Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00457423/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja części zadań programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Rydułtowy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Rydułtowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258635
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ofiar Terroru 36
1.5.2.) Miejscowość: Rydułtowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-280
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324537411
1.5.8.) Numer faksu: 324537410
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@rydultowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydultowy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja części zadań programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Rydułtowy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ab2709c-6e70-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00560265
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027088/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Realizacja części zadań programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Rydułtowy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00457423
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BP.271.000024.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 150547,92 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 149357,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie obejmuje wyłapywanie i przewożenie bezdomnych zwierząt z terenu miasta Rydułtowy do schroniska własnym transportem i na własny koszt każdorazowo od świtu do zmierzchu i całodobowo w przypadku pogryzień na zgłoszenie Zamawiającego i Straży Miejskiej.2. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania niezwłocznie, lecz nie później niż 3 godziny od przyjęcia zgłoszenia. Złapane w wyniku interwencji zwierzęta przed przewiezieniem do schroniska przetrzymywane będą w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Rydułtowach.
3. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania, o którym mowa w ust.1, przy zachowaniu następujących warunków:
1) przyjęcie bezdomnych zwierząt odłowionych z terenu Miasta Rydułtowy, a znajdujących się pod opieką schroniska w Rybniku, które dotychczas świadczyło dla Miasta usługę w tym zakresie (ok. 10 sztuk),
2)odławianie bezdomnych zwierząt przy użyciu sprzętu do tego celu przystosowanego, umożliwiającego bezpieczne i humanitarne, jak najmniej uciążliwe dla zwierząt wykonanie tej czynności, w szczególności: smycze, chwytaki, siatki, klatki pułapki,
3)bezdomne zwierzęta po wyłapaniu powinny zostać niezwłocznie przewiezione do schroniska,
4)przewóz wyłapanych zwierząt do schroniska przy użyciu środków transportu dostosowanych do danego gatunku i przedziału wiekowego zwierząt, a czynność ich transportu należy zorganizować w taki sposób, aby nie powodować zranienia lub zbędnego cierpienia żadnego zwierzęcia,
5)przyjęcie i przetrzymywanie bezdomnych zwierząt z terenu miasta w schronisku,
6)sprawowanie bieżącej opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu miasta znajdującymi się w schronisku przy zapewnieniu im godnych i humanitarnych warunków, w tym codziennej opieki i pielęgnacji obejmującej w szczególności: bieżące usuwanie wszelkich nieczystości z pomieszczeń, zapewnienie zwierzętom ochrony przed zimnem lub upałem, karmienie zwierząt zgodnie z zaleceniami lekarza weterynarii, pojenie zwierząt, w szczególności poprzez zapewnienie im stałego dostępu do świeżej wody pitnej; zapewnienie zwierzętom możliwości wychodzenia na spacery, dostosowanej do ich potrzeb i stanu zdrowia,
7)przeprowadzenie kwarantanny dla nowo przybyłych zwierząt wg wskazań lekarza weterynarii,
8)zapewnienie co najmniej jednej osoby do stałego nadzoru i opieki nad przetrzymywanymi zwierzętami,
9) zapewnienie niezbędnej opieki weterynaryjnej przetrzymywanym zwierzętom, w tym zapewnienie możliwości podjęcia przez lekarza weterynarii w każdym czasie czynności w szczególności w sytuacji zagrożenia życia i zdrowia zwierząt,10)
podanie środków farmaceutycznych w celu usunięcia pasożytów wewnętrznych i zewnętrznych, szczepionek,
11) wykonanie zabiegu sterylizacji albo kastracji bezdomnych zwierząt odławianych na terenie miasta, z wyjątkiem zwierząt, u których istnieją przeciwwskazania do wykonania tych zabiegów, z uwagi na ich stan zdrowia lub wiek,
12) humanitarne uśmiercanie zwierząt w sposób polegający na zadaniu przy tym minimum cierpienia fizycznego i psychicznego w uzasadnionych przypadkach wynikających z przepisów prawa,
13) utylizację padłych zwierząt przebywających w schronisku oraz padłych w trakcie interwencji,
14) prowadzenie ewidencji przyjmowanych zwierząt z terenu miasta, zwierząt padłych, poddanych uśpieniu, przekazanych do adopcji oraz udostępnianie tej ewidencji na każde żądanie Zamawiającego,
15) podjęcie aktywnych działań w celu poszukiwania właścicieli dla bezdomnych zwierząt i oddawania ich do adopcji, poprzez zamieszczenie informacji na stronie internetowej schroniska lub na portalu społecznościowym, w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia przyjęcia zwierzęcia do schroniska,
16) współpraca z osobami lub grupą osób chętnych do wyprowadzania psów na spacery,
17) sporządzanie sprawozdań z wykonanych zabiegów za dany miesiąc w terminie do 15 dni od zakończenia danego miesiąca oraz sprawozdań rocznych z realizacji zadania w terminie do 15 dni od zakończenia danego roku.
