Ogłoszenie z dnia 2024-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00472201/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Podziały geodezyjne działek – 9 zadań częściowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36784953800113
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 6
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-068
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.opole@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa, gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Podziały geodezyjne działek – 9 zadań częściowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f150ba7c-30c7-4a53-8c40-4fe0478ea1d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560308
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00216258/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługi geodezyjne w szczególności: podziały nieruchomości, wznowienie punktów granicznych, rozgraniczenie (...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00472201
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OP.WOP.ZP.13.2024.U
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 336844,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zadanie częściowe nr 1: Podział geodezyjny działek położonych w woj. opolskim w powiecie głubczyckim gmina Głubczyce w trybie rolnym, zgodnie z załącznikami graficznymi do swz nr 8, 10, 13, 14, 22.Nr działki Gmina Obręb
295 i 315 Głubczyce Królowe
20/6, 27 i 28 Głubczyce Gadzowice
5/1 i 60/1 Głubczyce Pomorzowiczki
20 i 6/1 Głubczyce Zawiszyce
499 Głubczyce Królowe
1) Zakres prac:
• wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działek wymienionych powyżej,
2) Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:
a) Kopie operatów geodezyjnego w formie elektronicznej.
b) Pozytywne protokoły weryfikacji wyników zgłoszonych pracy geodezyjnej, dotyczących podziałónieruchomości objętych zamówieniem.
Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno-prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć, tj. do przeprowadzenia geodezyjnego podziału nieruchomości.
Pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone
w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 57721,32 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Zadanie częściowe nr 2: Podział geodezyjny działek położonych w woj. opolskim w powiecie głubczyckim i kędzierzyńsko-kozielskim gmina Głubczyce i Pawłowiczki w trybie rolnym zgodnie z załącznikami graficznymi do swz nr 11, 23, 25, 30.Nr działki Gmina Obręb
41/2 Głubczyce Lisięcice
66/3, 71/1 i 122/1 Głubczyce Debrzyca
28/1 i 32 Głubczyce Lisięcice
491/4 Pawłowiczki Grudynia Wielka
1) Zakres prac:
• wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działek wymienionych powyżej,
2) Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:
a) Kopie operatów geodezyjnego w formie elektronicznej.
b) Pozytywne protokoły weryfikacji wyników zgłoszonych pracy geodezyjnej, dotyczących podziału nieruchomości objętych zamówieniem.
Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno-prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć, tj. do przeprowadzenia geodezyjnego podziału nieruchomości.
Pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone
w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 29465,25 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Zadanie częściowe nr 3: Podział geodezyjny działek położonych w woj. opolskim w powiecie głubczyckim gmina Głubczyce w trybie rolnym zgodnie z załącznikami graficznymi do swz nr 9, 12, 29.Nr działki Gmina Obręb
12/2 Głubczyce Lwowiany
1 Głubczyce Gołuszowice
22/6 Głubczyce Lwowiany
1) Zakres prac:
• wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działek wymienionych powyżej,
2) Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:
a) Kopie operatów geodezyjnego w formie elektronicznej.
b) Pozytywne protokoły weryfikacji wyników zgłoszonych pracy geodezyjnej, dotyczących podziału nieruchomości objętych zamówieniem.
Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno-prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć, tj. do przeprowadzenia geodezyjnego podziału nieruchomości.
Pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone
w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 38018,02 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 4.Podział geodezyjny działek położonych w woj. opolskim w powiecie głubczyckim gmina Głubczyce
i Baborów w trybie rolnym zgodnie z załącznikami graficznymi do swz nr 7, 20, 21, 7a.
Nr działki Gmina Obręb
1070/1 Głubczyce Grobniki
110 Baborów Babice
7 Baborów Boguchwałów
310/2 Baborów Sułków
1) Zakres prac:
• wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działek wymienionych powyżej,
2) Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:
a) Kopie operatów geodezyjnego w formie elektronicznej.
b) Pozytywne protokoły weryfikacji wyników zgłoszonych pracy geodezyjnej, dotyczących podziału nieruchomości objętych zamówieniem.
Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno-prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć, tj. do przeprowadzenia geodezyjnego podziału nieruchomości.
Pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone
w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 30714,93 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 5.Podział geodezyjny działek położonych w woj. opolskim w powiecie głubczyckim gmina Głubczyce
i Kietrz w trybie rolnym zgodnie z załącznikiem graficznym do swz nr 15, 26, 27, 28.
