Ogłoszenie z dnia 2024-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00402229/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie międzypokoleniowych zajęć grupowych dla uczestników projektu: „CIDER-CLUBS – Kluby Międzypokoleniowej Transformacji”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Radzionkowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273752731
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kużaja
1.5.2.) Miejscowość: Radzionków
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-922
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ops.radzionkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.radzionkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e950e70-a6f4-4f40-8d83-f5bc536953091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie międzypokoleniowych zajęć grupowych dla uczestników projektu: „CIDER-CLUBS – Kluby Międzypokoleniowej Transformacji”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e950e70-a6f4-4f40-8d83-f5bc53695309
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560471
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054727/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Prowadzenie międzypokoleniowych zajęć grupowych dla uczestników projektu "CIDER-CLUBS" - Kluby Międzypokoleniowej Transformacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"CIDER-CLUBS" - Kluby Międzypokoleniowej Transformacji2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00402229
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPS-DAK.261.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 960800 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Trening interpersonalnyTo rodzaj zajęć grupowych, których celem jest rozwój umiejętności interpersonalnych – kompetencji w zakresie komunikowania się i budowania relacji z innymi ludźmi. Następuje on poprzez doświadczenie bycia w grupie i możliwość analizowania pojedynczych aspektów tego kontaktu. Trening umiejętności interpersonalnych opiera się na doświadczaniu głębokiej interakcji z ludźmi w bezpiecznych, kontrolowanych warunkach. Polega na ćwiczeniu nowych zachowań, konfrontowaniu związanych z nimi odczuć, emocji. Jako taki nastawiony jest głównie na pogłębianie zdolności potrzebnych w relacjach międzyludzkich. Jednocześnie jednak pozwala na lepsze poznanie samego siebie i umożliwia pracę nad indywidualnym rozwojem.
Ilość osób: ok. 200 osób
Ilość grup: 20 grup
Ilość osób w 1 grupie: ok. 10 osób
Ilość spotkań dla 1 grupy: 5 spotkań/dni (ciągiem)
preferowany czasookres realizacji treningów zawiera dwa dni weekendowe, dla młodzieży uczącej się będzie to okres wolny od nauki np. wakacje, ferie;
Wymiar godzinowy dla 1 grupy: 1 spotkanie = 8 godzin zegarowych
5 spotkań = 40 godzin zegarowych
Forma prowadzenia spotkań: dostosowana do wieku, potrzeb
i oczekiwań uczestników/czek projektu
Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r.
Dodatkowo podczas treningu będą kształtowane i pogłębiane wśród uczestników/uczestniczek umiejętności potrzebne do budowania i wspierania wzmacniających relacji. Każda z osób będzie miała możliwość lepszego poznania siebie (mocne i słabe strony), zidentyfikowania obszarów nad którymi chce pracować, rozwijać kompetencje takie jak: efektywne porozumiewanie się z innymi ludźmi, asertywność, zachowanie się w sytuacjach trudnych, konfliktowych, radzenie sobie ze stresem, zarządzanie własnymi emocjami, wzmocnienie samooceny.
Minimum programowe dla każdej grupy:
a) rozpoznawanie i transformowanie przekonań uczestników/uczestniczek,
b) wspieranie w doświadczaniu trudności w pełnieniu ról społecznych w środowisku,
c) wspieranie rozumienia i pogłębianie identyfikacji z własną tożsamością,
d) wzmocnienie kompetencji międzypokoleniowych w rodzinie,
e) poprawiania/korygowanie relacji międzypokoleniowych w rodzinie,
f) elementy pozwalające na przygotowanie do transformacji regionu,
g) wspomaganie rozwoju członków rodziny, budowanie postawy tolerancji i otwartości.
Wykonawca powinien mieć indywidualne podejście do specyficznych potrzeb uczestników/uczestniczek. Każda ok. 10 osobowa grupa objęta być musi programem obejmującym w.w minimum programowe, które powinno być dostosowane szczegółowo do możliwości i posiadanych zasobów grupy.
Minimalne wymagania wobec każdej osoby prowadzącej:
a) Wykształcenie: wyższe mgr psychologiczne, poświadczone dyplomem ukończenia studiów oraz posiadany zrealizowany lub w trakcie realizacji kurs atestowany przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne lub Polskie Towarzystwo Psychologiczne lub równoważny, poświadczone stosownym zaświadczeniem;
b) Doświadczenie: przeprowadzenie min. 100 godzin treningu interpersonalnego i/lub terapii grupowej i/lub terapii indywidualnej, poświadczone stosownym zaświadczeniem lub referencjami podmiotu dla którego świadczone były usługi.
