eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinZmiana aranżacji wnętrza auli i pomieszczeń towarzyszących wraz z niezbędnymi instalacjami znajdującymi się w budynku "A" Instytutu Agrofizyki PAN przy ul. Doświadczalnej 4 w Lublinie



Ogłoszenie z dnia 2024-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana aranżacji wnętrza auli i pomieszczeń towarzyszących wraz z niezbędnymi instalacjami znajdującymi się w budynku „A” Instytutu Agrofizyki PAN przy ul. Doświadczalnej 4 w Lublinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT AGROFIZYKI IM.BOHDANA DOBRZAŃSKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9461824287

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Doświadczalna 4

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-290

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 744 50 61

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ipan.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ipan.lublin.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ipanlublin.ezamawiajacy.pl/pn/ipanlublin/demand/169985/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE POZOSTAŁYCH NAUK PRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zmiana aranżacji wnętrza auli i pomieszczeń towarzyszących wraz z niezbędnymi instalacjami znajdującymi się w budynku „A” Instytutu Agrofizyki PAN przy ul. Doświadczalnej 4 w Lublinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e23f39fd-9b1e-4ed4-a51d-fc56b69e0e64

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00559278

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00084151/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Roboty budowlane

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454608

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A-2403-2/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1265416,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zmiana aranżacji wnętrza auli i pomieszczeń towarzyszących wraz z niezbędnymi instalacjami znajdującymi się w budynku „A” Instytutu Agrofizyki Polskiej Akademii Nauk przy ul. Doświadczalnej 4 w Lublinie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załącznikach nr 1.1 – 1.4 do SWZ, tj.:
1) Załącznik nr 1.1: Opis przedmiotu zamówienia;
2) Załącznik nr 1.2: Dokumentacja projektowa (projekty techniczne, wizualizacje i opisy);
3) Załącznik nr 1.3: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót;
4) Załącznik nr 1.4: Przedmiar robót – dokument pomocniczy.
3. Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji, o której mowa w pkt 2. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze robót lub w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt. 2.
4. Zakres rzeczowy prac obejmuje m.in.:
4.1. Roboty rozbiórkowe,
4.2. Roboty budowlane,
4.3. Dostarczenie mebli i wyposażenia,
4.4. Roboty elektryczne i teletechniczne,
4.5. Roboty instalacji sanitarnych,
Szczegółowo wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1.1 do SWZ
4.6. Zabezpieczenie elementów istniejących budynków oraz istniejącego uzbrojenia przed uszkodzeniem lub zniszczeniem w trakcie wykonywania robót związanych ze zmiana aranżacji,
4.7. Zabezpieczenie elementów istniejących budynków oraz istniejącego uzbrojenia przed uszkodzeniem lub zniszczeniem w trakcie wykonywania robót,
4.8. Przeprowadzenie rozruchu technicznego i technologicznego urządzeń i całego zakresu objętego zmianą aranżacji,
4.9. Wykonanie niezbędnych rysunków warsztatowych elementów budynków oraz projektu(ów) technologii i organizacji montażu o ile będzie to konieczne do wykonania zamówienia,
4.10. Przeprowadzenie niezbędnej kontroli i odbioru w celu potwierdzenia wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymaganiami w celu użytkowania zrealizowanego zakresu,
4.11. Wykonanie innych robót wynikających z projektów technicznych oraz przepisów prawa a także niezbędnych dla prawidłowego wykonania i użytkowania obiektu.

Uwaga: Powyższy wykaz obejmuje zakres robót podstawowych. Oferent powinien przewidzieć i wycenić ewentualne prace pomocnicze, konieczne do realizacji wymienionych prac podstawowych.
Uwaga: Wykonawca odpowiada za gospodarkę wszystkimi materiałami pozostałymi po robotach budowlanych, powinny one zostać przetworzone z uwzględnieniem ustawy o odpadach oraz Krajowym Planem Gospodarki Odpadami (za wyjątkiem materiałów i urządzeń, które zostaną, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, przekazane do powtórnego wykorzystania przez Zamawiającego). Wszelkie odpady powstałe w wyniku prowadzenia prac muszą być na bieżąco usuwane z terenu. Wykonawca powinien przekazywać je uprawnionym firmom posiadającym zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwienia, zbiórki lub odzysku określonych rodzajów odpadów. Przekazanie odpadów Wykonawca powinien udokumentować stosownymi kartami przekazania wg aktualnego wzoru.

Uwaga: Zamawiający wyłącza z Opisu Przedmiotu Zamówienia dostawę 2 ekranów i 2 projektorów, które Zamawiający posiada i są zainstalowane w modernizowanej sali konferencyjnej. Wykonawca we własnym zakresie ma obowiązek je zdemontować, zabezpieczyć, a następnie ponownie zainstalować i skonfigurować z pozostałymi urządzeniami.

