Ogłoszenie z dnia 2024-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00526907/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla jednostek Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZE HUFCE PRACY WIELKOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036945
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 28 Czerwca 1956 r. 211
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-485
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wielkopolska@ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wielkopolska.ohp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wielkopolska_ohp/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej dla jednostek Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4e60a54-be6c-48cb-8223-75f7b518f485
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560324
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00220759/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa energii elektrycznej na potrzeby jednostek Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00526907
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WWK.ZP.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Dostawa energii elektrycznej dla jednostek Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w roku 2025.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy opis realizacji dostaw wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, zawarty został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ wraz z załącznikiem (zał_nr_8a_OPZ_prąd_tabela_nr_1) oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
3. Wykonawca obowiązany jest do realizacji dostaw zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114260,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166757,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114260,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Synergia Polska Energia Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252547344
7.3.3) Ulica: Plac Powstańców Warszawy 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-030
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYNERGIA POLSKA ENERGIA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SYNERGIA POLSKA ENERGIA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114260,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-31INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego, nakłuwaczy, naczyń j.u. do maceratora, worków stomijnych, mankietów udowych, worków do zwłok, fartuchów i rękawic foliowych.
- Usługa wysokościowego mycia wewnętrznego i zewnętrznego okien oraz przeszkleń w obiektach Wielkopolskiego Centrum Onkologii - 3 pakiety
- Dostawa artykułów biurowych, papieru i etykiet
- DOSTAWA AKCESORIÓW LABORATORYJNYCH
- Oczyszczenie pasa drogowego w terenie zabudowanym w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Szamotułach, z podziałem na Część I - (Okręg Szamotuły) i Część II - (Okręg Międzychód)
- Dostawa syren alarmowych wraz z ich montażem, konfiguracją i uruchomieniem dla Systemu Ostrzegania i Alarmowania Miasta Poznania
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup energii elektrycznej dla Gminnego Przedsiębiorstwa Usługowego ALGAWA Spółka z o.o.
- "ŚWIADCZENIA USŁUGI KOMPLEKSOWEJ SPRZEDAŻY ENERGII ELEKTRYCZNEJ, ŚWIADCZENIA USŁUGI DYSTRYBUCJI ORAZ ŚWIADCZENIA USŁUGI ODBIORU i ROZLICZANIA ENERGII ELEKTRYCZNEJ WPROWADZONEJ DO SIECI OSD"
- Dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do siedziby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze.
- Dostawa energii elektrycznej do Oczyszczalni ścieków w Grębocicach w 2025 roku
- Dostawa energii elektrycznej do COS-OPO w Giżycku
- Dostawa energii elektrycznej dla członków Spółdzielni Energetycznej "Zielony Goleniów"
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.