Nr działki Gmina Obręb
25 i 28 Kietrz Wojnowice
16/5 i 63/2 Głubczyce Bernacice
6 Kietrz Wojnowice
18 i 19/2 Głubczyce Bernacice
1) Zakres prac:
• wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działek wymienionych powyżej,
2) Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:
a) Kopie operatów geodezyjnego w formie elektronicznej.
b) Pozytywne protokoły weryfikacji wyników zgłoszonych pracy geodezyjnej, dotyczących podziału nieruchomości objętych zamówieniem.
Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno-prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć, tj. do przeprowadzenia geodezyjnego podziału nieruchomości.
Pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone
w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 29802,5 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6) Zadanie częściowe nr 6: Podział geodezyjny działek położonych w woj. opolskim w powiecie głubczyckim gmina Głubczyce i Branice w trybie rolnym zgodnie z załącznikami graficznymi do swz nr 5, 6, 24.Nr działki Gmina Obręb
17/1 Branice Lewice
66/3 Głubczyce Zopowy
66/3, 71/1 i 122/1 Głubczyce Debrzyca
1) Zakres prac:
• wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działek wymienionych powyżej,
2) Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:
a) Kopie operatów geodezyjnego w formie elektronicznej.
b) Pozytywne protokoły weryfikacji wyników zgłoszonych pracy geodezyjnej, dotyczących podziału nieruchomości objętych zamówieniem.
Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno-prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć, tj. do przeprowadzenia geodezyjnego podziału nieruchomości.
Pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone
w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 38474,86 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 7.Podział geodezyjny działek położonych w woj. opolskim w powiecie głubczyckim gmina Branice i Kietrz w trybie rolnym zgodnie z załącznikami graficznymi do swz nr 2, 3, 4, 19, 31.
Nr działki Gmina Obręb
27, 28, 38 i 26/3 Branice Dzbańce
13/2 Kietrz Rogożany
40/3 i 304/1 Branice Posucice
11 Kietrz Rogożany
7/1 Branice Dzbańce
1) Zakres prac:
• wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działek wymienionych powyżej,
2) Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:
a) Kopie operatów geodezyjnego w formie elektronicznej.
b) Pozytywne protokoły weryfikacji wyników zgłoszonych pracy geodezyjnej, dotyczących podziału nieruchomości objętych zamówieniem.
Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno-prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć, tj. do przeprowadzenia geodezyjnego podziału nieruchomości.
Pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone
w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 60424,15 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 8.Podział geodezyjny działek położonych w woj. opolskim w powiecie głubczyckim gmina Branice w trybie rolnym zgodnie z załącznikami graficznymi do swz nr 1, 16, 17, 18.
Nr działki Gmina Obręb
3 Branice Wysoka
1068/1 Branice Branice
129/1, 2/1, 69/1 i 59/3 Branice Niekazanice
320/1 Branice Posucice
1) Zakres prac:
• wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działek wymienionych powyżej,
2) Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:
a) Kopie operatów geodezyjnego w formie elektronicznej.
b) Pozytywne protokoły weryfikacji wyników zgłoszonych pracy geodezyjnej, dotyczących podziału nieruchomości objętych zamówieniem.
Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno-prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć, tj. do przeprowadzenia geodezyjnego podziału nieruchomości.
Pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone
w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 47069,99 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 9.Podział geodezyjny działki nr 25/21 położonej położonych w woj. opolskim w powiecie kluczborskim gmina Byczyna w trybie rolnym zgodnie z załącznikami graficznymi do swz nr 32.
1) Zakres prac:
• wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działek wymienionych powyżej,
2) Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:
a) Kopie operatów geodezyjnego w formie elektronicznej.
b) Pozytywne protokoły weryfikacji wyników zgłoszonych pracy geodezyjnej, dotyczących podziału nieruchomości objętych zamówieniem.
Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno-prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć, tj. do przeprowadzenia geodezyjnego podziału nieruchomości.
Pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone
w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 5153,61 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54439,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70150 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54439,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOS – Geodezja i Nieruchomości Dariusz Szczepański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7531680824
7.3.3) Ulica: ul. Podolska 2e
7.3.4) Miejscowość: Nysa
7.3.5) Kod pocztowy: 48-303
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GEOS-GEODEZJA I NIERUCHOMOŚCI DARIUSZ SZCZEPAŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GEOS-GEODEZJA I NIERUCHOMOŚCI DARIUSZ SZCZEPAŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54439,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W myśl art. 248 ust. 3 ustawy Pzp jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia: nie można dokonać wyboru oferty, w sposób o którym mowa w ust. 2 Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Zamawiający dopełnił ten obowiązek i w dniu 13 września br. Wykonawcy: P.H.U „POMIAR BIS” s.c. Zenon Trzęsała, Jerzy Trzęsała oraz LANDGEO Piotr Będkowski w zw. z art. 248 ust. 3 ustawy Pzp, zostali wezwani do złożenia oferty dodatkowej na zadanie częściowe nr 2 (gdyż oferty tych Wykonawców przedstawiają taki sam bilans ceny i kryterium terminu realizacji, a dodatkowo mają taką samą cenę). Jednakże Zamawiający zmuszony był odrzucić złożone oferty dodatkowe powyższych Wykonawców na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 oraz na podst. art. 226 ust. 1 pkt 3 w zw. z art. 68 ustawy Pzp, gdyż nie były one zaszyfrowane.
W rozdziale II, w szczególności w ust. 6 zaproszenia Zamawiający wskazał w jaki sposób oferty dodatkowe mają być złożone tj.: Zapisy SWZ dotyczące formy i sposobu składania ofert oraz ich podpisu mają odpowiednie zastosowania do składania ofert dodatkowych. Powyższe oznacza, że oferty dodatkowe mają zostać złożone w taki sam sposób jak oferty pierwotne. Natomiast informacja o sposobie przekazywania ofert za pośrednictwem platformy została zawarta w rozdziale XVII ust. 17.3 pkt 4 swz, która stanowi: Wykonawca w celu złożenia oferty i załączników do oferty wybiera zakładkę „ZAŁĄCZNIKI”, a następnie wybiera polecenie „DODAJ ZAŁĄCZNIK”. Wykonawca wybiera odpowiednie docelowe pliki z ofertą oraz wymaganymi SWZ (…). Na koniec, proces załączania plików należy zatwierdzić poleceniem „ZAPISZ”. (…)”
W wyznaczonym terminie tj. do dnia 17.09.2024 do g. 8:00 Wykonawcy przekazali Zamawiającemu, za pośrednictwem platformy eb2b, jednakże za pomocą zakładki Pytania/Informacje służącej tylko do komunikowania się, niezaszyfrowane oferty dodatkowe. Wobec powyższego, oferty dodatkowe nie zostały złożone zgodnie z art. 68 ustawy Pzp, gdyż w świetle tego przepisu przekazywanie ofert, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zapewniających zachowanie integralności, autentyczności, nienaruszalności danych i ich poufności w ramach wymiany i przechowywania informacji, w tym zapewniających możliwość zapoznania się z ich treścią wyłącznie po upływie terminu na ich składanie. Biorąc pod uwagę powyższe, oferty dodatkowe nie były zaszyfrowane, w wyniku czego nie zapewniały w szczególności możliwości zapoznania się z ich treścią wyłącznie po upływie terminu na ich składanie.
