Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00442696/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
- 2023/BZP 00443583/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej ulicy Farnej w Warce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Czarnieckiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Warka
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-660
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48 48 665 12 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@warka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_warka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej ulicy Farnej w Warce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7604ac9-68e9-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00560374
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442696
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.24.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 622214,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa drogi gminnej ulicy Farnej w Warce”. Inwestycja realizowana będzie w oparciu o:
Zgłoszenie z dnia 31.03.2023 r. wykonywania robót budowlanych polegających na: „Przebudowie drogi gminnej nr 161036W ul. Farnej w Warce w zakresie przebudowy chodników oraz budowy drogi dla pieszych i rowerów w istniejącym pasie drogowym na działkach o nr ew. 1621, 1498/2, poł. w obrębie ewid. 0002 Warka, jednostka ewid. 140611_4 Warka”.
Inwestycja realizowana będzie w oparciu o środki finansowe uzyskane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
Droga gminna - ulica Farna posiada jezdnię o nawierzchni bitumicznej, o szerokości ok. 6,5 m. Ulica posiada obustronne chodniki o szerokości zmiennej po stronie prawej od 2,0 m do 4,0 m, po stronie lewej od 0,8 m do 2,6 m, w złym stanie technicznym. Na wlocie ulicy Farnej od strony ul. Mostowej zlokalizowane jest skrzyżowanie ze skanalizowanymi wlotami. Droga posiada odwodnienie powierzchniowe oraz oświetlenie uliczne. W obrębie skrzyżowania z ul. Mostową zlokalizowany jest przejazd dla rowerów, wzdłuż krawędzi ulicy Mostowej. Brak urządzonych przejść dla pieszych.
Lokalizacja inwestycji
Przebudowa realizowana będzie na działkach:
1621 – ul. Farna
1498/2 – ul. Mostowa ( w ramach włączenia w skrzyżowanie)
Zakres
Odcinek przewidziany do przebudowy posiada długość 224,3 m. W ramach przebudowy zawężona zostanie jezdnia do 5,0 m, dzięki czemu możliwe będzie poszerzenie chodników. W ramach inwestycji przebudowane zostaną chodniki oraz powstanie droga dla pieszych i rowerów. Po przebudowie droga posiadała będzie drogę dla pieszych wzdłuż prawej krawędzi jezdni o szerokości od 2,9 do 5,5 m o długości 215,10 m, wzdłuż lewej krawędzi jezdni o szerokości od 1,5 m (miejscowe zawężenie do 1,5 m ze względu na trudne warunki ze względu na wąski pas drogowy oraz istniejącą zabudowę mieszkaniową zlokalizowaną w granicy z pasem drogowym) do 3,5 m o długości 215,10 m. W rejonie skrzyżowania ul. Farnej z ul. Mostową powstanie droga dla pieszych i rowerów po obydwy stronach jezdni o długości 9,2 m i szerokości 3,0 m każda. Przebudowane zostaną zjazdy. Drogi dla pieszych oraz drogi dla pieszych i rowerów wykonane zostaną z betonowej kostki brukowej. Drogi dla pieszych oraz drogi dla pieszych i rowerów wykonywane będą po obydwu stronach jezdni, łącznie na całym odcinku objętym inwestycją. W ramach inwestycji wykonane zostaną przejścia dla pieszych w dwóch lokalizacjach, jedno w rejonie Placu Stefana Czarnieckiego drugie w rejonie skrzyżowania z ul. Mostową wyposażone w wyspę dzielącą kanalizującą kierunek ruchu pojazdów. Przejścia zostaną wyposażone w elementy odblaskowe. Ponadto wykonany zostanie nowy, bezpieczniejszy przejazd dla rowerów, poprzez wyspę dzielącą oddalony, od krawędzi jezdni ul. Mostowej. W ramach inwestycji powstanie nowe oznakowanie poziome grubowarstwowe i pionowe. W ramach niniejszej inwestycji nie planuje się wykonywania prac budowlanych związanych z istniejącym oświetleniem ulicznym oraz odwodnieniem. Wykonywanie prac związanych z wykonywaniem jezdni jedynie w zakresie koniecznym związanym z przestawieniem krawężników oraz wykonaniem nawierzchni bitumicznej pod wykonanie oznakowania poziomego przejść dla pieszych i przejazdu dla rowerów.
