eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpolePodziały geodezyjne działek - 9 zadań częściowych



Ogłoszenie z dnia 2024-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Podziały geodezyjne działek – 9 zadań częściowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA

1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OPOLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36784953800113

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 6

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-068

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.opole@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Realizacja zadań w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa, gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Podziały geodezyjne działek – 9 zadań częściowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f150ba7c-30c7-4a53-8c40-4fe0478ea1d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560308

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00216258/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Usługi geodezyjne w szczególności: podziały nieruchomości, wznowienie punktów granicznych, rozgraniczenie (...)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00472201

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OP.WOP.ZP.13.2024.U

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 336844,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zadanie częściowe nr 1: Podział geodezyjny działek położonych w woj. opolskim w powiecie głubczyckim gmina Głubczyce w trybie rolnym, zgodnie z załącznikami graficznymi do swz nr 8, 10, 13, 14, 22.

Nr działki Gmina Obręb
295 i 315 Głubczyce Królowe
20/6, 27 i 28 Głubczyce Gadzowice
5/1 i 60/1 Głubczyce Pomorzowiczki
20 i 6/1 Głubczyce Zawiszyce
499 Głubczyce Królowe

1) Zakres prac:
• wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działek wymienionych powyżej,
2) Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:
a) Kopie operatów geodezyjnego w formie elektronicznej.
b) Pozytywne protokoły weryfikacji wyników zgłoszonych pracy geodezyjnej, dotyczących podziałónieruchomości objętych zamówieniem.

Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno-prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć, tj. do przeprowadzenia geodezyjnego podziału nieruchomości.

Pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone
w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 57721,32 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Zadanie częściowe nr 2: Podział geodezyjny działek położonych w woj. opolskim w powiecie głubczyckim i kędzierzyńsko-kozielskim gmina Głubczyce i Pawłowiczki w trybie rolnym zgodnie z załącznikami graficznymi do swz nr 11, 23, 25, 30.

Nr działki Gmina Obręb
41/2 Głubczyce Lisięcice
66/3, 71/1 i 122/1 Głubczyce Debrzyca
28/1 i 32 Głubczyce Lisięcice
491/4 Pawłowiczki Grudynia Wielka

1) Zakres prac:
• wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działek wymienionych powyżej,
2) Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:
a) Kopie operatów geodezyjnego w formie elektronicznej.
b) Pozytywne protokoły weryfikacji wyników zgłoszonych pracy geodezyjnej, dotyczących podziału nieruchomości objętych zamówieniem.

Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno-prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć, tj. do przeprowadzenia geodezyjnego podziału nieruchomości.

Pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone
w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 29465,25 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Zadanie częściowe nr 3: Podział geodezyjny działek położonych w woj. opolskim w powiecie głubczyckim gmina Głubczyce w trybie rolnym zgodnie z załącznikami graficznymi do swz nr 9, 12, 29.

Nr działki Gmina Obręb
12/2 Głubczyce Lwowiany
1 Głubczyce Gołuszowice
22/6 Głubczyce Lwowiany

1) Zakres prac:
• wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działek wymienionych powyżej,
2) Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:
a) Kopie operatów geodezyjnego w formie elektronicznej.
b) Pozytywne protokoły weryfikacji wyników zgłoszonych pracy geodezyjnej, dotyczących podziału nieruchomości objętych zamówieniem.

Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno-prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć, tj. do przeprowadzenia geodezyjnego podziału nieruchomości.

Pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone
w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 38018,02 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 4.
Podział geodezyjny działek położonych w woj. opolskim w powiecie głubczyckim gmina Głubczyce
i Baborów w trybie rolnym zgodnie z załącznikami graficznymi do swz nr 7, 20, 21, 7a.

Nr działki Gmina Obręb
1070/1 Głubczyce Grobniki
110 Baborów Babice
7 Baborów Boguchwałów
310/2 Baborów Sułków

1) Zakres prac:
• wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działek wymienionych powyżej,
2) Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:
a) Kopie operatów geodezyjnego w formie elektronicznej.
b) Pozytywne protokoły weryfikacji wyników zgłoszonych pracy geodezyjnej, dotyczących podziału nieruchomości objętych zamówieniem.

Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno-prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć, tj. do przeprowadzenia geodezyjnego podziału nieruchomości.

Pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone
w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 30714,93 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 5.
Podział geodezyjny działek położonych w woj. opolskim w powiecie głubczyckim gmina Głubczyce
i Kietrz w trybie rolnym zgodnie z załącznikiem graficznym do swz nr 15, 26, 27, 28.

