eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnobrzegRemont pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu



Ogłoszenie z dnia 2024-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tarnobrzeski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409070

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 4

1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 822 39 22

1.5.8.) Numer faksu: 15 822 39 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@tarnobrzeski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-065d4c73-1856-470f-8f49-c4f8a40a398d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-065d4c73-1856-470f-8f49-c4f8a40a398d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00559643

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059720/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Remont pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491002

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IF.272.17.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Remont pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu.
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
2.1. Prace rozbiórkowe:
a) demontaż drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami,
b) demontaż okładzin ścian,
c) demontaż okładzin posadzki wraz z cokołem,
d) demontaż opraw oświetleniowych natynkowych i podtynkowych,
e) demontaż gniazd V400,
f) demontaż gniazd elektrycznych,
g) demontaż włączników świetlnych,
h) demontaż ścian działowych z cegły i pustaka na zaprawie cem.-wap.,
i) demontaż ściany z luksferów,
j) demontaż urządzeń sanitarnych (umywalek, baterii ściennej, wanny),
k) demontaż starych rur wod.-kan.,
l) wykucie otworu drzwiowego w ścianie,
m) wykucie posadzki cementowo piaskowej;
2.2. Prace budowlane i montażowe:
a) montaż drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicą,
b) uzupełnienie tynków zwykłych kat. III,
c) zamurowanie otworu drzwiowego na zaprawie cem.-wap.,
d) wykonanie posadzek z płytek gresowych,
e) wykonanie cokołów z płytek gresowych,
f) wykonanie wylewki cementowo piaskowej zatartej na ostro,
g) wykonanie warstwy izolacji z foli politylenowej,
h) wykonanie izolacji cieplnej ze styropianu gr. 10 cm,
i) naprawa warstwy wykończeniowej wokół nowych drzwi,
j) naprawa powierzchni ścian wewnętrznych (skuwanie nierówności oraz odspojeń i spękań oraz uzupełnienie ubytków i wyrównywanie powierzchni),
k) wykonanie gładzi gipsowych ścian i sufitów,
l) wykonanie zabudowy otworów okiennych i drzwiowych z płyty G-K,
m) wymurowanie ściany z pustaka na zaprawie,
n) malowanie ścian i sufitów,
o) wykonanie iniekcji ścian,
p) udrażnianie kominów wentylacyjnych,
q) wykonanie wentylacji w ścianie;
2.3. Roboty elektryczne:
a) wykonanie okablowania pod zmianę lokalizacji urządzeń,
b) montaż opraw oświetleniowych LED,
c) montaż włączników,
d) montaż gniazd,
e) montaż czujników wilgoci,
f) montaż wentylatorów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45410000-4 - Tynkowanie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169886,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309798,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169886,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Bogdan Serafin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8641538950

7.3.3) Ulica: Łagockiego 121

7.3.4) Miejscowość: Nowa Dęba

7.3.5) Kod pocztowy: 39-460

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169886,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.