Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00468231/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 marca 2024 r. na terenie miasta Pyrzyce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Pyrzycach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684166
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipiańska 4
1.5.2.) Miejscowość: Pyrzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@pyrzyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pyrzyce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 marca 2024 r. na terenie miasta Pyrzyce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c61e57c4-70a7-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00559413
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019346/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w latach 2023-2024 na terenie miasta Pyrzyce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468231/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OP.272.15.2022.WD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 628324,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na utrzymaniu czystości i zimowym utrzymaniu ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 marca 2024 r. na terenie miasta Pyrzyce obejmująca następujące zadania:
Utrzymanie czystości nawierzchni jezdni – łączna powierzchnia 29 254,00 m2
Oczyszczanie nawierzchni jezdni ulic na szerokości 1,00 m od krawędzi jezdni po obu stronach ulicy i wywóz zebranych zanieczyszczeń na zorganizowane wysypisko.
1) Usuwanie traw i chwastów rosnących w strefach przykrawężnikowych i wywóz zebranych zanieczyszczeń na zorganizowane wysypisko.
2) W okresie zimowym wykonanie usługi uzależnione będzie od warunków pogodowych tzn. zawiesza się sprzątanie na czas gdy warunki atmosferyczne wymagają zimowego utrzymania ulic.
Utrzymanie czystości nawierzchni chodników – łączna powierzchnia 19 074,47 m2
Oczyszczanie nawierzchni chodników na całej szerokości i wywóz zebranych zanieczyszczeń na zorganizowane wysypisko.
1) Usuwanie traw i chwastów rosnących w nawierzchni oraz przy krawężnikach i obrzeżach
z wywozem zebranych zanieczyszczeń na zorganizowane wysypisko.
2) W okresie zimowym wykonanie usługi uzależnione będzie od warunków pogodowych tzn. zawiesza się sprzątanie na czas gdy warunki atmosferyczne wymagają zimowego utrzymania ulic.
Opróżnianie i utrzymanie koszy ulicznych – 39 szt.
1) Opróżnianie koszy ulicznych i wywóz śmieci na zorganizowane wysypisko.
2) Utrzymanie w należytym stanie czystości, a także utrzymanie w należytym stanie technicznym poprzez naprawy bieżące istniejących koszy ulicznych.
Utrzymanie czystości – porządkowanie – terenów zieleni w pasie drogowym ulic –trawniki – 8 307,00 m2, żywopłoty 302,50 m
1) Zbieranie wszelkich zanieczyszczeń (papiery, puszki, butelki, liście, gałęzie itp.) z terenów zielonych i wywóz zebranych zanieczyszczeń na zorganizowane wysypisko.
2) Koszenie trawników.
3) Cięcia pielęgnacyjne żywopłotów.
4) Uprzątnięcie papierów i innych zanieczyszczeń z trawników.
5) Grabienie liści z trawników z wywiezieniem.
Zimowe utrzymanie ulic (obowiązuje od dnia 1 stycznia 2023 r. do 31 marca 2023 r. oraz od 15 listopada 2023 r. do 31 marca 2024 r.) - łączna długość ulic 17,020 km wraz z usuwaniem śliskości na chodnikach o łącznej powierzchni 19 074,47 m2.
1) Zimowe utrzymanie jezdni, przez które rozumie się odśnieżanie oraz likwidację śliskości poprzez posypywanie mieszanką środków chemicznych i materiałów uszarstniających nawierzchni jezdni i parkingów, a także w przypadku obfitych opadów śniegu wywóz zgromadzonego na jezdni śniegu.
2) Zimowe utrzymanie chodników, przez które rozumie się odśnieżanie oraz likwidację śliskości poprzez posypywanie mieszanką środków chemicznych i materiałów uszarstniających nawierzchni chodników, a także usunięcie i wywóz zgromadzonego na chodnikach śniegu i lodu.
3) Zimowe utrzymanie ulic realizowane będzie przez Wykonawcę poprzez wyznaczonego z jego strony dyżurnego.
4) Decyzje dotyczące rozpoczęcia i zakończenia akcji zimowej czynnej wraz z uzgodnieniem ilości pracującego sprzętu oraz rodzaju wykonywanej pracy podejmuje osoba odpowiedzialna za realizację przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy po uprzednim uzyskaniu zgody osoby wyznaczonej przez Zamawiającego.
5) Wykonawca będzie wykonywał zamówienie również w dni wolne od pracy tj. w niedziele i dni świąteczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przed otwarciem oferty zamawiający podał, że na sfinansowanie zamówienia przeznacza kwotę 600 000,00 zł brutto. Jedyny wykonawca, który złożył ofertę, zaoferował wykonanie zadania za kwotę 863 829,70 zł brutto. Kwota ta znacznie przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwotę do ceny oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 863829,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 863829,70 PLN
INNE PRZETARGI Z PYRZYC
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i majątku oraz ubezpieczeń komunikacyjnych pojazdów mechanicznych Pyrzyckiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w okresie 36 miesięcy
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla punktów poboru Gm. Pyrzyce i jej jednostek organizacyjnych"
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- OPRACOWANIE PROJEKTU PLANU OGÓLNEGO ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA GMINY PYRZYCE
- Zarządzanie zasobem nieruchomości Gminy Pyrzyce
więcej: przetargi w Pyrzycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W SEZONIE 2024/2025 NA TERENIE GMINY DOBRA - REJON SKRZYDLNA
- Świadczenie usługi odśnieżania obiektów MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.,
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Polska Cerekiew w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: Usługi usuwania chwastów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.