Ogłoszenie z dnia 2024-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00509853/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-20
- 2024/BZP 00516103/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa kruszywa mineralnego z kamienia granitowego o granulacji 0-31,5 mm do naprawy dróg na terenie gminy Wartkowice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARTKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934364
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Targowa 25
1.5.2.) Miejscowość: Wartkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-220
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 436785105
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wartkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wartkowice.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4754c639-be83-40e3-b291-ad4a34be7fcc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa kruszywa mineralnego z kamienia granitowego o granulacji 0-31,5 mm do naprawy dróg na terenie gminy Wartkowice”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4754c639-be83-40e3-b291-ad4a34be7fcc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00559320
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054086/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Dostawa kruszywa mineralnego z kamienia granitowego o granulacji 0-31,5 mm do naprawy dróg na terenie gminy Wartkowice”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00509853
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 350000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dostawy kruszywa mineralnego z kamienia granitowego o frakcji 0-31,5 mm dla potrzeb remontu i naprawy dróg na terenie Gminy Wartkowice w ilości maksymalnej 2800 ton w tym:
1.1. zamówienie podstawowe – 2100 ton;
1.2. zamówienie prawo opcji – 700 ton.
2. Dostawa rozumiana jest jako pozyskanie, zakup, dowóz, transport, ważenie, rozładunek kruszywa łamanego we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w celu bieżącego uzupełnienia ubytków nawierzchni dróg.
3. Ubytki nawierzchni dróg są różnej wielkości i szerokości, zatem Zamawiający wymaga, aby rozładunek kruszywa odbywał się w sposób kontrolowany, polegający na rozłożeniu wymaganej przez Zamawiającego grubości warstwy.
4. Wymagania jakościowe dla przedmiotu dostawy:
4.1. Kruszywo winno odpowiadać co do jakości wymaganiom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie drogowym i spełniać wymagania Polskiej Normy PN-EN 13242:2004 lub normy ją zastępującej.
4.2. Kruszywo nie może zawierać substancji szkodliwych w stosunku do środowiska wg odrębnych przepisów np. azbest, popioły.
4.3. Kruszywo nie może zawierać żadnych ciał obcych takich jak niesortowane kruszywo, drewno, szkło, plastik, drut, gwoździe, inne metale, domieszek gliny, itp. mogących pogorszyć wyrób końcowy.
4.4. W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa takich zanieczyszczeń, Zamawiający żądać będzie ich usunięcia na koszt Wykonawcy lub nie przyjmie dostawy.
4.5. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający zgodność dostarczonej partii kruszywa z wymaganą normą.
4.6. Do użytku zostaną dopuszczone tylko te materiały, które posiadają dokument potwierdzający jego parametry, np: Deklarację Właściwości Użytkowych producenta, certyfikat jakości, lub deklarację zgodności, lub certyfikat zgodności z Polską Normą, lub aprobatę techniczną, w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy.
5. Zasady dostawy:
5.1. Do użytku zostanie dopuszczone tylko to kruszywo, które posiada dokument potwierdzający spełnianie parametrów Polskiej Normy PN-EN 13242:2004 lub normy ją zastępującej np.: Deklarację Właściwości Użytkowych producenta, certyfikat jakości, lub deklarację zgodności, lub certyfikat zgodności z Polską Normą, lub aprobatę techniczną. W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa takich zanieczyszczeń, Zamawiający żądać będzie ich usunięcia na koszt Wykonawcy lub nie przyjmie dostawy.
5.2. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający zgodność dostarczonej partii kruszywa z wymaganą normą.
5.3. Ze względu na szerokość dróg, usytuowanie w terenach leśnych i trudno dostępnych, dostawy materiału winny być realizowane za pomocą:
5.3.1. aut solowych o ładowności maksymalnie 20 ton,
5.3.2. zestaw auto z przyczepą o łącznej ładowności około 25 ton.
- w obu przypadkach warunkiem koniecznym jest rozładunek do tyłu.
5.4. Wymagane przez Zamawiającego samochody muszą spełniać warunki określone przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1251) dla przewozu ładunków sypkich (do których zaliczane są kruszywa) tj. posiadają szczelną skrzynię ładunkową zabezpieczoną zasłonami, które zapobiegają przed spadaniem ładunku na drogę;
5.5. Do wykonania dostaw Wykonawca zapewni pracowników z odpowiednimi uprawnieniami;
5.6. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała w kilku poszczególnych dostawach – min. 2 dostawy dziennie w godzinach 8:00 – 14:00.
5.7. Zamawiający minimum na dzień przed terminem realizacji zamówienia przedłoży, ustalony w porozumieniu z Wykonawcą, Harmonogram dostaw kruszywa, który zawierać będzie terminy, miejsca i przewidywane ilości dla poszczególnych dostaw. Ostateczna liczba poszczególnych dostaw będzie zależna od zaistniałych warunków pogodowych, drogowych oraz ładowności pojazdu wskazanego przez Wykonawcę do wykonania przedmiotowego zamówienia.
5.8. Dostawa każdorazowo realizowana będzie w obecności przedstawiciela jednostki Zamawiającego i zostanie przez niego potwierdzona pisemnie w „Harmonogramie dostaw kruszywa”.
6. Zamawiający ma prawo do zbadania dostarczonego kruszywa pod względem: jakości, ilości i zanieczyszczenia. W przypadku stwierdzenia niewłaściwej jakości, ilości czy zanieczyszczeń Zamawiający może odmówić zapłaty wynagrodzenia za wadliwą partię kruszywa, obciążyć Wykonawcę kosztami badania jakości i żądać wymiany kruszywa (na koszt Wykonawcy) na spełniające wymagania w terminie 2 dni roboczych od dnia w którym dana okoliczność zaistniała.
7. Wykonawca zobowiązany będzie utrzymać w całym okresie realizacji umowy na dostawę ubezpieczenie OC przedsiębiorcy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
14212000-0 - Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany, otoczaki, żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 413280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 420168,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 413280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSPORT-HANDEL-USŁUGI Krzysztof Wasielewski w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8891000878
7.3.3) Ulica: Czołpin 12
7.3.4) Miejscowość: Dobre
7.3.5) Kod pocztowy: 88-210
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRZYSZTOF WASIELEWSKI TRANSPORT-HANDEL-USŁUGI w spadku
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF WASIELEWSKI TRANSPORT-HANDEL-USŁUGI w spadku
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 413280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów do napraw dróg gruntowych.
- Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem kruszyw łamanych
- "Zakup wraz z dostawą kruszywa drogowego przeznaczonego na remont dróg na terenie Gminy Annopol w roku 2024"
- Dostawa kruszywa drogowego na teren gminy Strawczyn
- Zakup i dostawa kruszywa z przeznaczeniem do wbudowania w drogi gminne
- "Sukcesywna dostawa kruszywa kamiennego o frakcji 4-31,5 mm"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.