eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolkowiceRemont i przebudowa pomieszczenia higieniczno-sanitarnego w ramach zadania Roboty budowlane przy zabytku położonym w Przemkowie przy ul. Leśna Góra 1a.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i przebudowa pomieszczenia higieniczno-sanitarnego w ramach zadania Roboty budowlane przy zabytku położonym w Przemkowie przy ul. Leśna Góra 1a.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Polkowicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647239

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: św. Sebastiana 1

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 746 15 00

1.5.8.) Numer faksu: 76 746 15 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatpolkowicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatpolkowicki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-88253fad-3853-49fa-bd92-af47fc827d2c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i przebudowa pomieszczenia higieniczno-sanitarnego w ramach zadania Roboty budowlane przy zabytku położonym w Przemkowie przy ul. Leśna Góra 1a.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88253fad-3853-49fa-bd92-af47fc827d2c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560363

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00086372/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont i przebudowa pomieszczenia higieniczno-sanitarnego w ramach zadania Roboty budowlane przy zabytku położonym w Przemkowie przy ul. Leśna Góra 1a

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506644

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie będzie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego – zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 24.06.2024r. W ogłoszeniu o zamówieniu (oraz w SWZ) przewidziano możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne roboty budowlane  Udzielane zamówienie polegać będzie na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i jest zgodne z przedm.zamów.podst. Zły stan pomieszczenia higieniczno-sanitarnego zlokaliz.w piwnicy, wymaga niezwłocznego przeprowadzenia robót remontowych polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju robót jak w zamówieniu podstawowym. Obiekt Centrum Aktywności Leśna Górka jest czynny, przyjeżdżają tu wycieczki szkolne, natomiast pomieszczenie zostało w części wyłączone z użytkowania. Zamówienie podobne jest rozszerzeniem zamów.podstaw. o dodatkowy zakres rzeczowy. Całkowita wartość zamów.została uwzględniona przy obliczaniu szacunkowej wartości zamów.podst.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-ed1fab2b-0c4f-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DR.272.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prace rozbiórkowe:
- demontaż lamp, przełączników i gniazd
- demontaż elementów wyposażenia łazienek
- wykonanie bruzd dla instalacji elektrycznych – schowanie w tynku kabli
- wykonanie bruzd dla instalacji hydraulicznych
- rozebranie ścianek sanitarnych murowanych z cegły dziurawki
- demontaż stolarki drzwiowej
- skucie płytek glazurowanych na ścianach oraz skucie nierówności na ścianach
- skucie posadzek z płytek terakotowych
- skucie posadzki betonowej w niezbędnym zakresie
- demontaż istniejących urządzeń sanitarnych
- demontaż istniejącej instalacji wod-kan i c.o. w niezbędnym zakresie
- wywiezienie gruzu
Roboty wykończeniowe:
- montaż przewodów elektrycznych, lamp, przełączników i gniazd łazienkowych
- wykonanie izolacji przeciwwodnej posadzek i ścian
- wykonanie warstwy wyrównawczej ze spadkami
- wykonanie nowych tynków ( w razie potrzeby renowacyjnych)
- ułożenie nowej posadzki z płytek gresowych antypoślizgowych
- obłożenie ścian glazurą
- malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną paroprzepuszczalną
- malowanie instalacji
- montaż urządzeń sanitarnych, armatury i wyposażenie
- montaż grzejników z zaworami
- montaż systemowych przegród
- montaż luster

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

44112310-4 - Ścianki działowe

45410000-4 - Tynkowanie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421150-0 - Instalowanie stolarki niemetalowej

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Damian Kubiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020645224

7.3.3) Ulica: Chabrowa 3

7.3.4) Miejscowość: Polkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 59-101

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45510,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji: do 60 dni od dnia przekazania terenu robót.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.