Uwaga: Zamawiający wymaga demontaż z sali konferencyjnej (auli) Instytutu Agrofizyki PAN, która jest miejscem modernizacji i zainstalowanie cyfrowego procesora audio firmy BIAMP model TesiraForte VT4 w nowo zaprojektowanej szafie AV, a następnie połączenie i skonfigurowanie go z nowym systemem Audio-Video. Dostarczony nowy system nagłośnienia, dyskusji, wideokonferencji, sterowania ma zostać podłączony i skonfigurowany do obecnego cyfrowego procesora i na każdym wejściu dla systemu nagłośnienia i dyskusji i wideokonferencji ma być eliminacja echa akustycznego (AEC). Takie rozwiązanie pozwali Zamawiającemu na bezproblemowe nagłośnienie lokalnie (w głośnikach) wszystkich mikrofonów jak i również wysłać sygnał audio z tych mikrofonów na stronę zdalną za pomocą platform typu ZOOM. W oparciu o sieć między salą konferencyjną (aulą), a szafą AV i w niej nowo zainstalowanego sprzętu oraz posiadanego cyfrowego procesora ma dać możliwość sterowania dźwiękiem za pomocą dotykowego AV panelu sterowania zainstalowanego na sali konferencyjnej (auli) tak jak to jest zapisane w dokumentacji projektowej. Zamawiający posiada 2 licencje programu ZOOM, który ma być zainstalowany na urządzeniach końcowych, które będą służyć do prowadzenia zdalnych spotkań. Model urządzenia posiadanego przez Zamawiającego wskazany jest w Załączniku nr 3.2.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1. Dokumentacji projektowej (projekty techniczne, wizualizacje i opisy) stanowiących załącznik nr 1.2 do SWZ
2. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 1.3 do SWZ
Uwaga:
Uwzględniając przyjętą formę wynagrodzenia oraz treść § 4 ust. 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. (Dz. U. 2004 nr 202 poz. 2072) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego przyjmuje się, że przekazane Przedmiary robót (załącznik nr 1.4 do SIWZ) mają wyłącznie charakter poglądowy i nie należy im przypisywać roli i funkcji o których mowa w §4 ust.1 pkt.3) cytowanego powyżej rozporządzenia.
W związku z powyższym przedmiary robót zostały załączone jedynie pomocniczo w celu ułatwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcę i nie stanowią one samodzielnie opisu przedmiotu zamówienia – przedmiarów nie należy wypełniać ani załączać do oferty.

Inne roboty i czynności niezbędne do wykonania oraz obowiązki Wykonawcy do zrealizowania na własny koszt w ramach niniejszego zamówienia i oferowanej ceny, a także informacje organizacyjne oraz pozostałe wymagania wobec wykonawcy są wykazane w Rozdziale IV SWZ.

UWAGA!
Zamawiający przewiduje możliwość i zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie inwestycji celem ustalenia warunków realizacji robót, mających wpływ na kalkulację ceny ofertowej, z zastrzeżeniem, że sporządzenie oferty jest możliwe bez odbycia wizji lokalnej. Zastrzega się, że w przypadku rezygnacji z uczestnictwa w wizji lokalnej Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.

Zamawiający informuje, iż wizja lokalna terenu inwestycji odbędzie się w dniu 20.08.2024 roku o godzinie 10.00. W celach organizacyjnych zamiar uczestnictwa w wizji lokalnej należy zgłosić drogą elektroniczną na adres: sekretariat@ipan.lublin.pl. Zebranie zainteresowanych wykonawców odbędzie się przed siedzibą Zmawiającego – budynek „A”. Wszystkie osoby, które przybędą na spotkanie zobowiązane są do pisemnego potwierdzenia swojej obecności na liście uczestników przygotowanej przez Zamawiającego.
Zamawiający informuje, że nie przewiduje zebrania wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SWZ, a w trakcie wizji lokalnej nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące treści SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262320-0 - Wyrównywanie

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45432200-6 - Wykładanie i tapetowanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

39100000-3 - Meble

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

32321200-1 - Urządzenia audiowizualne

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45314310-7 - Układanie kabli

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1634117,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2136411,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1634117,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PEGAZ-BUD Stępień Michał

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369976749

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje teletechniczne, elektryczne oraz wentylacyjne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1634117,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Źródło finansowania:
dotacja Ministra Nauki na realizację inwestycji związanej z działalnością naukową pn. „Modernizacja infrastruktury IA PAN dot. wymiany informacji istotnych dla rozwoju badań naukowych” przyznana na podstawie umowy nr 7500/IB/SP/2024 z dnia 3 lipca 2024 roku.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.