eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa, instalacja i uruchomienie dyspozytorskiego systemu łączności dla KWP w Łodzi, opartego na technologii IP wraz z integracją z istniejącym Zintegrowanym Systemem Stanowisk Kierowania



Ogłoszenie z dnia 2024-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, instalacja i uruchomienie dyspozytorskiego systemu łączności dla KWP w Łodzi, opartego na technologii IP wraz z integracją z istniejącym Zintegrowanym Systemem Stanowisk Kierowania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/981582

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, instalacja i uruchomienie dyspozytorskiego systemu łączności dla KWP w Łodzi, opartego na technologii IP wraz z integracją z istniejącym Zintegrowanym Systemem Stanowisk Kierowania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4eda53cf-1e7f-4f85-9596-ed80b768fae6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560154

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00239634/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.31 Dostawa, instalacja i uruchomienie dyspozytorskiego systemu łączności dla KWP w Łodzi, opartego na technologii IP wraz z integracją z istniejącym Zintegrowanym Systemem Stanowisk Kierowania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00503583

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ-2380/58/24/ET

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie dyspozytorskiego systemu łączności dla KWP w Łodzi, opartego na technologii IP wraz z integracją z istniejącym Zintegrowanym Systemem Stanowisk Kierowania.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w Załączniku nr 2 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny i wolny od wad.
4. Szczegółowe warunki wykonywania zamówienia zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
5. W przypadku użycia przez Zamawiającego w SWZ, w tym załączniku nr 2 do SWZ jakichkolwiek znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma to charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 ustawy. Należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych. Przedstawiony opis parametrów w załączniku nr 2 do SWZ stanowi minimum techniczne przedmiotu zamówienia oczekiwane przez Zamawiającego i będzie stanowiło podstawę oceny ofert równoważnych.
6. W dniu 24.09.2024 r. Zamawiający przewiduje wizje lokalne w:
a) Komendzie Wojewódzkiej Policji w Łodzi ( ul. Lutomierska 108/112) od godziny 09:00 do 11:00. W przypadku nie stawienia się do godziny 09:30 żadnego z zainteresowanych, wizja zostaje odwołana.
b) Komendzie Miejskiej Policji w Łodzi ( ul. Sienkiewicza 28/30) od godziny 13:00 do 15:00. W przypadku nie stawienia się do godziny 13:30 żadnego z zainteresowanych, wizja zostaje odwołana.
Osobą do kontaktu pod wskazanymi adresami w pkt. 5.6 będzie p. Robert Lemański
tel. 47 841 57 75, 723 634 738.
8 Zamawiający informuje, że nie ogranicza Wykonawcom składania ofert do konieczności udziału w wizji lokalnej. Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu nawet tych Wykonawców, którzy nie przystąpią do wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32540000-0 - Centrale

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339480,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339480,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339480,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DGT SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5840152401

7.3.3) Ulica: MŁYŃSKA 7

7.3.4) Miejscowość: STRASZYN

7.3.5) Kod pocztowy: 83-010

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 339480,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.