18) Zamawiający dopuszcza zamiast złożenia sprawozdania z wykonania zabiegów za dany miesiąc-przedłożenie wydruku wykazu zwierząt przebywających w schronisku, zawierającego m.in. informacje, o których mowa w pkt 17, sporządzonego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4. Zestawienie zwierząt odebranych z terenu Miasta Rydułtowy w latach 2020-2022 stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98380000-0 - Usługi psiarni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 74135,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę zadania własnego gminy na podstawie art. 11 a ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt tj. opieki nad wolno żyjącymi kotami w zakresie sterylizacji i kastracji wolno żyjących kotów.2. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) ocenę stanu zdrowia zwierzęcia, która stanowi podstawę dopuszczenia do wykonania właściwego zabiegu,
2) przeprowadzenie zabiegu sterylizacji lub kastracji kota,
3) oznakowanie zwierzęcia pod narkozą poprzez niewielkie odcięcie końcówki ucha,
4) zapewnienie właściwej opieki weterynaryjnej po zabiegu w zależności od stanu zdrowia zwierzęcia (pobyt w zakładzie leczniczym dla zwierząt minimum 5 dni w przypadku kotek oraz 2 dni w przypadku kocurów), przy czym stan zdrowia kota po zabiegu musi umożliwiać mu przeżycie na wolności bez dodatkowej pomocy i opieki ze strony człowieka),
5) zapewnienie zwierzętom godnych i humanitarnych warunków, w tym codziennej opieki i pielęgnacji,
6) usunięcie szwów po zagojeniu się rany w przypadku używania nierozpuszczanych nici,
7) uśpieniu i utylizacji płodów, w przypadku wykonania zabiegu u ciężarnej kotki,
8) w przypadku konieczności, w celu zakończenia cierpień zwierzęcia, bezzwłoczne uśmiercenie i przyjęcie zwłok.
3. Usługi, o których mowa w ust. 2, będą świadczone przez Wykonawcę na podstawie zleceń dokonywanych przez pracownika Zamawiającego. 4.
Koty będą dostarczane po uprzednim osobistym lub telefonicznym uzgodnieniu z Wykonawcą terminu zabiegu.
5. Koty będą dostarczane do siedziby Wykonawcy przez opiekuna społecznego legitymującego się dowodem osobistym i pisemną zgodą Zamawiającego na przeprowadzenie zabiegu lub pracownika Straży Miejskiej. Koty we własnym zakresie są odbierane przez opiekuna społecznego wskazanego przez Zamawiającego lub pracownika Straży Miejskiej.
6. Po wykonanym zabiegu i przebytym okresie rekonwalescencji (powrotu wszystkich czynności fizjologicznych do normy) Wykonawca informuje Zamawiającego (w tym opiekuna społecznego) o możliwości odbioru zwierzęcia telefonicznie lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej: um@rydultowy.pl.
7. W przypadku gdy po przeprowadzonym badaniu, o którym mowa w ust. 2 pkt 1 lekarz weterynarii stwierdzi, iż zwierzę nie może być dopuszczone do wykonania zabiegu, winien odmówić jego przeprowadzenia, a w przypadku stwierdzenia wystąpienia u zwierzęcia chorób lub innych czynników zagrażających życiu kota, dopuszcza się uśpienie kota i przekazanie zwłok do utylizacji.
8. W przypadku, gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, zwierzę nie przeżyje zabiegu, Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego (telefonicznie lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej: um@rydultowy.pl) i przekazania zwłok do utylizacji .
9. Zwierzęta niezakwalifikowane do zabiegu podczas badania, o którym mowa w ust. 2 pkt 1, nie podlegają leczeniu i podlegają zwrotowi osobie, która je dostarczyła, po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego (telefonicznie lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej: um@rydultowy.pl).
10. W przypadku wykonania zabiegu sterylizacji/kastracji, wskutek którego nastąpiło pogorszenie stanu zdrowia kota lub wystąpiły inne uboczne skutki, które nie ustępują w ciągu 2 tygodni, Wykonawca na własny koszt wykona badanie zwierzęcia oraz podejmie czynności w celu poprawy stanu zdrowia kota.
