Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00496147/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-15
- 2023/BZP 00501987/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-21
- 2023/BZP 00505468/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Utworzenie domu matek z dziećmi małoletnimi i kobiet w ciąży w Suchowoli ul. Augustowska 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524128964
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Torowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857118909
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial.zamowien@ppdb.sokolka.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppdb.sokolka.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8468421.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
W szczególności usługi bieżącego utrzymania dróg powiatowych, roboty interwencyjne, utrzymaniowe, utrzymanie zieleni przydrożnej, bieżące utrzymanie budynków będących własnością Powiatu Sokólskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Utworzenie domu matek z dziećmi małoletnimi i kobiet w ciąży w Suchowoli ul. Augustowska 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6391c594-83b9-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00559640
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496147
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPDB.DZ-DK.Db.263.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 41800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Utworzenie domu matek z dziećmi małoletnimi i kobiet w ciąży w Suchowoli ul. Augustowska 2
2. Zamówienie obejmuje:
2.1. Dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Utworzenie domu matek z dziećmi małoletnimi i kobiet w ciąży w Suchowoli ul. Augustowska. Zakres ilościowy i wymagania ogólne zawierają załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia.
2.2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa i montaż elektrowni słonecznej złożonej z zespołu modułów fotowoltaicznych (27 modułów po 375 Wp) o następujących wskaźnikach elektroenergetycznych:
- napięcie przyłączenia U=230/400V
- moc zainstalowana Pdc=10,1kW
- maksymalna moc oddawana Pac=10 kW
- produkcja średnia roczna energii E=8800 kWh.
- powierzchnia aktywna generatora fotowoltaicznego – 58 m2
Instalacja paneli na dachu istniejącego budynku zgodnie ze wskazaniem na załączonym rysunku dachu poprzez profile aluminiowe dedykowane do mocowania modułów zgodnie z wytycznymi producenta zaproponowanych modułów . Nachylenie paneli zgodne z nachyleniem dachu. Zaproponowana konstrukcja ma zapewnić stabilne mocowanie modułów, odporność na warunki atmosferyczne na minimum 25 lat.
Sposób wykonania instalacji oraz elementy wchodzące w jej skład zgodnie z załączonym schematem podłączenia paneli fotowoltaicznych (rys. E-10) oraz opisem technicznym instalacji elektrycznych i teletechnicznych pkt. 10 i 11.
3. Dodatkowe wymagania realizacji zamówienia.
3.1. Przedmiot zamówienia – instalacja fotowoltaiczna - mają być nowe, wolne od wad i uszkodzeń. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego w terminie określonym w umowie na realizację przedmiotu zamówienia oraz SWZ.
3.2. Wraz z wydaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia.
3.3. Wymagany okres gwarancji jakości wynosi – min. 3 lata.
3.4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo-odbiorczego. Szczegółowe warunki gwarancji jakości określa wystawiona i przekazana Zamawiającemu Karta Gwarancyjna Wykonawcy oraz karty gwarancyjne producentów na poszczególne elementy przedmiotu zamówienia.
3.5. Wykonawca dostarczy i zamontuje przedmiot zamówienia na własny koszt w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
3.6. Miejscem dostawy i montażu przedmiotu zamówienia jest – ul. Augustowska 2, 16-150 Suchowola.
3.7. Odbiór przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44157,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44157,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44157,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Metal Fach Technika Grzewcza Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5451826012
7.3.3) Ulica: Sikorskiego 66
7.3.4) Miejscowość: Sokółka
7.3.5) Kod pocztowy: 16-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
METAL-FACH TECHNIKA GRZEWCZA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
METAL-FACH TECHNIKA GRZEWCZA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44157,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-22INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Modernizacja Infrastruktury społecznej szpitala funkcjonującego na terenie powiatu sokólskiego
- Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Modernizacja Infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim część 3 zamówienia
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1268B Babiki - Szczęsnowicze - Knyszewicze z wyłączeniem robót bitumicznych i wykonania oznakowania pionowego
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- Budowa windy wewnętrznej w budynku Urzędu Miasta i Gminy Olsztyn
- Modernizacja lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Żyrardowskiej 5/5, Grabowej 5/64, Kapuściska 5/17 oraz Marii Konopnickiej 4/47 w Bydgoszczy
- Remont instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku A, B i C Wytwórni Filmów Fabularnych
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej w placówkach oświatowych na terenie gminy Konopnica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.