Nr działki Gmina Obręb
25 i 28 Kietrz Wojnowice
16/5 i 63/2 Głubczyce Bernacice
6 Kietrz Wojnowice
18 i 19/2 Głubczyce Bernacice

1) Zakres prac:
• wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działek wymienionych powyżej,
2) Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:
a) Kopie operatów geodezyjnego w formie elektronicznej.
b) Pozytywne protokoły weryfikacji wyników zgłoszonych pracy geodezyjnej, dotyczących podziału nieruchomości objętych zamówieniem.

Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno-prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć, tj. do przeprowadzenia geodezyjnego podziału nieruchomości.

Pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone
w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 29802,5 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6) Zadanie częściowe nr 6: Podział geodezyjny działek położonych w woj. opolskim w powiecie głubczyckim gmina Głubczyce i Branice w trybie rolnym zgodnie z załącznikami graficznymi do swz nr 5, 6, 24.

Nr działki Gmina Obręb
17/1 Branice Lewice
66/3 Głubczyce Zopowy
66/3, 71/1 i 122/1 Głubczyce Debrzyca

1) Zakres prac:
• wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działek wymienionych powyżej,
2) Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:
a) Kopie operatów geodezyjnego w formie elektronicznej.
b) Pozytywne protokoły weryfikacji wyników zgłoszonych pracy geodezyjnej, dotyczących podziału nieruchomości objętych zamówieniem.

Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno-prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć, tj. do przeprowadzenia geodezyjnego podziału nieruchomości.

Pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone
w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 38474,86 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 7.
Podział geodezyjny działek położonych w woj. opolskim w powiecie głubczyckim gmina Branice i Kietrz w trybie rolnym zgodnie z załącznikami graficznymi do swz nr 2, 3, 4, 19, 31.

Nr działki Gmina Obręb
27, 28, 38 i 26/3 Branice Dzbańce
13/2 Kietrz Rogożany
40/3 i 304/1 Branice Posucice
11 Kietrz Rogożany
7/1 Branice Dzbańce

1) Zakres prac:
• wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działek wymienionych powyżej,
2) Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:
a) Kopie operatów geodezyjnego w formie elektronicznej.
b) Pozytywne protokoły weryfikacji wyników zgłoszonych pracy geodezyjnej, dotyczących podziału nieruchomości objętych zamówieniem.

Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno-prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć, tj. do przeprowadzenia geodezyjnego podziału nieruchomości.

Pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone
w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 60424,15 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 8.
Podział geodezyjny działek położonych w woj. opolskim w powiecie głubczyckim gmina Branice w trybie rolnym zgodnie z załącznikami graficznymi do swz nr 1, 16, 17, 18.

Nr działki Gmina Obręb
3 Branice Wysoka
1068/1 Branice Branice
129/1, 2/1, 69/1 i 59/3 Branice Niekazanice
320/1 Branice Posucice
1) Zakres prac:
• wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działek wymienionych powyżej,
2) Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:
a) Kopie operatów geodezyjnego w formie elektronicznej.
b) Pozytywne protokoły weryfikacji wyników zgłoszonych pracy geodezyjnej, dotyczących podziału nieruchomości objętych zamówieniem.

Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno-prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć, tj. do przeprowadzenia geodezyjnego podziału nieruchomości.

Pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone
w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 47069,99 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 9.
Podział geodezyjny działki nr 25/21 położonej położonych w woj. opolskim w powiecie kluczborskim gmina Byczyna w trybie rolnym zgodnie z załącznikami graficznymi do swz nr 32.

1) Zakres prac:
• wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działek wymienionych powyżej,
2) Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:
a) Kopie operatów geodezyjnego w formie elektronicznej.
b) Pozytywne protokoły weryfikacji wyników zgłoszonych pracy geodezyjnej, dotyczących podziału nieruchomości objętych zamówieniem.

Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno-prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć, tj. do przeprowadzenia geodezyjnego podziału nieruchomości.

Pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone
w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 5153,61 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54439,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70150 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54439,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOS – Geodezja i Nieruchomości Dariusz Szczepański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7531680824