Ze względu na krótki okres realizacji projektu, Wykonawca zobligowany jest do posiadania w dyspozycji/ gotowości (co potwierdzi stosownymi oświadczeniami do oferty) min. 4 osób do zrealizowania zajęć. Wskazanym jest, iż każda osoba będzie realizowała zajęcia z przydzielonymi do nich osobami, co podyktowane jest zachowaniem ciągłości zawiązanej relacji typu: terapeuta - grupa. W zależności od potrzeb Zamawiającego poszczególne osoby będą zobligowane do obejmowania zajęciami przyporządkowanych do nich grup w terminach i harmonogramie zajęć narzuconym przez Wykonawcę. W uzasadnionych przypadkach w trakcie trwania zajęć będzie istniała możliwość wymiany trenera na innego, który będzie spełniał równoważne wymagania wskazane przez Zamawiającego w niniejszym postepowaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 380000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Szkolenie „Lider Zmiany Społecznej“Szkolenie trenerskie z zakresu wspierania kompetencji managerskich i liderskich w szczególności kobiet w zakresie - minimum programowe formy wspierającej:
a) rozpoznawanie wewnętrznych procesów decyzyjnych,
b) autoprezentacja nieświadomej i jej kształtowania,
c) elementy przeniesienia i przeciw przeniesienia w relacjach,
d) znaczenie i budowanie wewnętrznego światopoglądu,
e) weryfikacja własnych strategii działania w tym stereotypów, schematów i granic,
f) modelowanie za pomocą autorytetów,
g) analiza blokujących założeń,
h) ograniczające przekonania i sposoby ich interpretacji,
i) wewnętrzna organizacja struktur czasu,
j) kobieta – lider, a proces transformacji regionu.
Na etapie realizacji zajęć Wykonawca może poszerzyć program zajęć pod kątem potrzeb i oczekiwań grupy. Całość zajęć powinna być prowadzona metodą warsztatową.
Ilość osób: ok. 60 kobiet
Ilość grup: 6 grup
Ilość osób w 1 grupie: ok. 10 osób
Wymiar godzinowy dla 1 grupy: łącznie 64 godziny zegarowe
Całkowity wymiar godzinowy: 384 godziny zegarowe
Forma prowadzenia spotkań: dostosowana do wieku, potrzeb
i oczekiwań uczestniczek projektu
Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30.05.2026 r.
Minimalne wymagania wobec każdej osoby prowadzącej:
a) Wykształcenie: wyższe mgr. i/lub lic. i/lub szkoła policealna z zakresu nauk społecznych lub specjalistyczne w zakresie doradztwa indywidualnego. Pod pojęciem „wykształcenie wyższe z zakresu nauk społecznych” należy rozumieć ukończenie co najmniej jednego z niżej wymienionych obszarów: antropologia i/lub cybernetyka społeczna i/lub socjocybernetyka i/lub ekonomia i/lub etnografia, etnologia i/lub geografia i/lub historia i/lub nauki o bezpieczeństwie i/lub nauki o obronności i/lub nauki o rodzinie i/lub nauki prawne i/lub pedagogika i/lub politologia i/lub polityka społeczna i/lub praca socjalna i/lub prawo i/lub psychologia i/lub religioznawstwo i/lub socjologia i/lub stosunki międzynarodowe i/lub studia nad rozwojem i/lub filozofia i/lub terapia zajęciowa. Zamawiający dopuszcza również wykształcenie w postaci kwalifikacyjnych studiów z zakresu m.in.: pedagogiki, zarządzania, marketingu, doradztwa zawodowego lub potwierdzone certyfikatem posiadanie kwalifikacji trenerskich;
b) Doświadczenie: przeprowadzenie min. 100 godzin zajęć z zakresu szkoleń/treningów/warsztatów o tematyce liderskiej lub menadżerskiej lub rozwoju osobistego, poświadczone stosownym zaświadczeniem lub referencjami podmiotu dla którego świadczone były usługi.
