eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hyżne"Budowa przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku - etap II"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku – etap II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA HYŻNE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 103

1.5.2.) Miejscowość: Hyżne

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-024

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 0172304564

1.5.8.) Numer faksu: 17 229 50 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.groszek@hyzne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzp.hyzne.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

pzp.hyzne.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku – etap II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-968546e6-ecc0-4430-9f21-c0dde1a89eeb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560091

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052302/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403525

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIG5.271.04.2024.JG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane wykończeniowe stanowiące II i III etap opisany w dokumentacji projektowej dla inwestycji pn: „Budowa przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku – etap II”. Zamówienie nie dotyczy etapu IV stanowiącego roboty wykończeniowe i wyposażenie w pomieszczeniach przeznaczonych na żłobek oraz montażu opraw oświetleniowych w tych pomieszczeniach, zlokalizowanych w przyziemiu budynku zgodnie z załącznikami graficznymi w których wskazano zakres wyłączenia.
Inwestycja realizowana będzie na działce nr ewid. 3088/9 w m. Hyżne, której powierzchnia wynosi 0.1962 ha.


Zakres robót budowlanych (roboty wykończeniowe) obejmuje m.in.:
1. Posadzki (izolacje przeciwwilgociowa i termiczna, wylewki, płytki
i wykładziny, wycieraczki systemowe);
2. Wykończenie ścian wewnętrznych i sufitów (tynki, obudowa k-g, sufity podwieszane, szpachlowanie, malowanie);
3. Stolarka drzwiowa wewnętrzna;
4. Balustrady, parapety, pergola;
5. Windy (osobowa i gastronomiczna);
6. Elewacje budynku (izolacja termiczna, tynki, logo, zadaszenia);
7. Taras zielony;
8. Rolety zewnętrzne;
9. Zagospodarowanie przestrzeni wokół budynku (dojścia i schody, parking, znajdy, mury oporowe, ogrodzenie, nasadzenia, trawniki);
10. Wyposażenie pomieszczeń (zaplecze kuchenne, zmywalnia, pomieszczenia techniczne, sanitariaty, pomieszczenia socjalne, śmietnik, komunikacja i klatka schodowa, pomieszczenia administracyjne, magazyny, sale dydaktyczne, sala wielofunkcyjna);
11. Osprzęt i biały montaż urządzeń instalacji: wod – kan, co – cwu, elektronicznej oraz gazowej;
12. Instalacje: hydrantowa, wentylacyjna, klimatyzacji, teletechniczna (w tym m.in. monitoring, system wejść/wyjść), fotowoltaiczna;
13. Kotłownia gazowa;
14. Zbiorniki na wody opadowe.

Szczegółowy zakres robót określają:
a) Dokumentacja projektowa,
b) Projekt wykończenia wnętrz,
c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
d) Przedmiary robót dla wszystkich branż – stanowiące jedynie formę pomocniczo-informacyjną.
Projekty budowlane, projekty branżowe, projekt wykończenia wnętrz oraz specyfikacje techniczne stanowią integralną część SWZ.

Uwaga: Z zakresu prac do wyceny należy wyłączyć pomieszczenia w przyziemiu:
0.1 W Wiatrołap
0.2 K Komunikacja
0.14 SW Sala wielofunkcyjna
0.15 SW Sala wielofunkcyjna
0.16 S1 Sanitariaty
0.17 S2 Sanitariaty
0.18 M Magazyn
0.19 M2 Magazyn
W zakresie obejmującym:
Elektrykę – montaż opraw oświetlenia użytkowego wskazanych pomieszczeń.
Budowlane roboty – wykończenie ścian (tynkowanie, malowanie, szpachlowanie, tapetowanie, układanie płytek), wykończenie podłóg (m.in. układanie płytek, cokolików, wykładzin), montaż i malowanie sufitów, montaż stolarki wewnętrznej, zakup i montaż wyposażenia.


Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45262423-2 - Wykonywanie pokładów

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45313100-5 - Instalowanie wind

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45314310-7 - Układanie kabli

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331110-0 - Instalowanie kotłów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6869550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8597700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6869550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurobud Grupa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922124180

7.3.3) Ulica: Bystrowice 164

7.3.4) Miejscowość: Roźwienica

7.3.5) Kod pocztowy: 37-565

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6869550 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 370 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

2) Termin zakończenia robót został podzielony na III etapy:
a) zakończenie I Etapu robót – do 60 dni od dnia podpisania protokołu przekazania placu budowy;
b) zakończenie II Etapu robót – do 200 dni od dnia podpisania protokołu przekazania placu budowy;
c) zakończenie III Etapu robót – do 370 dni od dnia podpisania protokołu przekazania placu budowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.