Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00480867/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznych (szafek, łóżek rehabilit. elektr. wyposażonych w pilota bezprzewodowego, wysięgnik, materac), jego montażu wraz z uruchomieniem oraz szkoleniem personelu na potrzeby MCUS.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław - Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932684540
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mączna 3
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-131
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mcus@mcus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/mcus/public/postepowanie?postepowanie=562860981.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu medycznych (szafek, łóżek rehabilit. elektr. wyposażonych w pilota bezprzewodowego, wysięgnik, materac), jego montażu wraz z uruchomieniem oraz szkoleniem personelu na potrzeby MCUS.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf5dff3f-7d53-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00560442
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049105/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.34 Dostawa sprzętu medyczn. (szafek,łóżek rehabilit. elektr., wyposażonych w pilota bezprzewodowego, wysięgnik, materac), jego montażu wraz z uruchomieniem oraz szkoleniem personelu na potrzeby MCUS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00480867
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MCUS.DZP.373-66/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 295925,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego (szafek oraz łóżek rehabilitacyjnych elektrycznych wyposażonych w pilota bezprzewodowego, wysięgnik, materac), jego montażu wraz z uruchomieniem oraz szkoleniem personelu na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych (MCUS) we Wrocławiu.
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami: CPV 33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne; 33192000-2 Meble medyczne; 3319100-3 łóżka do uzytku medycznego; 33192120-9 Łózka szpitalne; 33192130-2 Łóżka z silnikiem.
3. Przedmiot umowy zostanie dostarczony do następujących obiektów:
1) MCUS Dom Pomocy Społecznej (DPS) przy ul. Mącznej 3 we Wrocławiu – 16 kompletów;
2) MCUS Dom Pomocy Społecznej (DPS) przy ul. Rędzińskiej 66-68 we Wrocławiu – 17 kompletów;
3) MCUS Dom Pomocy Społecznej (DPS) przy ul. Kaletniczej 8 we Wrocławiu – 10 kompletów;
4) MCUS Dom Pomocy Społecznej (DPS) przy ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu – 25 kompletów.
4. Wykonawca dokona montażu szafek oraz łóżek w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Dostawa oraz montaż wanny będzie mieć miejsce w godzinach 7:00 – 15:00. Po zakończeniu montażu Wykonawca zobowiązany będzie usunąć wszelkie zbędne materiały, odpady i śmieci oraz na swój koszt dokonać ich utylizacji.
5. Przez montaż rozumie się złożenie/ zmontowanie szafek oraz łóżek według instrukcji bez podłączenia do instalacji elektrycznej.
6. Zamawiający samodzielnie dokona wpięcia łóżek do instalacji elektrycznej, czynności te będą wykonywane pod nadzorem Wykonawcy - czynności te nie spowodują utraty gwarancji i rękojmi. Zamawiający dokona zakupu asortymentu niezbędnego do wpięcia łóżek do instalacji elektrycznej we własnym zakresie.
7. Uruchomienie łóżek celem sprawdzenia ich prawidłowego montażu oraz wpięcia do instalacji elektrycznej nastąpi w obecności Wykonawcy i Zamawiającego.
8. Przedmiot zamówienia obejmuje również szkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi i użytkowania urządzenia. Szkolenie zostanie przeprowadzone w terminie uzgodnionym drogą pisemną lub elektroniczną (e-mail) między Zamawiającym a Wykonawcą, jednak nie później niż w terminie obowiązywania umowy. Przeprowadzone szkolenie zostanie potwierdzone protokołem z załączoną listą osób przeszkolonych. Szkolenie prowadzone będzie w ramach umownego wynagrodzenia.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego towaru, znajduje się w Kalkulacji cenowej, która jako Załącznik nr 3, stanowi integralną część SWZ.
10. Przez okres gwarancji, Wykonawca (lub inny wskazany przez niego podmiot) zobowiązany będzie do wykonywania przeglądów okresowych wymaganych przez dostawców/ producentów montowanych urządzeń w celu utrzymania gwarancji producenta (jeżeli dotyczy). Okresowe przeglądy gwarancyjne będą wykonywane w ramach umownego wynagrodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego
33192120-9 - Łóżka szpitalne
33192130-2 - Łóżka z silnikiem
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276868,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276868,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276868,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5080041066
7.3.3) Ulica: Marzęcice 23
7.3.4) Miejscowość: Stzrelce Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 98-337
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276868,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont elewacji budynku wielorodzinnego przy ul. Prusa 63-65 we Wrocławiu
- BZP.2710.91.2024.MP Dostawa sprzętu AGD dla potrzeb Domów Studenckich Uniwersytetu Wrocławskiego
- Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i cukierniczych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- BZP.2710.99.2024.ECS Dostawa Mikroskopu stereoskopowego.
- Realizacja usługi polegającej na wykonaniu przeglądu i konserwacji Systemu Sygnalizacji Pożaru, przeglądu i konserwacji Systemu Oddymiania oraz przeglądu i konserwacji Odcinających Klap Pożarowych...
- Dostawa duplikatorów płyt wraz z konfiguracją RIS/PACS
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do sal integracji sensorycznej dla placówek wychowania przedszkolnego Gminy Stężyca
- CP-24-1084-2/2024; dostawa wyposażenia Centrum Symulacji Położniczych
- 23/TP/I/24 DZIERŻAWA ZESTAWU ENDOSKOPOWEGO WRAZ Z PROGRAMEM DO ARCHIWIZACJI DANYCH DLA POTRZEB SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
- Dostawa sterylnych przyrządów do przetaczania
- "Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla ZOZ Chełmno"
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału Laryngologii
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.