Do zadań Wykonawcy należała będzie również wycinka drzew wraz z usunięciem karp, oraz przesadzenie istniejących drzew w ilości 10 szt. w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
W związku z dofinansowaniem z Funduszu Dróg Samorządowych niedopuszczalna będzie zmiana parametrów drogi (w tym szerokości jezdni, chodników itp.) z uwagi na ryzyko utraty dotacji przez Zamawiającego. Na wszelkie zmiany wymagana jest pisemna zgoda Wojewody Mazowieckiego.
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania oznakowania pionowego i poziomego, zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu. Ponadto Wykonawca na swój koszt i własnym staraniem dokona zgłoszenia zamiaru wprowadzenia stałej organizacji ruchu do zarządzającego ruchem i uzyska potwierdzenie odbioru SOR przed odbiorem końcowym.
Wykonawca na swój koszt i własnym staraniem zapewni organizację robót na czas budowy. Zapewni projekt czasowej organizacji ruchu, jego zaopiniowanie i zatwierdzenie oraz ustawienie i utrzymanie przez cały okres prowadzenia robót w należytym stanie.
Zamawiający zwraca uwagę, iż w trakcie robót ziemnych mogą wystąpić nie ujawnione, dodatkowe sieci uzbrojenia podziemnego, które w trakcie robót powinny być odpowiednio zabezpieczone.
Wykonawca zobowiązany jest do protokolarnego przekazania materiałów z rozbiórki tj.: kostka betonowa – nadające się do ponownego wbudowania, do Zakładu Usług Komunalnych przy udziale Inspektora Nadzoru Inwestorskiego bądź innego przedstawiciela Zamawiającego.
Kostkę betonową, przed przekazaniem należy oczyścić i spakować na palety, które dostarczy Wykonawca.
W ramach zadania do zadań Wykonawcy należy również wycinka drzew i krzewów wg decyzji zezwalającej na wycinkę.
Powyższe Wykonawca powinien uwzględnić w ofercie.
Niniejszą inwestycję należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną.
Na terenie objętym inwestycją występuje zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna oraz usługi.
Bezpośrednio przy przebudowywanej drodze znajduje się Kościół, Zakład Usług Komunalnych, Ochotnicza Straż Pożarna, punkty usługowe tj.: zakład fryzjerski, zakład pogrzebowy.
W bezpośrednim sąsiedztwie zlokalizowana jest siedziba władz samorządowych - Urząd Miejski.
Wykonawca realizując zadanie musi mieć świadomość utrudnień z tym związanych - należy zaproponować odpowiednią czasową organizację ruchu, w tym zapewniającą dostęp pojazdów uprzywilejowanych. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania, wprowadzenia i utrzymania odpowiedniej czasowej organizacji ruchu na czas budowy, zapewniającej dojścia i dojazd do posesji oraz instytucji i punktów usługowych znajdujących się przy przebudowywanej drodze.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dojścia i dojazdu do posesji w trakcie prowadzonych robót. O braku możliwości dojazdu Wykonawca winien zawiadomić mieszkańców odpowiednio wcześniej, w sposób zwyczajowo przyjęty – pisemne ogłoszenie w terenie, strona internetowa itp.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania całości opracowania projektowego bez względu na podane jednostki obmiarowe.
Szczegółowy opis zawarty został w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 639066,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 713400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 639066,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno – Drogowych w Grójcu S p. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 797 17 29 813
7.3.3) Ulica: Asfaltowa 2
7.3.4) Miejscowość: Warka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-660
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO-DROGOWYCH W GRÓJCU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO-DROGOWYCH W GRÓJCU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 639066,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARKI
więcej: przetargi w Warce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.