Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00437718/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-11
- 2023/BZP 00462539/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa ul. Głównej w Sarnowie - Poprawa układu komunikacyjnego i bezpieczeństwa w Gminie”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W PSARACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000537243
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Malinowicka 4
1.5.2.) Miejscowość: Psary
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-512
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 322944921
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@psary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8233481.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa ul. Głównej w Sarnowie - Poprawa układu komunikacyjnego i bezpieczeństwa w Gminie”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4c3f115-66a2-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00560239
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028387/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa ul. Głównej w Sarnowie - Poprawa układu komunikacyjnego i bezpieczeństwa w Gminie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
1). Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 . Operacja typu "Budowa lub modernizacja dróg lokalnych" w ramach podziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energii w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00437718
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego odcinka drogi gminnej ul. Głównej
w Sarnowie o długości ok. 840 mb.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
2.1. przebudowę drogi polegająca na wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową na odcinku ok. 215 mb,
2.2. przebudowa drogi polegająca na wykonaniu nakładki asfaltowej na istniejącej nawierzchni
z cegły klinkierowej na pozostałym odcinku ok. 625 mb,
2.3. budowę chodnika z kostki betonowej gr. 8cm oraz poboczy z kruszywa w ciągu drogi,
2.4. budowę lub przebudowę zjazdów indywidualnych,
2.5. budowę kanalizacji deszczowej z rur PVC-U o średnicy DN400 ok. 150mb,
2.6. budowę i przebudowę przepustów i rowu otwartego,
2.7. budowę kanału technologicznego,
2.8. sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
8. Szczegółowy i wyczerpujący opis przedmiotu oraz wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru został określony w:
8.1. dokumentacji projektowej:
8.1.1. projekt budowlano-wykonawczy,
8.1.2. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
8.1.3. przedmiary robót budowlanych,
8.1.4. zaświadczenie od Starosty Będzińskiego o zgłoszeniu robót budowlanych z dnia 22.10.2021r i 20.06.2022r,
8.2. SWZ wraz z załącznikami,
8.3. projektowanych postanowieniach umowy,
8.4. odpowiedziach na pytania udzielane w trakcie procedury przetargowej (jeżeli dotyczy),
Wszystkie ww. dokumenty należy traktować jako wzajemnie się uzupełniające. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
44322100-4 - Kanały kablowe
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2457700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3519708,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2457700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. LIBUD LIBERDA Sp. Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240451633
7.3.3) Ulica: Spacerowa 5A
7.3.4) Miejscowość: Czeladź
7.3.5) Kod pocztowy: 41-253
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2457700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PSARY
- "Modernizacja Ochotniczej Straży Pożarnej w Psarach".
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego w ramach zadania pn: "Przebudowa ul. Szkolnej w Sarnowie".
- Zagospodarowanie terenu w Dąbiu w ramach zadania pn.: "Rekultywacja terenów poprzemysłowych w Gminie Psary".
więcej: przetargi PSARY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja systemów zaopatrzenia w wodę oraz wykonanie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Bargłów Kościelny
- Budowa 2 budynków mieszkalno-usługowych wielorodzinnych przy ul. Św. Anny oraz Św. Jacka w Wejherowie.
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Górno w 2025 roku
- Modernizacja Targowiska przy ul. Namysłowskiej 8 w Warszawie
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych- modernizacja (przebudowa) drogi w m. Kazimierek
- Budowa oświetlenia drogowego na ulicy Władysława Zamoyskiego w miejscowości Dąbcze
więcej: Kanały kablowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.