Ogłoszenie z dnia 2024-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00511136/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na użytek OSP Szczuczyn, w ramach projektu pn. Eko Straż w Jednostce Ochotniczej Straży Pożarnej w Szczuczynie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczuczyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669766
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac 1000 lecia 23
1.5.2.) Miejscowość: Szczuczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-230
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 862735080
1.5.8.) Numer faksu: 862735080
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@szczuczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.szczuczyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_szczuczyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na użytek OSP Szczuczyn, w ramach projektu pn. Eko Straż w Jednostce Ochotniczej Straży Pożarnej w Szczuczynie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea5696dd-7abd-44ad-9d6b-eae294d8afe0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00559397
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00006791/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku OSP przy ul. Strażackiej w ramach projektu EKO STRAŻ w jednostce OSP w Szczuczynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027, Priorytet II. Region przyjazny środowisku, Działanie 2.7 Adaptacja do zmian klimatu.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00511136
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy zainstalowanej nie mniejszej niż 12,04 kWp na budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Szczuczynie, ul. Strażacka 2, 19-230 Szczuczyn.
1.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
dostawę i montaż kompletnej instalacji fotowoltaicznej o mocy zainstalowanej nie mniejszej niż 12,04 kWp wraz z infrastrukturą towarzyszącą (inwerter, panele, okablowanie, zabezpieczenia itp.);
wykonaniu kablowej linii przyłączeniowej do rozdzielni głównej, zainstalowanej w budynku Straży;
uzyskanie wymaganych uzgodnień i pozwoleń z operatorem systemu dystrybucyjnego energii elektrycznej (PGE Dystrybucja S.A.) wraz z włączeniem do sieci operatora oraz zgłoszeniem tego faktu;
uzyskanie wymaganych uzgodnień przeciwpożarowych oraz zgłoszenie do odpowiedniej jednostki PSP po wykonaniu instalacji;
uruchomienie monitoringu instalacji;
wykonanie dokumentacji powykonawczej;
przeszkolenie co najmniej dwóch osób wytypowanych przez Naczelnika OSP, na miejscu u Zamawiającego w zakresie obsługi instalacji fotowoltaicznych;
prace i czynności niewymienione, ale konieczne do wykonania, uruchomienia i włączenia do sieci operatora instalacji z uwzględnieniem zasad wiedzy technicznej i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących norm i aprobat technicznych, przepisów prawa i uwarunkowań obiektów.
1.3. Roboty montażowe, objęte przedmiotem niniejszego postępowania o zamówienie publiczne należy wykonać zgodnie z:
Projektem technicznym;
przepisami ustawy Prawo budowlane, zasadami wiedzy technicznej, przepisami BHP oraz niniejszymi zapisami ujętymi w SWZ.
1.4. Gwarancja jakości wykonania robót
Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji z tytułu wad fizycznych przedmiotu zamówienia, stanowić ona będzie rozszerzenie odpowiedzialności Wykonawcy za te wady. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty montażowe, w ramach przedmiotu zamówienia w minimalnym okresie 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. W związku z wprowadzeniem dodatkowego kryterium oceny ofert, jakim jest wydłużenie okresu gwarancji ponad wymagane 60 miesięcy, jego ostateczny wymiar zostanie wskazany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Okres rękojmi będzie równy zaoferowanemu okresowi gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26937,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63468,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26937,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOMER INVESTMENTS SP. Z O.O
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971896434
7.3.3) Ulica: LUDOMY 35
7.3.4) Miejscowość: LUDOMY
7.3.5) Kod pocztowy: 64-603
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26937,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-29PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne w Gminie Miejskiej Świdnik - etap II
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.