Ze względu na krótki okres realizacji projektu, Wykonawca zobligowany jest do posiadania w dyspozycji/ gotowości (co potwierdzi stosownymi oświadczeniami do oferty) min. 2 osób do zrealizowania zajęć. Wskazanym jest, iż każda osoba będzie realizowała zajęcia z przydzielonymi do nich osobami, co podyktowane jest zachowaniem ciągłości zawiązanej relacji typu: trener - uczestnik. W zależności od potrzeb Zamawiającego poszczególne osoby będą zobligowane do obejmowania zajęciami przyporządkowanych do nich grup w terminach i harmonogramie zajęć narzuconym przez Wykonawcę. W uzasadnionych przypadkach w trakcie trwania zajęć będzie istniała możliwość wymiany trenera na innego, który będzie spełniał równoważne wymagania wskazane przez Zamawiającego w niniejszym postepowaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 134400 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Spotkania z kobietamiGłownym celem spotkań kobiet z kobietami jest podniesienie ich wiedzy, wsparcie ich kompetencji menagerskich, umocnienie roli kobiety w świecie, a także podniesienie świadomości na temat zarządzania różnorodnościa. Dlatego w ramach projektu zaplanowano spotkania z:
1) Sportowczynią
2) Pisarką/ dziennikarką /blogerka / influencerka
3) Bizneswoman
4) Polityczką
5) Artystką
6) Kobietą prowadzącą warsztat rzemieślniczy
7) Kobieta prowadząca ekologiczą działalność
8) Kobietą łamiąca stereotypy (wykonującą zawód uważany jako typowo dla mężczyzny)
Metoda prowadzenia spotkań:
ad.1 ) wykład trwający min. 60 min + panel dyskusyjny np. na temat osiągnieć sportowych, zdrowego stylu życia, treningów;
ad. 2) wykład trwający min. 60 min + warsztaty np. na temat sposobu prowadzenia socjal mediów, pisania artykułu;
ad. 3) wykład trwający min. 60 min + panel dyskusyjny np. na temat zakładania wlasnej działalności, prowadznia firmy, zarządzania działalnością gospodarczą;
ad. 4) wykład trwający min. 60 min + panel dyskusyjny np. na tematy polityczne, kierownictwa w samorządzie terytorialnym;
ad. 5) wykład trwający min. 60 min + warsztaty z danej dziedziny malowania, taneczne, muzyczne, itd.;
ad. 6) wykład trwający min. 60 min + warsztat robienia rzemiosła;
ad. 7) wykład trwający min. 60 min + warsztaty ekologiczne;
ad. 8) wykład trwający min. 60 min + panel dyskusyjny dotyczący łamania stereotypów
Ilość osób: ok. 180 kobiet
Ilość grup: 6 grup
3 grupy w jednej edycji
Ilość osób w 1 grupie: ok. 30 kobiet
Ilość spotkań dla 1 grupy: 8 spotkań
Wymiar godzinowy dla 1 spotkania: 4 godziny zegarowe:
Wymiar godzinowy dla 1 grupy: 32 godziny zegarowe
Wymiar godzinowy łącznie: 32 h x 6 grup = 192 godzin zegarowych
Ilość spotkań łącznie: 8 spotkań x 6 grup = 48 spotkań
Forma prowadzenia spotkań: dostosowana do wieku, potrzeb
i oczekiwań uczestniczek/ków projektu
Metoda: warsztatowa
wykład 1 godzina + 3 godziny warsztatów
Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30.05.2026 r.
Minimalne wymagania wobec każdej osoby prowadzącej:
ad. 1) Kobieta, która wzięła udział w zawodach sportowych w jakiejkolwiek dziedzinie sportu
na szczeblu min. wojewódzkim;
ad. 2) Kobieta, która jest:
- autorką min. 1 książki i/lub publikacji
i/lub
-kobieta, która posiada min. 2 letnie doświadczenie dziennikarskie i jest autorką min. 10 artykułów opublikowanych w gazecie lub internecie;
i/lub
- kobieta, która prowadzi blog internetowy od min. 2 lat;
i/lub
- kobieta, która prowadzi konto w socjal mediach i posiada min. 2000 obserwatorów.
ad. 3) Kobieta, która jest co najmniej od 2 lat właścicielem i/lub menagerem, i/lub dyrektorem firmy i/lub prezesem firmy, która działa na rynku pracy min. 2 lata i zatrudnia min. 5 osób – potwierdzone odpowiednią umową o pracę/zlecenie/dzieło i/lub potwierdzony wpisem do CEIDG.
ad. 4) Kobieta, która działa w polityce od min. 2 lat i/lub piastuje kierwonicze stanowisko w samorządzie terytorialnym od min. 2 lat.
