Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00496101/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Świerklaniec-leśnictwo Jędrysek i Mikołeska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Świerklaniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272536238
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oświęcimska
1.5.2.) Miejscowość: Świerklaniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-622
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 322844868
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swierklaniec@katowice.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swierklaniec.katowice.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/tender/49500/summary1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Świerklaniec-leśnictwo Jędrysek i Mikołeska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00842e62-83a1-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00560212
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037479/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Świerklaniec-leśnictwo Jędrysek i Mikołeska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496101
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 308800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1-Bieżące utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwie JędrysekLokalizacja: leśnictwo Jędrysek oddz: 161/234, 162/235, 162/163
Bieżące utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi z zastosowaniem kruszywa naturalnego
łamanego o frakcji 0-31,5 mm dla średniej grubości warstwy 10 cm na odcinku 1320 mb,
powierzchnia do uzupełnienia wynosi: 4224 m2. W miarę potrzeb należy wykonać ścinkę
i wyprofilowania poboczy.
Roboty polegają na oczyszczeniu naprawionego miejsca z powstałym uszkodzeniem,
wzruszeniu powstałego ubytku, wyprofilowaniu powierzchni (wraz z częściowym
korytowaniem) wypełnieniu uszkodzenia kruszywem, wyrównaniu oraz wyprofilowaniu
rozścielonego kruszywa, a także zagęszczeniu mechanicznym kruszywa w miejscu
wypełnienia.
Ustalenie zakresu i rozliczenie robót związanych z uzupełniniem ubytków odbywa się w oparciu o iloczyn średniej długości x średniej szerokości uzupełnionego fragmentu (m2). Materiał niezbędny do wykonania uzupełnień oraz ścinkę poboczy, a także wszelkie prace związane z profilowaniem należy wkalkulować w cenę jednostkową
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 118300,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2-Bieżące utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwie MikołeskaLokalizacja: leśnictwo Mikołeska oddz. 359, 360, 402, 412
Bieżące utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi z zastosowaniem kruszywa naturalnego łamanego o frakcji:
- 0-31,5 mm dla średniej grubości warstwy 10 cm na odcinku 1920mb, powierzchnia do uzupełnienia wynosi: 6144 m2,
- 0-31,5 mm dla średniej grubości warstwy 15 cm na odcinku 50mb, powierzchnia do uzupełnienia wynosi: 160 m2,
- 0-31,5 mm dla średniej grubości warstwy 20 cm na odcinku 30mb, powierzchnia do uzupełnienia wynosi: 96 m2,
-0-63 mm dla średniej grubości warstwy 15 cm na odcinku 150mb, powierzchnia do uzupełnienia wynosi: 480 m2
W miarę potrzeb należy wykonać ścięcia i wyprofilowania poboczy.
W ramach zadania należy wykonać również odmulanie i oczyszczanie rowów przydrożnych na odcinku 150 mb.
Roboty polegają na oczyszczeniu naprawionego miejsca z powstałym uszkodzeniem, wzruszeniu powstałego ubytku, wyprofilowaniu powierzchni (wraz z częściowym korytowaniem) wypełnieniu uszkodzenia kruszywem, wyrównaniu oraz wyprofilowaniu rozścielonego kruszywa, a także zagęszczeniu mechanicznym kruszywa w miejscu wypełnienia. W ramach odmulania i oczyszczania rowów przydrożnych należy wykonaćoczyszczenie z namułu poprzez jego wydobycie i usunięcie oraz rozplantowanie na przyległy teren lub wywóz nadmiaru gruntu w przypadku braku miejsca na jego rozplantowanie, a także wyprofilowanie dna i skarp rowu z odrzuceniem nadmiaru gruntu.
Ustalenie zakresu i rozliczenie robót związanych z uzupełnieniem ubytków odbywa się w oparciu o iloczyn średniej długości x średniej szerokości uzupełnionego fragmentu (m2). Materiał niezbędny do wykonania uzupełnień oraz ścinkę poboczy, a także wszelkie prace związane z profilowaniem należy wkalkulować w cenę jednostkową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45232452-5 - Roboty odwadniające
4.5.5.) Wartość części: 190500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111703,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111703,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111703,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. REMKOP Remigiusz Kowalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452414045
7.3.3) Ulica: Czarnieckiego
7.3.4) Miejscowość: Miasteczko Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-610
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMIGIUSZ KOWALSKI F.H.U "REMKOP" REMIGIUSZ KOWALSKI
jakie przetargi wygrała firma
REMIGIUSZ KOWALSKI F.H.U "REMKOP" REMIGIUSZ KOWALSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111703,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239412,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239412,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239412,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. DOMAX Arkadiusz Mika
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751383487
7.3.3) Ulica: Grabińska
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
jakie przetargi wygrała firma
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239412,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej relacji Klichy - Burchaty - Burchaty Kolonia
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- "Budowa drogi gminnej w m. Leopoldów"
- "Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 892 od skrzyżowania z DW897 do granicy państwa" w ramach zadania "Łączymy Pogranicze Karpat Wschodnich".
- Przyłącza dodatkowe do sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w gm. Jeleśnia - Etap 2
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.