eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinRemont Ośrodka Wypoczynkowego ZUT położonego w Dziwnowie przy ul. Kościelnej 35, 35a



Ogłoszenie z dnia 2024-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont Ośrodka Wypoczynkowego ZUT położonego w Dziwnowie przy ul. Kościelnej 35, 35a

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320588161

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Piastów 17

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-310

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zut.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-73a07d2d-d7ad-4f06-a4eb-51de8321864b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Nauka i edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont Ośrodka Wypoczynkowego ZUT położonego w Dziwnowie przy ul. Kościelnej 35, 35a

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73a07d2d-d7ad-4f06-a4eb-51de8321864b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00559551

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529768

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/ADS/807/2024/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Ośrodka Wypoczynkowego ZUT położonego w Dziwnowie przy ul. Kościelnej 35, obejmujący remont 4 pokoi z łazienkami wraz z robotami towarzyszącymi.
2. W zakres leżących po stronie Wykonawcy obowiązków związanych z realizacją niniejszego zamówienia wchodzą również świadczenia dodatkowe, związane z rozpoczęciem, wykonywaniem i ukończeniem robót budowanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, w tym w szczególności:
1) Objęcie terenu budowy na czas realizacji Robót, odpowiednie jego przygotowanie, zabezpieczenie i utrzymywanie;
2) Pozyskanie, nabycie i dostarczenie na miejsce realizacji zamówienia (teren budowy) materiałów, urządzeń i wyrobów budowlanych, narzędzi lub innego rodzaju sprzętu i maszyn niezbędnych do wykonania robót budowlanych składających się na przedmiot niniejszego zamówienia;
3) Dobór, skierowanie do Realizacji robót i utrzymywanie przez cały okres realizacji Robót odpowiedniego personelu wykonawczego Robot w ilości umożliwiającej wykonanie Robót w terminie wskazanym w ust. 1 powyżej, w tym personel kierowniczy w osobie kierowników robót z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności uprawniającej do kierowania: robotami budowlanymi branży ogólnobudowlanej (jedna osoba), robotami branży elektrycznej (jedna osoba) i robotami branży sanitarnej (jedna osoba);
4) Wykonanie robót związanych z usunięciem odpadów pochodzących z rozbiórki z terenu budowy i ich zagospodarowaniem (wywóz z terenu budowy, składowanie na wysypisku, utylizacja, itp.), stosownie do wymogów Dokumentacji Techniczno- Opisowej Robót oraz przepisów prawa obowiązujących w tym zakresie;
5) Przeprowadzenie wymaganych pomiarów, testów i sprawdzeń wbudowanych czy w inny sposób zamontowanych, w wykonaniu Robót, urządzeń budowlanych;
6) Przygotowanie dokumentacji powykonawczej;
7) Udzielenie Zamawiającemu minimum 60 miesięcznej gwarancji (liczone od daty dokonania Odbioru Końcowego, o którym mowa w § 13 ust. 6 - 15 Wzoru Umowy) na wykonane w ramach niniejszego zamówienia roboty budowlane, jak również wbudowane, zainstalowane lub w inny sposób zastosowane w wykonaniu tych robót materiały, urządzenia i wyroby budowlane;
8) Usuwanie wszystkich wad i usterek z tytułu udzielonej gwarancji oraz w ramach odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady;
9) Innych określonych we Wzorze Umowy oraz pozostałych załącznikach SWZ.
3. Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot postępowania z niniejszego ogłoszenia, warunki realizacji zamówienia, w tym szczegółowe postanowienia dotyczące informacji podanych w ust. 2 powyżej oraz wzajemne uprawnienia i obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy związane z realizacją zamówienia zawiera SWZ, w tym Wzór Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45431200-9 - Kładzenie glazury

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu, w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.