ad. 5) Kobieta, która od conajmniej 6 miesięcy prowadzi działalność artystyczną np. malarską, aktorską, muzyczną, taneczną i może to potwierdzić odpowiednią umową o pracę/zlecenie/dzieło/wpisem do CEIDG i/lub min. dwoma rezultatami/dziełami/wytworami swojej pracy.
ad. 6) Kobieta, która od min. 2 lat prowadzi warsztat rzemieślniczy potwierdzony wpisem do CEIDG.
ad. 7) Kobieta, która od min. 2 lat prowadzi działalność o charakterze ekologicznym potwierdzoną wpisem do CEIDG.
ad. 8) Kobieta, która od min. 6 miesięcy wykonuje tzw. „męski zawód“ np. jest kominiarzem, malarzem, tynkarzem, sternikiem, strażakiem, hydraulikiem, didżejem, kafelkarzem, spawaczem, brukarzem, cieślą, dekarzem, szklarzem, murarzem, lakiernikiem, mechanikiem pojazdów samochodowych, kierowcą autobusu/tramwaju, jest kierowcą TIR-a, kierownikiem budowy, elektrykiem, kowalem potwierdzone odpowiednią umową o pracę/zlecenie/dzieło/wpisem do CEIDG.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 96000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. EKO warsztaty i EKO spotkaniaZaplanowane działania stanowią odpowiedź na przeprowadzoną diagnozę i analizę potrzeb grupy docelowej. Koncentruje się ona na niskim poziomie posiadania kompetencji ekologicznych, sprzyjających procesowi transformacji myślenia. W efekcie na płaszczyźnie przemian pokoleniowych oraz środowiskowych niezbędne jest wdrożenie działań wzmacniających zieloną gospodarkę oraz przeciwdziałanie ubóstwu energetycznemu.. EKO zajęcia mają charakter edukacyjny i wpisują się w cele projektu tj. budowanie poczucia przynależności kulturalnej, posługiwania się tradycją, zwiększenie poziomu integracji kulturalnej, zwiększających wiedzę w dziedzinie zielonej gospodarki, ekologii oraz transformacji regionu związanej z przejściem na gospodarkę neutralną dla klimatu, przeciwdziałaniu ubóstwu energetycznemu, itd. po byłych terenach pogórniczych.
Część zajęć powinna być prowadzona metodą warsztatową - zajęcia EKO warsztatów powinny mieć na celu wytworzenie konkretnego elementu pracy, dzieła związanego z przeprowadzoną tematyką.
EKO spotkania powinny mieć formę prelekcji, pogadanek z osobami które na co dzień pracują w sektorze ochrony środowiska, które przybliżą uczestnikom tematykę z tym związaną, opowiedzą ciekawostki z branży, porozmawiają o planowanych akcjach i przedsięwzięciach wykorzystujących najnowsze technologie do ochrony środowiska i oszczędności energetycznych.
Ilość osób: ok. 200 osób
Ilość grup: 18 grup
Ilość osób w 1 grupie: ok. 10-12 osób
Ilość spotkań dla 1 grupy: 8 spotkań
Wymiar godzinowy dla 1 spotkania: 4 godziny zegarowe:
a) 3 godziny EKO warsztatu,
b) 1 godzina EKO spotkania
Wymiar godzinowy dla 1 grupy: 32 godziny zegarowe
Wymiar godzinowy łącznie: 32 h x 18 grup = 576 godzin zegarowych
Ilość spotkań łącznie: 8 spotkań x 18 grup = 144 spotkań
Forma prowadzenia spotkań: dostosowana do wieku, potrzeb
i oczekiwań uczestniczek/ków projektu
Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30.05.2026 r.
Minimum programowe dla każdej grupy:
a) rozpoznawanie i stosowanie rozwiązań ekologicznych w dziedzinie życia społecznego w środowisku lokalnym;
b) przygotowywania i wykorzystywania artykułów spożywczych przy zachowaniu zasady "0 waste";
c) zasady i sposoby segregacji odpadów oraz ich wykorzystywanie;
d) trening ekologiczny - jak żyć oszczędnie i zdrowo;
e) weryfikacja własnych przekonań związanych z ochroną przyrody i środowiska;
f) odelowanie nowych przekonań ekologicznych za pomocą autorytetów;
g) analiza blokujących założeń;
h) zrównoważony rozwój dla Gminy Radzionków;
Na etapie realizacji zajęć Wykonawca może poszerzyć program zajęć pod kątem potrzeb i oczekiwań grupy.
