eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont nawierzchni boiska poliuretanowego do koszykówki i siatkówki w obiekcie "Moje boisko Orlik 2012 przy ulicy Kazimierzowskiej 58 oraz "Moje boisko Orlik 2012" przy ulicy Chełmskiej 23



Ogłoszenie z dnia 2024-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni boiska poliuretanowego do koszykówki i siatkówki w obiekcie „Moje boisko Orlik 2012 przy ulicy Kazimierzowskiej 58 oraz „Moje boisko Orlik 2012” przy ulicy Chełmskiej 23

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA

1.3.) Oddział zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Mokotów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Olkuska 3 lok. 16

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-604

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@osirmokotow.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osirmokotow.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://osirmokotow.ezamawiajacy.pl/pn/OSIRMOKO/demand/173092/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont nawierzchni boiska poliuretanowego do koszykówki i siatkówki w obiekcie „Moje boisko Orlik 2012 przy ulicy Kazimierzowskiej 58 oraz „Moje boisko Orlik 2012” przy ulicy Chełmskiej 23

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0ea92cb-70d7-401d-9465-a197efc58e34

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560403

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021969/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont nawierzchni boisk siatka/koszykówka ORLIK 2012 (w podziale na 2 części zamówienia dla każdej lokalizacji oddzielnie) "Moje boisko Orlik 2012" przy ul. Chełmskiej 23 i ul. Kazimierzowksiej 58

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00519191

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/8/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 482373,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont nawierzchni boiska poliuretanowego do koszykówki i siatkówki w obiekcie „Moje boisko Orlik 2021 przy ulicy Kazimierzowskiej 58 oraz „Moje boisko Orlik 2012” przy ulicy Chełmskiej 23”.
Miejsce inwestycji: „Moje Boisko Orlik 2012” przy ul. Kazimierzowskiej 58 w Warszawie,
„Moje Boisko Orlik 2012” przy ul. Chełmskiej 23 w Warszawie
2. Celem inwestycji jest remont boisk do koszykówki/siatkówki na w/w obiektach celem przywrócenia funkcji i poprawienia walorów użytkowych jak i zapobieżenia ewentualnym wypadkom.
3. Celem jest remont nawierzchni boisk do koszykówki/siatkówki i innych elementów wyposażenia boisk oraz elementy małej architektury jest przywrócenie funkcjonalności boisk.
4. Istniejące przeznaczenie obiektu oraz jego podstawowe parametry nie ulegną zmianie.
5. Remont obiektów obejmuje:
• wykonanie prac remontowych zgodnie z zakresem projektów :
• wykonanie ścieżki z kratki ażurowej w kolorze zielonym na terenie okalającym boisko, trawnik
o szerokości około 1,9 m i długości około 27m.b. – dotyczy obiektu przy Kazimierzowskiej 58;
• montaż koszy do selektywnej zbiórki śmieci
• przeprowadzenie rekultywacji terenu zielonego , humusowanie i obsianie trawą terenu przyległego;
• uporządkowanie terenu.
6. Szczegółowy zakres Przedmiotu Umowy określa dokumentacja projektowa wykonana przez
Firmę: Biuro Usług Projektowych i Inwestycyjnych „DOMINEX” ul. Lewakowskiego 25/309 38-400 Krosno, stanowiąca załącznik nr 7 do SWZ.
7. Przedmiot zamówienie obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej (załącznik nr 7 do SWZ):
1) kompletnej dokumentacji projektowej: Projekt Wykonawczy;
2) dokumentacji przedmiaru robót;
3) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, rzuty przeszkód, wizualizacje i inne zawarte w dokumentacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 648000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 795318 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 648000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EvenTeam Andrzej Latkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122558505

7.3.3) Ulica: Mjr. Edwarda Ziółkowskiego 14B lok. 11

7.3.4) Miejscowość: Tarczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-555

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 648000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 44 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.