11. Wykonawca winien dysponować gabinetem zabiegowym, pomieszczeniami do okresowego przetrzymywania zwierząt, klatkami odpowiedniej wielkości o wymiarach umożliwiających utrzymanie zwierzęcia w humanitarnych warunkach, aparaturą i sprzętem niezbędnym do świadczenia usług weterynaryjnych, objętych przedmiotem zamówienia oraz zapewnić możliwość odizolowania zwierzęcia chorego.
12. Wykonawca ma obowiązek wykonywania zabiegów objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z zachowaniem standardów i dobrych praktyk weterynaryjnych, w sposób wykluczający cierpienie zwierząt.
13. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia ewidencji zgłoszeń i wykonanych zabiegów.
14. Wykonawca ma obowiązek sporządzania sprawozdań z wykonanych zabiegów za dany miesiąc w terminie do 15 dni od zakończenia danego miesiąca wg wzoru stanowiącego załącznik do wzoru umowy dla pakietu nr 2.
15. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia Zamawiającemu kompleksowej kontroli realizacji zamówienia, w tym wglądu do dokumentacji lekarskiej leczonych zwierząt, objętych umową, zgodnie z rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 29 września 2011 r. w sprawie zakresu i sposobu prowadzenia dokumentacji lekarsko-weterynaryjnej i ewidencji leczenia zwierząt oraz wzorów tej dokumentacji i ewidencji (Dz.U. Nr 224, poz. 1347).
16. Zestawienie wykonanych zabiegów w latach 2020-sierpień 2023 r.:
1) w 2020 r. przeprowadzono 6 zabiegów sterylizacji i 3 kastracje.
2) w 2021 r. przeprowadzono 9 zabiegów sterylizacji i 2 kastracje.
3) w 2022 r. przeprowadzono 5 zabiegów sterylizacji i 1 kastrację.
4) do 31 sierpnia 2023 r. przeprowadzono 6 zabiegów sterylizacji i 2 kastracje.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt
85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych
4.5.5.) Wartość części: 7435,19 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę zadania własnego gminy na podstawie art. 11 a ust.2 pkt 6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt w zakresie usypiania ślepych miotów.2. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) dojazd do miejsca przebywania ślepego miotu i wykonanie zabiegu usypiania ślepego miotu, przy zachowaniu humanitarnych zasad uśmiercania zwierząt,
2) utylizację zwierząt po dokonaniu zabiegu usypiania ślepego miotu.
3. Usługi, o których mowa w ust.1, będą świadczone przez Wykonawcę na podstawie zleceń telefonicznych lub ustnych dokonywanych przez pracownika Zamawiającego, lub pracownika Straży Miejskiej w Rydułtowach.
4. Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o zgłoszeniu dokonanym przez pracownika Straży Miejskiej w terminie do 2 dni roboczych od dnia jego dokonania pisemnie lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: um@rydultowy.pl.
5. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia Zamawiającemu kompleksowej kontroli realizacji zamówienia, w tym dostępu do dokumentacji medycznej.
6. Wykonawca ma obowiązek sporządzania sprawozdań z wykonanych zabiegów za dany miesiąc w terminie do 15 dni od zakończenia danego miesiąca wg wzoru stanowiącego załącznik do wzoru umowy.
7. W okresie od 2019 r. do 31 sierpnia 2023 r. nie wykonano żadnych zabiegów usypiania ślepych miotów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt
85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych
4.5.5.) Wartość części: 814,81 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę zadania własnego gminy na podstawie art. 11 a ust. 2 pkt 8 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt w zakresie zapewnienia całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt.2. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) niezwłoczny dojazd do miejsca zdarzenia drogowego z udziałem zwierząt na terenie Miasta Rydułtowy,
2) udzielenie pomocy medycznej zwierzęciu, które doznało obrażeń w wyniku zdarzenia drogowego na obszarze Miasta Rydułtowy, z zastrzeżeniem pkt 5,
3) przewóz zwierząt do lecznicy w celu wykonania zabiegów wymagających placówki stacjonarnej,
4) leczenie zwierząt przebywających w placówce stacjonarnej, w tym zapewnienia całodobowej opieki medycznej,
5) w przypadku konieczności, w celu zakończenia cierpień zwierzęcia bezzwłoczne uśmiercenie i przejęcie zwłok.
3. Usługa będąca przedmiotem zamówienia musi być wykonywana w wymiarze całodobowym, a Wykonawca musi zapewnić 24-godzinną (również w dni świąteczne) gotowość i opiekę weterynaryjną.5.
Usługi, o których mowa w ust.1, będą świadczone przez Wykonawcę na podstawie zleceń telefonicznych lub ustnych dokonywanych przez pracownika Zamawiającego, lub pracownika Straży Miejskiej.
