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060526971
7.3.3) Ulica: Samoklęski
7.3.4) Miejscowość: Kamionka
7.3.5) Kod pocztowy: 21-132
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 643610,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI BARANÓW
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Śniadówka
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Baranowie w 2025 r.
więcej: przetargi BARANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Słaboszów oraz zorganizowanie, utrzymanie i obsługa stacjonarnego PSZOK w 2025 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Kozłów oraz zorganizowanie, utrzymanie i obsługa stacjonarnego PSZOK w 2025 roku
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Krzywda
- "Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie Gminy Świerczów"
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 tj. inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11...
- Usługa odbioru i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych na terenie Gminy Wicko w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.