Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00475722/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa i remont budynku świetlicy wiejskiej wraz z urządzeniami technicznymi i zagospodarowaniem terenu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czerwonka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146131861
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czerwonka Włościańska 38
1.5.2.) Miejscowość: Czerwonka Szlachecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-232
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 297179505
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@czerwonka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b513219-7a37-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa i remont budynku świetlicy wiejskiej wraz z urządzeniami technicznymi i zagospodarowaniem terenu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b513219-7a37-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00560063
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00002985/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 „Przebudowa i remont budynku świetlicy wiejskiej wraz z urządzeniami technicznymi i zagospodarowaniem terenu”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00475722
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SIZG.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drugiego etapu przebudowy i remontu części wschodniej budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Budzyno, zlokalizowanego na działce nr ew. 116/5 w obrębie 0002 Budzyno-Nawiry, jednostce ewidencyjnej Czerwonka, gmina Czerwonka, powiat makowski. Zamówienie będzie finansowane ze środków krajowych - z budżetu Gminy Czerwonka oraz dotacji ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Charakterystyczne parametry obiektu – część przebudowywana:
Kubatura 989,40 m3
Powierzchnia zabudowy 351,48 m2
Powierzchnia użytkowa 289,68 m2
Wysokość/długość/szerokość 4,85/33,64/10,06
Liczba kondygnacji 1
Zakres robót:
- branża budowlana: roboty rozbiórkowe wewnętrzne, murowanie ścianek działowych, wymiana istniejących i wykonanie nowych tynków wewnętrznych, wykończenie ścian glazurą, malowanie, wymiana podłóg, wymiana i montaż stolarki okiennej i drzwiowej, ocieplenie ścian zewnętrznych, ocieplenie stropu ostatniej kondygnacji, wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, wykonanie instalacji elektrycznej, zagospodarowanie terenu;
- branża sanitarna: wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, ciepłej oraz zimnej wody użytkowej, klimatyzacji, kanalizacji.
- branża elektryczna: wykonanie rozdzielnic elektrycznych, instalacji siły i gniazd wtykowych, instalacji oświetlenia podstawowego, instalacji oświetlenia awaryjnego, instalacji uziomu i odgromowej, instalacji systemu przywoławczego, instalacji okablowania strukturalnego, instalacji fotowoltaicznej.
Zamawiający na potrzeby realizacji zamówienia wydzielił wyżej wymienione roboty z projektu budowlanego i technicznego. Do wydzielonego zakresu prac, będącego przedmiotem zamówienia dostosowano przedmiary robót. Wykonawca do złożenia oferty w postępowaniu wyceni, wydzielony z projektu budowlanego i technicznego, zakres prac w oparciu o dostosowane do niego przedmiary robót.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje swoim zakresem robót wykonanych w ramach pierwszego etapu przebudowy i remontu części wschodniej budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Budzyno, na który składały się roboty wewnętrzne w pomieszczeniach: 0.14 Komunikacja, 0.15 Sala do ćwiczeń, 0.16 Magazyn, 0.17 WC dla osób niepełnosprawnych/damskie, 0.18 WC męskie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
- projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ,
- projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ,
- projekcie technicznym stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ,
- przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 11 do SWZ,
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 12 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45321000-3 - Izolacja cieplna
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1148384,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1526430,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1148384,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RDM Krzysztof Długołęcki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550706978
7.3.3) Ulica: Modzele 9
7.3.4) Miejscowość: Młynarze
7.3.5) Kod pocztowy: 06-231
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF DŁUGOŁĘCKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF DŁUGOŁĘCKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1148384,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.