Ogłoszenie z dnia 2024-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00491002/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tarnobrzeski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409070
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 4
1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 822 39 22
1.5.8.) Numer faksu: 15 822 39 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@tarnobrzeski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-065d4c73-1856-470f-8f49-c4f8a40a398d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-065d4c73-1856-470f-8f49-c4f8a40a398d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00559643
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059720/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Remont pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491002
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IF.272.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Remont pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu.
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
2.1. Prace rozbiórkowe:
a) demontaż drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami,
b) demontaż okładzin ścian,
c) demontaż okładzin posadzki wraz z cokołem,
d) demontaż opraw oświetleniowych natynkowych i podtynkowych,
e) demontaż gniazd V400,
f) demontaż gniazd elektrycznych,
g) demontaż włączników świetlnych,
h) demontaż ścian działowych z cegły i pustaka na zaprawie cem.-wap.,
i) demontaż ściany z luksferów,
j) demontaż urządzeń sanitarnych (umywalek, baterii ściennej, wanny),
k) demontaż starych rur wod.-kan.,
l) wykucie otworu drzwiowego w ścianie,
m) wykucie posadzki cementowo piaskowej;
2.2. Prace budowlane i montażowe:
a) montaż drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicą,
b) uzupełnienie tynków zwykłych kat. III,
c) zamurowanie otworu drzwiowego na zaprawie cem.-wap.,
d) wykonanie posadzek z płytek gresowych,
e) wykonanie cokołów z płytek gresowych,
f) wykonanie wylewki cementowo piaskowej zatartej na ostro,
g) wykonanie warstwy izolacji z foli politylenowej,
h) wykonanie izolacji cieplnej ze styropianu gr. 10 cm,
i) naprawa warstwy wykończeniowej wokół nowych drzwi,
j) naprawa powierzchni ścian wewnętrznych (skuwanie nierówności oraz odspojeń i spękań oraz uzupełnienie ubytków i wyrównywanie powierzchni),
k) wykonanie gładzi gipsowych ścian i sufitów,
l) wykonanie zabudowy otworów okiennych i drzwiowych z płyty G-K,
m) wymurowanie ściany z pustaka na zaprawie,
n) malowanie ścian i sufitów,
o) wykonanie iniekcji ścian,
p) udrażnianie kominów wentylacyjnych,
q) wykonanie wentylacji w ścianie;
2.3. Roboty elektryczne:
a) wykonanie okablowania pod zmianę lokalizacji urządzeń,
b) montaż opraw oświetleniowych LED,
c) montaż włączników,
d) montaż gniazd,
e) montaż czujników wilgoci,
f) montaż wentylatorów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45410000-4 - Tynkowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169886,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309798,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169886,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Bogdan Serafin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8641538950
7.3.3) Ulica: Łagockiego 121
7.3.4) Miejscowość: Nowa Dęba
7.3.5) Kod pocztowy: 39-460
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY BOGDAN SERAFIN
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY BOGDAN SERAFIN
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169886,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- "Modernizacja pomieszczeń Starostwa Powiatowego - system oddymiania, oświetlenie awaryjne" - etap II
- Zakup i dostaw leku onkologicznego na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Rewitalizacja alei parkowych w zabytkowym zespole parkowo - pałacowym w Grębowie
- Modernizacja dróg powiatowych nr 1129R, 1114R, 1089R, 1121R
- Modern. pomieszczeń CKZ w ramach proj. pn.: "Poprawa jakości nauczania w ZS w Gorzycach poprzez dostosowanie pomieszczeń i doposażenie CKZ pod potrzeby Motoryzacji - Reg. Intel. Spec. Woj. Podkarp."
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.