7.3.3) Ulica: ul. Podolska 2e

7.3.4) Miejscowość: Nysa

7.3.5) Kod pocztowy: 48-303

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54439,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W myśl art. 248 ust. 3 ustawy Pzp jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia: nie można dokonać wyboru oferty, w sposób o którym mowa w ust. 2 Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Zamawiający dopełnił ten obowiązek i w dniu 13 września br. Wykonawcy: P.H.U „POMIAR BIS” s.c. Zenon Trzęsała, Jerzy Trzęsała oraz LANDGEO Piotr Będkowski w zw. z art. 248 ust. 3 ustawy Pzp, zostali wezwani do złożenia oferty dodatkowej na zadanie częściowe nr 2 (gdyż oferty tych Wykonawców przedstawiają taki sam bilans ceny i kryterium terminu realizacji, a dodatkowo mają taką samą cenę). Jednakże Zamawiający zmuszony był odrzucić złożone oferty dodatkowe powyższych Wykonawców na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 oraz na podst. art. 226 ust. 1 pkt 3 w zw. z art. 68 ustawy Pzp, gdyż nie były one zaszyfrowane.
W rozdziale II, w szczególności w ust. 6 zaproszenia Zamawiający wskazał w jaki sposób oferty dodatkowe mają być złożone tj.: Zapisy SWZ dotyczące formy i sposobu składania ofert oraz ich podpisu mają odpowiednie zastosowania do składania ofert dodatkowych. Powyższe oznacza, że oferty dodatkowe mają zostać złożone w taki sam sposób jak oferty pierwotne. Natomiast informacja o sposobie przekazywania ofert za pośrednictwem platformy została zawarta w rozdziale XVII ust. 17.3 pkt 4 swz, która stanowi: Wykonawca w celu złożenia oferty i załączników do oferty wybiera zakładkę „ZAŁĄCZNIKI”, a następnie wybiera polecenie „DODAJ ZAŁĄCZNIK”. Wykonawca wybiera odpowiednie docelowe pliki z ofertą oraz wymaganymi SWZ (…). Na koniec, proces załączania plików należy zatwierdzić poleceniem „ZAPISZ”. (…)”
W wyznaczonym terminie tj. do dnia 17.09.2024 do g. 8:00 Wykonawcy przekazali Zamawiającemu, za pośrednictwem platformy eb2b, jednakże za pomocą zakładki Pytania/Informacje służącej tylko do komunikowania się, niezaszyfrowane oferty dodatkowe. Wobec powyższego, oferty dodatkowe nie zostały złożone zgodnie z art. 68 ustawy Pzp, gdyż w świetle tego przepisu przekazywanie ofert, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zapewniających zachowanie integralności, autentyczności, nienaruszalności danych i ich poufności w ramach wymiany i przechowywania informacji, w tym zapewniających możliwość zapoznania się z ich treścią wyłącznie po upływie terminu na ich składanie. Biorąc pod uwagę powyższe, oferty dodatkowe nie były zaszyfrowane, w wyniku czego nie zapewniały w szczególności możliwości zapoznania się z ich treścią wyłącznie po upływie terminu na ich składanie.
W związku z sytuacją opisaną powyżej zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wadliwość postępowania w tym przypadku polega na tym, że sytuacja ta prowadzi na gruncie obowiązujących przepisów do niemożliwości wyłonienia oferty najkorzystniejszej rozumianej, zgodnie z art. 239 ust. 2 ustawy Pzp, jako najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a w nin. postępowaniu dot. kryteriów ceny i terminu realizacji. Odrzucenie ofert dodatkowych oraz brak możliwości powtórnego zaproszenia Wykonawców do ich złożenia doprowadziło do sytuacji, w której w rankingu ofert widnieją oferty najkorzystniejsze z tą samą ceną i z taką samą ilością punktów, co skutkuje brakiem możliwości wyłonienia Wykonawcy. Co więcej, odmienne postępowanie Zamawiającego mogłoby narazić na zarzut naruszenia zasady udzielenia zamówienia tj. art. 17 ust. 2 ustawy pzp, który stanowi, że zamówienia udziela się Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37100 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Biurem Geodezyjno – Kartograficzne „POMIAR” Zenon Trzęsała

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Geodezyjno – Kartograficzne Jerzy Trzęsała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182149313

7.3.3) Ulica: ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27736,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37250 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27736,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOS – Geodezja i Nieruchomości Dariusz Szczepański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7531680824

7.3.3) Ulica: ul. Podolska 2e

7.3.4) Miejscowość: Nysa

7.3.5) Kod pocztowy: 48-303

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27736,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32818 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36300 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32818 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOS – Geodezja i Nieruchomości Dariusz Szczepański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7531680824

7.3.3) Ulica: ul. Podolska 2e

7.3.4) Miejscowość: Nysa

7.3.5) Kod pocztowy: 48-303

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32818 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44319 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44319 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3dGeoScan Mateusz Baran

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542689987

7.3.3) Ulica: ul. Karola Miarki

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-367

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44319 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Biuro Geodezyjno – Kartograficzne „POMIAR” Zenon Trzęsała

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Geodezyjno – Kartograficzne Jerze Trzęsała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182149313

7.3.3) Ulica: ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Biuro Geodezyjno – Kartograficzne „POMIAR” Zenon Trzęsała

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Geodezyjno – Kartograficzne Jerze Trzęsała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182149313

7.3.3) Ulica: ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4750 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4750 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Biuro Geodezyjno – Kartograficzne „POMIAR” Zenon Trzęsała

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Geodezyjno – Kartograficzne Jerze Trzęsała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182149313

7.3.3) Ulica: ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4750 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.