eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleŚWIADCZENIE USŁUGI UTRZYMANIA CZYSTOŚCI TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH W JW NR 2286



Ogłoszenie z dnia 2023-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUGI UTRZYMANIA CZYSTOŚCI TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH W JW NR 2286

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 2286

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530969044

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: N

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-076

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jw2286.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://portal.smartpzp.pl/jw2286

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/jw2286

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka Wojskowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUGI UTRZYMANIA CZYSTOŚCI TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH W JW NR 2286

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0031b10-83a0-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00559903

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00127889/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych w JW Nr 2286 na rok 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00494938

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 03/ZP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: ŚWIADCZENIE USŁUGI UTRZYMANIA CZYSTOŚCI TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH W JW NR 2286
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
90910000-9 – usługi sprzątania
90610000-6 – usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 – usługi odśnieżania
90630000-2 – usługi usuwania oblodzeń
90640000-5 – usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych
77300000-3 – usługi ogrodnicze
77310000-6 – usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 Pzp.
5. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia wraz z arkuszem kalkulacyjnym, stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.
6. Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 Pzp.
7. Na podstawie art. 95 ust. 1 Pzp oraz w rozumieniu przepisów ustawy
z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu pracy (Dz.U. z 2023 poz. 1465),
w rozumieniu art. 22 Kodeksu pracy Zamawiający wymaga zatrudnienia na cały okres obowiązywania umowy na podstawie umowy o pracę minimum
1 pracownika do wykonywania w ramach realizacji zamówienia następujących czynności:
a) codziennych:
o Zbieranie papierów oraz zanieczyszczeń stałych i innych.
o Usuwanie chwastów, traw itp. z szczelin chodnikowych, krawężników, placów i dróg.
o Utrzymanie w czystości opasek betonowych wokół budynków poprzez usuwanie wrastających traw, chwastów itp. oraz zamiatanie.
o Usuwanie śmieci z rozstawionych koszy przy budynkach do pojemników zbiorczych-2 x w tygodniu (wtorek i piątek) przy jednoczesnym usuwaniu śmieci z rozstawionych koszy (wymagana jest segregacja odpadów).
o Utrzymanie porządku przy pojemnikach do gromadzenia odpadów komunalnych, w razie potrzeby załadowanie rozrzuconych nieczystości do pojemników.
o Usuwanie liści i innych zanieczyszczeń z chodników, dróg i placów utwardzonych.
b) okresowych:
o W razie wystąpienia silnych wiatrów lub innych niekorzystnych warunków atmosferycznych – usuwanie na wezwanie Zamawiającego z terenów utwardzonych wszelkich zanieczyszczeń i zagrożeń (gałęzie, śmieci itp.).
o Czyszczenie drogi asfaltowej z liści, igliwia, szyszek, ziemi (w tym czyszczenie poboczy z liści, gałęzi i śmieci), usuwanie narastającej trawy wraz z odsłonięciem miejsca, w którym kończy się pas ruchu, a zaczyna pobocze gruntowe drogi.
Jeśli wykonawca wykonuje zamówienie przy pomocy podwykonawców, musi dysponować umową zawartą z podwykonawcą, zgodnie z którą czynności określone przez zamawiającego w zdaniu poprzednim jako podlegające wykonaniu na podstawie umowy o pracę muszą być w ten sposób wykonywane również przez osoby zatrudnione przez podwykonawców.
8. Wykonawca zobowiązany jest dysponować sprzętem następującego rodzaju: ciągnik i/lub pojazd przystosowany do prawidłowego wykonania usługi, szczotka mechaniczna, odśnieżarka (szczotka lub pług), dmuchawa odrzucająca zanieczyszczenia, profesjonalna kosiarka do trawy, podkaszarka do koszenia skarp.
9. Do przechowywania na terenie JW drobnego sprzętu i materiałów do realizacji przedmiotowej usługi, Wykonawca powinien dysponować garażem lub garażami blaszanymi, które zostaną postawione na terenie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
10. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że dysponuje osobami do obsługi sprzętu przewidzianego do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg. Osoby te zobowiązane są do posiadania praw jazdy kategorii wymaganej właściwymi przepisami prawa (w przypadku gdy jest wymagane).
11. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania norm zgodnie z którymi wejście cudzoziemców na teren chronionych obiektów wojskowych powinno być poprzedzone uzyskaniem pozytywnej opinii Służby Kontrwywiadu Wojskowego oraz wydaniem pozwolenia jednorazowego przez Dowódcę Jednostki Wojskowej Nr 2286 zgodnie z Decyzją Nr 107/MON Ministra Oborny Narodowej z dnia 18 sierpnia 2021 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2021r. poz. 177). Zamawiający nie gwarantuje wydania zgody przez SKW na przebywanie na terenie kompleksu cudzoziemców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych

90620000-9 - Usługi odśnieżania

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156914,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553124,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156914,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOENERGIA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754-268-84-79

7.3.3) Ulica: Niemodlińska 87

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-864

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156914,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.