W związku z sytuacją opisaną powyżej zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wadliwość postępowania w tym przypadku polega na tym, że sytuacja ta prowadzi na gruncie obowiązujących przepisów do niemożliwości wyłonienia oferty najkorzystniejszej rozumianej, zgodnie z art. 239 ust. 2 ustawy Pzp, jako najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a w nin. postępowaniu dot. kryteriów ceny i terminu realizacji. Odrzucenie ofert dodatkowych oraz brak możliwości powtórnego zaproszenia Wykonawców do ich złożenia doprowadziło do sytuacji, w której w rankingu ofert widnieją oferty najkorzystniejsze z tą samą ceną i z taką samą ilością punktów, co skutkuje brakiem możliwości wyłonienia Wykonawcy. Co więcej, odmienne postępowanie Zamawiającego mogłoby narazić na zarzut naruszenia zasady udzielenia zamówienia tj. art. 17 ust. 2 ustawy pzp, który stanowi, że zamówienia udziela się Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37100 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Biurem Geodezyjno – Kartograficzne „POMIAR” Zenon Trzęsała
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Geodezyjno – Kartograficzne Jerzy Trzęsała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182149313
7.3.3) Ulica: ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27736,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37250 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27736,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOS – Geodezja i Nieruchomości Dariusz Szczepański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7531680824
7.3.3) Ulica: ul. Podolska 2e
7.3.4) Miejscowość: Nysa
7.3.5) Kod pocztowy: 48-303
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U. "POMIAR BIS" SPÓŁKA CYWILNA ZENON TRZĘSAŁA, JERZY TRZĘSAŁA
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U. "POMIAR BIS" SPÓŁKA CYWILNA ZENON TRZĘSAŁA, JERZY TRZĘSAŁA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27736,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32818 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32818 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOS – Geodezja i Nieruchomości Dariusz Szczepański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7531680824
7.3.3) Ulica: ul. Podolska 2e
7.3.4) Miejscowość: Nysa
7.3.5) Kod pocztowy: 48-303
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GEOS-GEODEZJA I NIERUCHOMOŚCI DARIUSZ SZCZEPAŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GEOS-GEODEZJA I NIERUCHOMOŚCI DARIUSZ SZCZEPAŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32818 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44319 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44319 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3dGeoScan Mateusz Baran
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542689987
7.3.3) Ulica: ul. Karola Miarki
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-367
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GEOS-GEODEZJA I NIERUCHOMOŚCI DARIUSZ SZCZEPAŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GEOS-GEODEZJA I NIERUCHOMOŚCI DARIUSZ SZCZEPAŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44319 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Biuro Geodezyjno – Kartograficzne „POMIAR” Zenon Trzęsała
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Geodezyjno – Kartograficzne Jerze Trzęsała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182149313
7.3.3) Ulica: ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Biuro Geodezyjno – Kartograficzne „POMIAR” Zenon Trzęsała
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Geodezyjno – Kartograficzne Jerze Trzęsała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182149313
7.3.3) Ulica: ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U. "POMIAR BIS" SPÓŁKA CYWILNA ZENON TRZĘSAŁA, JERZY TRZĘSAŁA
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U. "POMIAR BIS" SPÓŁKA CYWILNA ZENON TRZĘSAŁA, JERZY TRZĘSAŁA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4750 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4750 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Biuro Geodezyjno – Kartograficzne „POMIAR” Zenon Trzęsała
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Geodezyjno – Kartograficzne Jerze Trzęsała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182149313
7.3.3) Ulica: ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U. "POMIAR BIS" SPÓŁKA CYWILNA ZENON TRZĘSAŁA, JERZY TRZĘSAŁA
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U. "POMIAR BIS" SPÓŁKA CYWILNA ZENON TRZĘSAŁA, JERZY TRZĘSAŁA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4750 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa energii elektrycznej do budynków komunalnych na terenie Gminy Opole w latach 2025 - 2026
- Naprawa tomografu komputerowego Somatom Drive nr seryjny 105097 firmy Siemens.
- Usługi stałego utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach zewnętrznych należących do Gminy Opole w 2025 r
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego i pierwszej pomocy przedlekarskiej w zespole obiektów basenowych Kryta Pływalnia Akwarium oraz Kryta Pływalnia Wodna Nuta w Opolu
- Wymiana zbiornika podziemnego stanowiącego rezerwowe źródło zaopatrzenia w wodę pitną w formule zaprojektuj i wybuduj
- D/83/2024 Zakup urządzenia wielofunkcyjnego (w zestawie z podstawką na kółkach, dwuprzebiegowym podajnikiem dokumentów, zestawem tonerów o pełnej wydajności oraz czytnikiem kart) na potrzeby CSiWT UO
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa budynku wielofunkcyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Szczecińskiej 13 w Toruniu".
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadań:1.Park kieszonkowy przy ul.PCK w Toruniu.2.Park kieszonkowy przy ul.Wschodniej w Toruniu.3.Park kieszonkowy przy ul.63 Płk.Piechoty/Andersa w Toruniu.
- Usługi geodezyjne - postpowanie nr POZ.WO.260.59.2024
- Wykonanie operatów szacunkowych oraz świadectw charakterystyki energetycznej nieruchomości położonych na terenie miasta Bydgoszczy
- Budowa żłobka w Pieniężnie
- Zaprojektowanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego 4-kondygn., bez podpiwniczenia, zagospodarowanie terenu i infr. techniczna, uzyskanie pozwolenia na budowę i pełnienie nadzoru autorskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.