6. W zleceniu, o którym mowa w ust. 5, zostanie określony rodzaj zwierzęcia, które uległo obrażeniom w zdarzeniu drogowym oraz miejsce, w którym to zwierzę się znajduje.
7. Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o zgłoszeniu dokonanym przez pracownika Straży Miejskiej w terminie do 2 dni roboczych od dnia jego dokonania pisemnie lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: um@rydultowy.pl
8.
W zgłoszeniu, o którym mowa w ust. 7, Wykonawca winien wskazać Zgłaszającego oraz określić: rodzaj zwierzęcia, które zostało poszkodowane w wypadku drogowym, miejsce i termin wystąpienia zdarzenia, rodzaj usług wykonanych w związku ze zdarzeniem wraz z podanymi lekami, przewidywany czas pobytu w lecznicy (jeśli zachodzi taka potrzeba).
9. Wykonawca ma obowiązek wykonywania zabiegów objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z zachowaniem standardów i dobrych praktyk weterynaryjnych, w sposób wykluczający cierpienie zwierząt.
10. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji zgłaszanych zwierząt i wykonanych usług, która winna obejmować w szczególności: wskazanie Zgłaszającego, określenie: rodzaju zwierzęcia, które zostało poszkodowane w wypadku drogowym, miejsca i terminu wystąpienia zdarzenia, rodzaju usług wykonanych w związku ze zdarzeniem wraz z podanymi lekami oraz czasu pobytu w lecznicy.
11. Wykonawca ma obowiązek sporządzania sprawozdań z wykonanych zabiegów oraz dołączania dokumentów potwierdzających wykonanie zabiegów (RTG, USG, wyniki badań morfologicznych itp.) za dany miesiąc w terminie do 15 dni od zakończenia danego miesiąca wg wzoru stanowiącego załącznik do umowy.
12. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia Zamawiającemu kompleksowej kontroli realizacji zamówienia, w tym wglądu do dokumentacji lekarskiej leczonych zwierząt, objętych umową, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 29 września 2011 r. w sprawie zakresu i sposobu prowadzenia dokumentacji lekarsko-weterynaryjnej
i ewidencji leczenia zwierząt oraz wzorów tej dokumentacji i ewidencji (Dz. U. Nr 224, poz. 1347).
13. O zakończeniu pobytu w lecznicy Wykonawca niezwłocznie informuje Zamawiającego.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od uporczywego leczenia zwierzęcia poszkodowanego i kontynuowania terapii w przypadku złego rokowania, potwierdzonego opinią lekarza weterynarii działającego na zlecenie Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt
85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych
4.5.5.) Wartość części: 33581,56 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłapywanie i transport zwierząt wolno żyjących (dzikich) poszkodowanych na terenie miasta Rydułtowy.2. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) całodobową gotowość do podjęcia interwencji w miejscu zdarzenia,
2) przybycie na miejsce zdarzenia w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od chwili otrzymania wezwania, z zastrzeżeniem pkt 3,
3) niezwłoczny dojazd do miejsca zdarzenia drogowego z udziałem wolno żyjących (dzikich) zwierząt,4)
interwencyjne wyłapywanie i przewóz zabłąkanych i rannych zwierząt przy użyciu urządzeń (chwytaków, klatek) i środków transportu tj. samochodów przystosowanych do przewozu zwierząt w sposób humanitarny, niepowodujący cierpień zwierząt oraz zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1580),
5) zapewnienie transportu zwierząt wolno żyjących (dzikich) zgodnie z przepisami rozporządzenia WE w sprawie ochrony zwierząt podczas transportu i związanych z tym działań oraz zmieniające dyrektywy 64/432/EWG i 93/119/WE oraz rozporządzenie (WE) nr 1255/97,
6) wyłapywanie zabłąkanych zwierząt wolno żyjących (dzikich), przewożenie ich i wypuszczanie do naturalnego środowiska,
7) zapewnienie nadzoru lekarza weterynarii w celu podejmowania w każdym czasie wszelkich niezbędnych czynności w celu zabezpieczenia zwierzęcia przed zagrożeniem dla jego życia, oceny stanu zdrowia zwierzęcia oraz dalszego trybu postępowania,
8) transport zwierząt wolno żyjących (dzikich), poszkodowanych (np. rannych, osieroconych) do ośrodka rehabilitacji zwierząt, z którym Wykonawca ma podpisaną umowę lub inny dokument potwierdzający możliwość przekazania zwierząt wolno żyjących (dzikich) do ośrodka rehabilitacji zwierząt (w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby przez lekarza weterynarii), przy czym minimalny zakres działalności ośrodka musi dotyczyć możliwości przyjęcia ptaków i ssaków.
