Og³oszenie z dnia 2024-10-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00631556/01 - Wynik z dnia 2024-12-04
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
,,Poprawa efektywno¶ci energetycznej hali sportowej Szko³y Podstawowej nr 1 w Wysokiem Mazowieckiem”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska Wysokie Mazowieckie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670143
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ludowa 15
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wysokie Mazowieckie
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski
1.5.7.) Numer telefonu: 862752592
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wysokiemazowieckie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wysokiemazowieckie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Poprawa efektywno¶ci energetycznej hali sportowej Szko³y Podstawowej nr 1 w Wysokiem Mazowieckiem”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0c8a6ced-f8b4-4fca-95fa-a93f7b1185c3
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00560122
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Inwestycja bêdzie realizowana przy wspó³udziale ¶rodków z programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego na lata 2021 – 2027, Dzia³anie 2.1 Efektywno¶æ energetyczna.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0c8a6ced-f8b4-4fca-95fa-a93f7b1185c33.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. oraz poczty elektronicznej, z zastrze¿eniem ¿e oferta mo¿e zostaæ przekazana wy³±cznie za pomoc± platformy e-Zamówienia.
2.Komunikacja w postêpowaniu na platformie e-Zamówienia, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” w oknie „Formularze do komunikacji”. Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci
(przycisk „dodaj za³±cznik”)
3. Pozosta³a komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu poczty elektronicznej sekretariat@wysokiemazowieckie.pl ( nie dot. sk³. ofert)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r, poz. 2452)
4. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy
PZP, zwane dalej „zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby”, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w za³±czniku nr 2 do rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz.
2247) i przekazuje siê jako za³±czniki. Zamawiaj±cy zaleca przesy³anie plików w formacie .pdf. Pozosta³e informacje zawiera SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska w Wysokiem Mazowieckiem, adres – ul. Ludowa 15, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie;
2) z inspektorem ochrony danych osobowych mo¿na skontaktowaæ siê: tel. 862752592, e-mail: sekretariat@wysokiemazowieckie.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego p.n. ,,Poprawa efektywno¶ci energetycznej hali sportowej Szko³y Podstawowej nr 1 w Wysokiem Mazowieckiem,”
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. – Prawo zamówieñ publicznych , zwan± dalej „ustawa Pzp”;
4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MK.271.24.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
- demonta¿ oraz ponowny monta¿ instalacji fotowoltaicznej (ogniwa s± objête gwarancj±, po stronie wykonawcy le¿± uzgodnienia z wykonawc± poprzedniego monta¿u warunków zachowania gwarancji),
- wymianê przewodów instalacji odgromowej,
- wymianê istniej±cych ¿arówek na ¿arówki energooszczêdne,
- wymianê stolarki okiennej aluminiowej i PVC wyposa¿on± w nawiewniki,
- wykonanie nowych obróbek blacharskich, parapetów zewnêtrznych,
- wymianê stolarki drzwiowej na aluminiow±,
- wykonanie izolacji termicznej dachu i ¶cian zewnêtrznych sali gimnastycznej wraz z kolorystyk± elewacji,
- wymiana pokrycia dachu,
- modernizacja wentylacji mechanicznej,
- zakup i monta¿ poide³ek oraz karmników dla ptaków, wykonanie nasadzenia drzew .
- instalacja kompletna pompy ciep³a w tym bufor 2000l i CWU 1000l ( moc systemu grzewczego po modernizacji 203 kWh, moc zapotrzebowania CWU 13 kW),
- oprawy ¶wietlówkowe do pomieszczeñ sali gimnastycznej, py³oszczelne - oprawa przemys³owa LED o szerokim rozsyle strumienia ¶wietlnego do monta¿u natynkowego,
- Wymiana instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej na ,,Wentylacje z odzyskiem”.
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust.1 ustawy Pzp. (budynek jest termomodernizowany i nie wprowadza nowych rozwi±zañ wewn±trz, obiekt w strefie wej¶ciowej jest dostosowany dla osób niepe³nosprawnych).
Szczegó³owo przedmiot zamówienia zosta³ okre¶lony w za³±czonej do SWZ dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót.
Zamawiaj±cy informuje, i¿ do³±czone przedmiary do postêpowania s³u¿± jako materia³ informacyjny (pomocniczy). Za³±czone do SWZ przedmiary, stanowi± przyk³adowe wyliczenie zakresu i nie mog± byæ jedyn± podstaw± wyliczenia ceny wykonania ca³ego przedmiotu zamówienia. Cena przedstawiona w ofercie stanowi zap³atê za prace wykonane i zakoñczone pod ka¿dym wzglêdem, w zakresie niezbêdnym do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia.
2.Inwestycja bêdzie realizowana przy wspó³udziale ¶rodków z programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego na lata 2021 – 2027, Dzia³anie 2.1 Efektywno¶æ energetyczna.
