Ogłoszenie z dnia 2024-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00550554/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-17
- 2024/BZP 00569526/01 - Wynik z dnia 2024-10-29
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa odczynników, elektrod, materiałów zużywalnych i kontrolnych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora biochemicznego i immunochemicznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatowy im. Alfreda Sokołowskiego w Złotowie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000300009
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Szpitalna 28
1.4.2.) Miejscowość: Złotów
1.4.3.) Kod pocztowy: 77-400
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.zlotow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.zlotow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560066
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00550554
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
W związku z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów:
1) aneks cenowy dopuszczający zmianę ceny w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego zgodnie z obowiązującymi przepisami, z tym że cena brutto może ulec zmianie tylko w stopniu wynikającym ze zmiany stawki podatkowej, zaś cena netto pozostaje bez zmian,
2) aneks dopuszczający zmianę ceny w przypadku zastosowania upustu, rabatów, promocji itp.
3) aneks cenowy dopuszczający zmianę ceny w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
4) aneks cenowy dopuszczający zmianę ceny w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.
5) aneks cenowy dopuszczający zmianę ceny w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 04 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w pkt. 1, 2,3,4,5 jest potwierdzenie powstania okoliczności w formie opisowej i ich właściwe umotywowanie. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania wpływu zmiany stawki podatku od towarów i usług, na zwiększenie kosztów realizacji umowy będących podstawą do zwaloryzowania wynagrodzenia umownego w
drodze aneksu do umowy.
Zmiana czasu obowiązywania umowy poprzez przedłużenie czasu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania w czasie trwania umowy ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia podstawowego wraz z zamówieniem opcjonalnym, do czasu zrealizowana niewykorzystanego zakresu rzeczowego (zamówienia podstawowego) wraz z „opcją”, z zastrzeżeniem, że ceny jednostkowe, w przedłużonej umowie nie mogą się różnić od cen, określonych przez Wykonawcę w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik do niniejszej umowy - nie dłużej jednak niż na okres 2 miesięcy.
Możliwość zmiany wynagrodzenia umownego, zarówno obniżenia jak i podwyższenia, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. Maksymalna wysokość zmiany wynagrodzenia objętego umową jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zmian ww. wskaźnika wynosi 6% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy w całym okresie jej realizacji. Zamawiającym dopuszcza zmianę wynagrodzenia dopiero po upływie okresu 12 miesięcy obowiązywania umowy i nie częściej niż raz na 12 miesięcy.
Zmiany umowy zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 4 do SWZ - projektowane postanowienia umowy.
Po zmianie:
W związku z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów:
1) aneks cenowy dopuszczający zmianę ceny w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego zgodnie z obowiązującymi przepisami, z tym że cena brutto może ulec zmianie tylko w stopniu wynikającym ze zmiany stawki podatkowej, zaś cena netto pozostaje bez zmian,
2) aneks dopuszczający zmianę ceny w przypadku zastosowania upustu, rabatów, promocji itp.
3) aneks cenowy dopuszczający zmianę ceny w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
4) aneks cenowy dopuszczający zmianę ceny w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.
5) aneks cenowy dopuszczający zmianę ceny w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 04 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w pkt. 1, 2,3,4,5 jest potwierdzenie powstania okoliczności w formie opisowej i ich właściwe umotywowanie. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania wpływu zmiany stawki podatku od towarów i usług, na zwiększenie kosztów realizacji umowy będących podstawą do zwaloryzowania wynagrodzenia umownego w
drodze aneksu do umowy.
Zmiana czasu obowiązywania umowy poprzez przedłużenie czasu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania w czasie trwania umowy ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia podstawowego wraz z zamówieniem opcjonalnym, do czasu zrealizowana niewykorzystanego zakresu rzeczowego (zamówienia podstawowego) wraz z „opcją”, z zastrzeżeniem, że ceny jednostkowe, w przedłużonej umowie nie mogą się różnić od cen, określonych przez Wykonawcę w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik do niniejszej umowy - nie dłużej jednak niż na okres 2 miesięcy.
Możliwość zmiany wynagrodzenia umownego, zarówno obniżenia jak i podwyższenia, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. Maksymalna wysokość zmiany wynagrodzenia objętego umową jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zmian ww. wskaźnika wynosi 6% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy w całym okresie jej realizacji. Zamawiającym dopuszcza zmianę wynagrodzenia dopiero po upływie okresu 6 miesięcy obowiązywania umowy i nie częściej niż raz na 6 miesięcy.
Zmiany umowy zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 4 do SWZ - projektowane postanowienia umowy.
INNE PRZETARGI Z ZŁOTOWA
- Wymiana pokrycia dachowego sali wiejskiej w Buntowie.
- "ARANŻACJA SKWERÓW I TERENÓW ZIELONYCH NA TERENIE MIASTA ZŁOTÓW"
- "WYKONANIE DWÓCH ZBIORNIKÓW RETENCYJNYCH PRZY UL. KR JADWIGI, STASZICA I UL. POWSTAŃCÓW W ZŁOTOWIE WRAZ Z CIĄGIEM PIESZO-JEZDNYM"
- Przebudowa drogi gminnej w m. Zalesie w zakresie budowy oświetlenia drogowego.
- Dostawa asortymentu do hodowli identyfikacji i lekowrażliwości drobnoustrojów z dzierżawą aparatu,testów kasetkowych i paskowych do wykrywania antygenów lub przeciwciał w różnym materiale biologicznym
- "PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ZŁOTEJ W MIEJSCOWOŚCI ZŁOTÓW - ETAP I - BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO"
więcej: przetargi w Złotowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawy odczynników do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora
- Sukcesywna dostawa odczynników do posiadanego analizatora ABL 90 flex plus.
- Dostawa materiałów do badań laboratoryjnych 2.2025
- DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ Z ZAKRESU CYTOMETRII PRZEPŁYWOWEJ DO APARATU BD FACslyric
- Dostawa odczynników i akcesoriów niezbędnych do diagnostyki pacjentów Oddziału Hematologicznego i Onkologicznego w zakresie terapii celowanej z wykorzystaniem technik biologii molekularnej (qPCR)
- Dostawy odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora dla potrzeb Pracowni Diagnostyki Mikrobiologicznej
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.