3. Usługi, o których mowa w ust.1, będą świadczone przez Wykonawcę na podstawie zleceń telefonicznych lub ustnych dokonywanych przez:
1) pracownika Zamawiającego,2) pracownika Straży Miejskiej w Rydułtowach.
4. Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o zgłoszeniu, o którym mowa w ust.3 pkt 2 w terminie do 2 dni roboczych od dnia dokonania jego zgłoszenia
5. Liczba zdarzeń na terenie miasta z udziałem wolno żyjących (dzikich) zwierząt. 6.
Szacuje się, iż w okresie realizacji zamówienia wystąpi 25 interwencji z udziałem wolno żyjących (dzikich) zwierząt, w tym 1 wyjazd nieskuteczny oraz 4 interwencje związane z przekazaniem zwierząt do ośrodka rehabilitacji zwierząt.
7. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji zgłaszanych zwierząt i wykonanych usług, która winna obejmować w szczególności: wskazanie Zgłaszającego, określenie rodzaju zwierzęcia, miejsca i wystąpienia terminu zdarzenia, wskazanie sposobu postępowania z wolno żyjącym (dzikim ) zwierzęciem.
8. Wykonawca ma obowiązek sporządzania sprawozdań z wykonanych usług za dany miesiąc w terminie do 15 dni od zakończenia danego miesiąca wg wzoru stanowiącego załącznik do wzoru umowy.
9. Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego do przekazywania informacji o losie zwierząt przekazanych do ośrodka rehabilitacji zwierząt.
10. Zamawiający zobowiązany jest do umożliwienia Zamawiającemu kompleksowej kontroli realizacji zamówienia, w tym do przekazywania informacji o losie zwierząt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90720000-0 - Ochrona środowiska
4.5.5.) Wartość części: 33391,36 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81672,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81672,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81672,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6420000872
7.3.3) Ulica: Majątkowa 42
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-207
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROLNICZA SPÓŁDZIELNIA PRODUKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
ROLNICZA SPÓŁDZIELNIA PRODUKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81672,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5150,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5150,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Weterynaryjny EWAWET Ewa Zygmunt-Wieczorek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422618346
7.3.3) Ulica: Raciborska 265
7.3.4) Miejscowość: Rydułtowy
7.3.5) Kod pocztowy: 44-280
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GABINET WETERYNARYJNY EWAWET EWA ZYGMUNT-WIECZOREK
jakie przetargi wygrała firma
GABINET WETERYNARYJNY EWAWET EWA ZYGMUNT-WIECZOREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5150,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Weterynaryjny EWAWET Ewa Zygmunt-Wieczorek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422618346
7.3.3) Ulica: Raciborska 265
7.3.4) Miejscowość: Rydułtowy
7.3.5) Kod pocztowy: 44-280
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GABINET WETERYNARYJNY EWAWET EWA ZYGMUNT-WIECZOREK
jakie przetargi wygrała firma
GABINET WETERYNARYJNY EWAWET EWA ZYGMUNT-WIECZOREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5015,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5015,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5015,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERVET Michał Karasek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472412196
7.3.3) Ulica: Celna 29A
7.3.4) Miejscowość: Gołkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-341
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5015,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41082,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41082 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41082,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cyranka Tomasz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472287503
7.3.3) Ulica: O. Kolbegra 103
7.3.4) Miejscowość: Pszów
7.3.5) Kod pocztowy: 44-370
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41082,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RYDUŁTÓW
- Bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej i oleju napędowego na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Rydułtowach
- Dostawa i montaż baterii stacyjnych żelowych o napięciu 110V DC oraz pojemności 200Ah z podziałem na zadania dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Rydułtowy
- Opracowanie planu ogólnego dla miasta Rydułtowy
- Serwisowanie stacji kondycjonowania wody pitnej w łaźni przy szybie Leon II dla PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Rydułtowy
więcej: przetargi w Rydułtowach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Prowadzenie Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Legnicy"
- Wykonanie kompleksowych usług weterynaryjnych na rzecz bezdomnych zwierząt z terenu Miasta Mława
- Wyłapywanie oraz zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Opinogóra Górna
- Świadczenie usług w zakresie opieki weterynaryjnej w 2025 r."
- Odłów i opieka nad bezdomnymi, pozostawionymi bez opieki psami z terenu gminy Mońki w 2025 r. oraz umieszczanie i utrzymywanie ich w schronisku.
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
więcej: Usługi hodowli zwierząt »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.