W przypadku braku dofinansowania Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ uniewa¿nienia przetargu na podstawie art. 310 ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: £±czna kwota ofertowa brutto (C) 60%
Cena najtañszej oferty
C = ----------------------------------------- x100x 60%
Cena badanej oferty
Okres gwarancji (G) 40%
Minimalna wymagana gwarancja
36 miesiêcy – 20 pkt.,
48 miesiêcy – 30 pkt.,
60 miesiêcy – 40 pkt.,
Ca³kowita liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru: L=C+G
Gdzie:
L- ca³kowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „£±czna kwota ofertowa brutto”
G- okres gwarancji
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego w niniejszym rozdziale warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie wymaga spe³nienia warunku
2) uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej , o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie wymaga spe³nienia warunku
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiaj±cy nie wymaga spe³nienia warunku
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
2. W zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy spe³niaj±cy szczegó³owe warunki udzia³u w postêpowaniu, tj.:
1) wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musi wykazaæ, ¿e wykona³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywam terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym czasie, wykona³ nale¿ycie co najmniej:
- jedno zamówienie polegaj±ce na wykonaniu prac termomodernizacyjnych obejmuj±cych co najmniej docieplenie ¶cian zewnêtrznych i dachu oraz monta¿u stolarki okiennej (warunek mo¿na wykazaæ w ramach budowy, przebudowy, remontu, termomodernizacji budynku) na kwotê min.
1 000 000,00 z³ brutto .
Opis sposobu dokonywania oceny spe³nienia tego warunku
Ocena spe³nienia tego warunku zostanie przeprowadzona w formule spe³nia/nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu i w wykazie robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie oraz dowody okre¶laj±ce czy te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie zw³aszcza zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty.
Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – za³±cznik nr 3 (sk³adany na wezwanie, stosownie do tre¶ci art. 274 ust. 1 upzp). Zakres ww. dokumentu musi potwierdzaæ spe³nienie warunku okre¶lonego w Rozdziale X pkt 2.1 SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± nastêpuj±ce o¶wiadczenia:1) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia , zawieraj±ce w szczególno¶ci informacje:
a) o tym, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z powodów wskazanych w Rozdziale XI SWZ, wg. wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 2a do SWZ
b) o tym, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego w Rozdziale X SWZ - wg. wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 2b do SWZ
2) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego wykonawcy zasoby na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w przypadku wykonawcy, który wykazuj±c spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, o tym, których warunków dotycz± udostêpniane przez inne podmioty zasoby, – w takiej sytuacji nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± za³±cznik nr 5
3) o¶wiadczenia o których mowa w pkt 1 ppkt. 1 podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby - w przypadku polegania wykonawcy na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu,
4) Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuje, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy zgodnie z art.117 ust 4 pzp. – w takiej sytuacji nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± za³±cznik nr 6 (je¶li dotyczy)
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
3. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
2) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których
wskazane zdolno¶ci dotycz±.
4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe ¿±dane od wykonawcy, którego oferta zosta³a oceniona najwy¿ej, sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego:
- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – za³±cznik nr 3 (sk³adany na wezwanie, stosownie do tre¶ci art. 274 ust. 1 upzp). Zakres ww. dokumentu musi potwierdzaæ spe³nienie warunku okre¶lonego w Rozdziale X pkt 2.1 SWZ.
Pozosta³e informacje zawiera SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 20.000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych), przed up³ywem terminu sk³adania ofert okre¶lonego w niniejszej SWZ.2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ na rachunek bankowy 81 1020 1332 0000 1402 0941 7629 prowadzony w banku PKO BP SA O/WYSOKIE MAZOWIECKIE z dopiskiem Wadium - ,,Poprawa efektywno¶ci energetycznej hali sportowej Szko³y Podstawowej nr 1 w Wysokiem Mazowieckiem”.
3. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± wp³ywu ¶rodków pieniê¿nych na rachunek bankowy, o którym mowa w pkt 3, przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 2 ppkt. 2–4, wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
5. Wadium wnoszone w formach okre¶lonych w pkt 2 ppkt. 2-4, musi zawieraæ zobowi±zanie gwaranta lub porêczyciela z tytu³u wyst±pienia zdarzeñ, o których mowa w art. 98 ust. 6 uPzp, przy czym:
1) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, dokumenty te musz± obejmowaæ swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiaj±cego z tytu³u zwi±zanych z postêpowaniem o udzielenie zamówienia dzia³añ lub zaniechañ;
2) dokumenty te bêd± zawiera³y klauzule zap³aty sumy wadialnej na rzecz Zamawiaj±cego bezwarunkowo i na pierwsze ¿±danie.
6. Zamawiaj±cy informuje, i¿ jest obowi±zany zatrzymaæ wadium wraz z odsetkami w przypadku ziszczenia siê przes³anek, o których mowa w art. 98 ust. 6 uPzp.
