Ogłoszenie z dnia 2024-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00518644/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy drogi dojazdowej Nr 1 do gruntów rolnych i leśnych w ramach prac poscaleniowych w obrębie Biskupice gmina Pilica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zawierciański
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zawierciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27625525200000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 34
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@zawiercie.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zawiercie.powiat.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9879431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy drogi dojazdowej Nr 1 do gruntów rolnych i leśnych w ramach prac poscaleniowych w obrębie Biskupice gmina Pilica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3127028c-4f17-4f73-8e02-ce14ab1b1cd5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00559142
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068558/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Pełnienie funkcji inspektora inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych w ramach prac poscaleniowych w obrębie Biskupice gmina Pilica"- 6 dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Scalenie gruntów rolnych we wsi Biskupice, gmina Pilica, Powiat Zawierciański” w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518644
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0054/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5971,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi przez Wykonawcę robót budowlanych, wybranego w wyniku przeprowadzonego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą „Budowa drogi dojazdowej Nr 1 do gruntów rolnych i leśnych w ramach prac poscaleniowych w obrębie Biskupice gmina Pilica” realizowanego w ramach operacji pn.: „Scalenie gruntów rolnych we wsi Biskupice, gmina Pilica, Powiat Zawierciański” w formule „Zaprojektuj i wybuduj” (Umowa o roboty budowlane nr 18/G/2024 z dnia 06.09.2024r.).
2. Roboty budowlane nad którymi kompleksowy nadzór inwestorski sprawować będzie Wykonawca obejmują w szczególności:
budowę lub przebudowę istniejącej drogi, o długości odcinka – ok. 1 226 mb,
udrożnienie bądź budowę i przebudowę przepustów pod drogami,
budowę i przebudowę zjazdów publicznych i indywidualnych,
wycinkę zieleni kolidującej z inwestycją,
przebudowę i zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu; jeżeli taka konieczność wystąpi na etapie tworzenia docelowej dokumentacji projektowej lub podczas prac wykonawczych.
Pełny opis inwestycji w tym zakres robót budowlanych nad którymi kompleksowy nadzór inwestorski sprawować będzie Wykonawca, znajduje się w dokumentach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Znak sprawy: SRZP261-0039/24) prowadzonego na Platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/955845.
3. Nadzór inwestorski będzie wykonywany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zgodnie z przepisami wynikającymi z art. 25 i art., 26 ustawy Prawo budowlane, zgodnie zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, z zachowaniem najwyższej staranności zawodowej oraz przy uwzględnieniu wymagań określonych w dokumentach zamówienia.
4. Podział zamówienia na części: Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części, tym samym nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, o których mowa w art. 91 PZP. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę na całość przedmiotu zamówienia. Za równoznaczne ze złożeniem więcej, niż jednej oferty przez tego samego Wykonawcę zostanie uznana sytuacja, w której ten sam podmiot występuje w dwóch lub więcej ofertach składanych wspólnie lub jest samodzielnym Wykonawcą, a jednocześnie jest uczestnikiem wspólnej oferty. Powód niedokonania podziału przedmiotu zamówienia: Zamówienie jest niepodzielne ze względu na jego charakter oraz względy organizacyjne i techniczne - nadzór dotyczy jednego odcinka drogi. Wykonanie zamówienia przez jednego Wykonawcę zmniejsza ryzyko wystąpienia trudności technicznych i organizacyjnych na etapie realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, zapewniając transparentność świadczenia. Rozmiar zamówienia nie utrudnia konkurencji i nie zakłóci możliwości ubiegania się o jego udzielenie Wykonawcom z grona małych i średnich przedsiębiorstw. Możliwe jest jego wykonanie przez jednego Wykonawcę.
5. Zakres oraz sposób realizacji przedmiotowego zamówienia został szczegółowo określony w Projektowanych postanowieniach przyszłej umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3444,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16605,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3444,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Obsługi Budownictwa Adam Głąb
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6491389423
7.3.4) Miejscowość: Giebło
7.3.5) Kod pocztowy: 42-440
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADAM GŁĄB BIURO OBSŁUGI BUDOWNICTWA
jakie przetargi wygrała firma
ADAM GŁĄB BIURO OBSŁUGI BUDOWNICTWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3444,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "Remont ogrodzenia przy szkole w Bzowie."
- Wykonanie instalacji gazowej, c.o. i cwu w mieszkaniach gminnych wraz aktualizacją projektów, w budynkach przy ul. Wojska Polskiego 8, 10, 6, 8A
- ,,Remont mostu w ciągu ulicy Okólnej w Zawierciu"
- "Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - Remont chodnika - ul. Zacisze ( strona z numerami parzystymi)."
- "Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - remontu jezdni ul. Pszczelnej w Zawierciu."
- Wymiana okien w sali gimnastycznej w II Liceum Ogólnokształcącym im. H. Malczewskiej w Zawierciu - powtórzone postępowanie
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji przebudowy drogi powiatowej nr 4715 E Bolesławiec - Galewice na odcinku Radostów Pierwszy - Czastary
- Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inż. Kontraktu wraz Nadzorem Inwest. dla Projektu pn. "Poprawa efektywności energet. dwóch bud. szkolnych w Brzegu Dolnym (SP nr 5 oraz SP nr 6 )"
- SPRAWOWANIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA "BUDOWA PRZEDSZKOLA GMINNEGO W MIEJSCOWOŚCI KĘBŁOWO - W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. "Modernizacja kompleksów sportowych "Moje boisko - Orlik 2012"
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji pn. "Przebudowa budynku odpraw autokarów (BOA) na wjazd do UE na Drogowym Przejściu Granicznym w Medyce."
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi prowadzonymi przez Powiat Tatrzański w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.