eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrójecWykonanie i dostarczanie wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Grójcu w latach 2025 - 2027



Ogłoszenie z dnia 2024-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostarczanie wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Grójcu w latach 2025 - 2027

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Grójecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223149

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Józefa Piłsudskiego 59

1.5.2.) Miejscowość: Grójec

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 665 11 00

1.5.8.) Numer faksu: 48 665 11 47

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@grojec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grojec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://spgrojec.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i dostarczanie wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Grójcu w latach 2025 - 2027

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22aeb9b3-11da-411d-92d6-3fa478bb7a65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560072

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038976/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.13 Wykonanie i dostarczanie wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Grójcu w latach 2025 - 2027

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00524992

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZPiRP.272.30.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie i dostarczanie niżej wymienionych rodzajów i ilości tablic rejestracyjnych oraz ich wtórników do siedziby Starostwa Powiatowego w Grójcu oraz Filii Starostwa Powiatowego w Warce, Mogielnicy i Chynowie w latach 2025 - 2027. Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa oraz zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1251 tekst jedn.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych z dnia 31 sierpnia 2022 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1847 z późn. zm.). Zamówienia składane będą sukcesywnie według potrzeb:
- tablice samochodowe, jednorzędowe - 41 000 szt.
- tablice samochodowe, dwurzędowe - 300 szt.
- tablice samochodowe, tymczasowe, jednorzędowe - 400 szt.
- tablice samochodowe, tymczasowe, dwurzędowe - 20 szt.
- tablice motocyklowe - 4 500 szt.
- tablice motocyklowe indywidualne - 50 szt.
- tablice motocyklowe tymczasowe - 20 szt.
- tablice motorowerowe - 800 szt.
- tablice motorowerowe tymczasowe - 10 szt.
- tablice samochodowe, jednorzędowe zabytkowe - 280 szt.
- tablice samochodowe dwurzędowe zabytkowe - 30 szt.
- tablice motocyklowe zabytkowe - 45 szt.
- tablice samochodowe indywidualne - 300 szt.
- tablice motocyklowe indywidualne - 20 szt.
- tablice profesjonalne - 10 szt.
- tablice jednorzędowe zmniejszone - 200 szt.
- tablice jednorzędowe zmniejszone tymczasowe - 20 szt.
- eko. tablice samochodowe, jednorzędowe - 200 szt.
- eko. tablice samochodowe, dwurzędowe - 40 szt.
- eko. tablice motocyklowe - 50 szt.
- eko. tablice motorowerowe - 50 szt.
- eko. tablice jednorzędowe zmniejszone - 30 szt.
- eko. tablice indywidualne samochodowe - 50 szt.
- eko. tablice indywidualne motocyklowe - 50 szt.

Ustala się następujące terminy dostawy i odbioru na koszt Wykonawcy partii wyrobów:
a) tablic rejestracyjnych (za wyjątkiem tablic indywidualnych, dodatkowych oraz wtórników) – minimalny termin dostawy tablic jaki może wskazać Wykonawca to do 48 godzin, maksymalny termin do 96 godzin od wysłania zamówienia,
b) minimalny termin wykonania i dostawy tablic indywidualnych, dodatkowych oraz wtórników tablic jaki może wskazać Wykonawca – to do 48 godzin maksymalny termin wykonania i dostawy tablic indywidualnych, dodatkowych oraz wtórników tablic po wysłaniu zamówienia, jaki może wskazać Wykonawca to do 96 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44423400-5 - Znaki i podobne elementy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 222 ust. 4 pzp, Zamawiający przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1283832,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1347968,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.