7. Zamawiaj±cy zwróci wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi lub porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium. Zaleca siê, aby porêczenie lub gwarancja wskazywa³y adres mailowy na jaki Zamawiaj±cy winien sk³adaæ o¶wiadczenie o zwolnieniu wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 5 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez wykonawców, o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw do wykluczenia sk³ada ka¿dy z wykonawców.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki wprowadzenia zmian w umowie (art. 455 ustawy pzp) s± nastêpuj±ce:1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy bêdzie mo¿liwa w przypadku:
a) wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego nale¿ytej staranno¶ci, skutkuj±cych niemo¿no¶ci± dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia,
b) konieczno¶ci wprowadzenia przez Zamawiaj±cego korekt w dokumentacji projektowej (usuniêcie wad
projektu lub wprowadzenie rozwi±zañ zamiennych),
c) konieczno¶ci wykonania robót zamiennych, dodatkowych i innych niezbêdnych do zakoñczenia przedmiotu umowy, w tym wynikaj±cych z korekty dokumentacji projektowej,
d) zaistnienia okoliczno¶ci utrudniaj±cych lub uniemo¿liwiaj±cych terminowe zakoñczenie przedmiotu umowy takich jak: warunki archeologiczne, geologiczne, hydrauliczne, atmosferyczne (w szczególno¶ci
warunki atmosferyczne odbiegaj±ce od typowych, uniemo¿liwiaj±ce wykonanie przedmiotu zamówienia), kolizje z sieciami infrastruktury technicznej,
e) opó¼nienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez Zamawiaj±cego lub daj±cych siê przypisaæ Zamawiaj±cemu lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiaj±cego na terenie budowy,
f) dzia³ania si³y wy¿szej.
Zmiana terminu musi byæ zgodna z zapisami umowy o dofinansowanie.
2. Zmiana wynagrodzenia:
a) w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT w okresie realizacji umowy – dotyczy wynagrodzenia za roboty, których nie zafakturowano na dzieñ wej¶cia w ¿ycie przepisów o zmianie VAT,
b) gdy wyst±pi± okoliczno¶ci powoduj±ce zmniejszenie lub zwiêkszenie przez Zamawiaj±cego zakresu przedmiotu zamówienia w takim przypadku wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy za wykonane roboty pozostaje w takim stosunku do umownego wynagrodzenia rycza³towego, w jakim wykonane roboty budowlane pozostaj± do ca³o¶ci robót wyszczególnionych w ³±cz±cej strony umowie, zmiana warto¶ci ustalona zostanie na podstawie aktualnego kwartalnego biuletynu informacyjnego RMS SEOCENBUD( lub równowa¿ne),
3. Inne zmiany:
a) zmiana zakresu rzeczowo – finansowego zamówienia w przypadku wyst±pienia obiektywnych okoliczno¶ci skutkuj±cych konieczno¶ci± zmiany w trakcie realizacji umowy zakresu rzeczowego robót,
b) rozszerzenie odpowiedzialno¶ci z tytu³u gwarancji i rêkojmi oraz przed³u¿enia terminu gwarancji i rêkojmi w przypadku zaproponowania takiego rozwi±zania przez Wykonawcê,
c) zmian osób reprezentuj±cych, pod warunkiem wcze¶niejszego powiadomienia i akceptacji drugiej strony, w przypadku ¶mierci, choroby lub innych zdarzeñ losowych, lub je¿eli zmiana stanie siê konieczna
z jakichkolwiek innych przyczyn niezale¿nych od Zamawiaj±cego lub Wykonawcy (np. rezygnacja, itp.).
d) dopuszcza siê zmiany w przypadku zmian dokumentacji technicznej wynikaj±cej z postêpowañ administracyjnych.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-07 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty sk³ada sie pod rygorem niewa¿no¶ci przy pomocy ,,Formularza ofertowego" udostêpnionego przez Zamawiajacego na Platformie e-Zamówienia, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób z³o¿enia oferty zosta³ opisany w Rozdziale XV SWZ..
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-07 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-06
INNE PRZETARGI WYSOKIE MAZOWIECKIE
- Dostawê artyku³ów spo¿ywczych do Szko³y Podstawowej Nr 1 im. Tadeusza Ko¶ciuszki w Wysokiem Mazowieckiem - Czê¶æ I - Warzywa i owoce
- Budowa ¯³obka Gminnego w miejscowo¶ci Brzóski-Falki
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki szkolnej w Liceum Ogólnokszta³c±cym im. Króla Kazimierza Jagielloñczyka w Wysokiem Mazowieckiem
- Us³uga na przegl±dy, konserwacje oraz naprawy sprzêtu medycznego
wiêcej: przetargi WYSOKIE MAZOWIECKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szko³ach podstawowych Gminy Stê¿yca
- Remont i przystosowanie pomieszczeñ na potrzeby realizacji projektu "Bli¿ej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin prze¿ywaj±cych problemy opiekuñczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastêpczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepe³nosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zje¿d¿alni± rurow±
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ci±g³ym
- Modernizacja i przebudowa budynku obs³ugi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównowa¿ona mobilno¶æ miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku u¿ytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowi±zuj±cych przepisów przeciwpo¿arowych
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.