Minimalne wymagania wobec każdej osoby prowadzącej :
a) osoba, która na co dzień pracuje w sektorze ochrony środowiska;
b) osoba, która przeprowadziła min. 100 godzin zajęć z zakresu szkoleń/treningów/prelekcji/spotkań/warsztatów o tematyce ekologicznej i/lub ochrony środowiska i/lub nowej technologii w ekologii, poświadczone stosownym zaświadczeniem lub referencjami podmiotu, dla którego świadczone były usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 230400 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5. Warsztaty „pamięć i tożsamość“Warsztaty „pamięć i tożsamość“ mają na celu jak najlepiej przybliżyć lokalnej społeczności charakterystykę Radzionkowa oraz wzmocnić poczucie więzi z danym terytorium, przy realizacji niniejszych działań zostanie wykorzystany potencjał Gminy Radzionków, np. Muzeum Chleba, Mini Skansen Górniczy w Radzionkowie czy Śląski Ogród Botaniczny w Radzionkowie.
Ilość osób: ok. 200 osób
Ilość edycji: 2 edycje
Ilość osób w 1 edycji: ok. 100 osób
Ilość grup: 6 grup
3 grupy w jednej edycji
Ilość osób w 1 grupie: ok. 33 osoby
Ilość spotkań dla 1 grupy: 2 spotkania/warsztaty
Wymiar godzinowy dla 1 spotkania: od 4 do 8 godzin zegarowych
Ilość spotkań łącznie: 2 spotkania x 6 grup = 12 spotkań/warsztatów
Forma prowadzenia spotkań: dostosowana do wieku, potrzeb
i oczekiwań uczestniczek/ków projektu
Metoda: warsztatowa
Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30.05.2026 r.
Minimum programowe:
a) WARSZTAT NR 1, głównie opierający się na warsztatach, spotkaniach stricte rękodzielniczych z nawiązaniem do kultury oraz tradycji lokalnej społeczności. Wykonawca zorganizuje warsztaty praktycznych z interesującymi, ciekawymi ludźmi, działającymi na terenie Radzionkowa w zakładach pracy/ fabrykach, itp. (np. warsztaty z osobami wykonującymi rzadko spotykane, ginące zawody, np: garbarz, szewc, kaletnik, młynarz, klucznik, kowal, ceglarz, garncarz, itp);
Przykładowy scenariusz warsztatów:
- osoba prowadząca zajęcia – omawiająca specyfikę zawodu kaletnika lub garbarza z przykładami praktycznymi oraz instrukcją wykonania własnego, skórzanego portfela;
- materiały, np. skóry do własnoręcznego wyrobu portfela pod okiem lokalnego fachowca wraz z niezbędnymi narzędziami;
- wynajem zakładu pracy/fabryki;
- poczęstunek drobny;
- poczęstunek ciepły;
- transport osób ze szczególnymi potrzebami;
-zapewnienie tłumacza polskiego języka migowego lub asystenta osobistego.
b) WARSZTAT NR 2: głównie opierający się na warsztatach terenowych/grach miejskich realizowanych na lokalnym terenie z nawiązaniem do kultury oraz tradycji lokalnej społeczności. Wykonawca zorganizuje różnego typu warsztaty terenowe/gry miejskie, np. mapowanie miasta – stworzenie mapy miejsc przyjaznych oraz barier dla osób z niepełnosprawnością, które występują w Radzionkowie lub edukacje ekologiczną- przybliżenie życia i zapotrzebowań owadów i ptaków w mieście, pokazanie zielonych terenów Radzionkowa oraz zachęcenie do uważnego rozglądania się dookoła w poszukiwaniu ciekawych miejsc, zakątków, elementów krajobrazu lub odnalezienie zaginionej kroniki szkoły wiejskiej - ma za zadanie zintegrować młodych mieszkańców i wzbudzić zainteresowanie miejscowością i jej historią, itp.
Warsztaty dla różnych grup muszą się różnić tematyką oraz specyfiką.
Na etapie realizacji zajęć Wykonawca może poszerzyć program zajęć pod kątem potrzeb i oczekiwań grupy.
Minimalne wymagania wobec każdej osoby prowadzącej:
c) Wykształcenie: średnie ogólnokształcące i/lub zasadnicze zawodowe i/lub wyższe zawodowe z zakresu: pedagogika, turystyka, architektura krajobrazu;
a) Doświadczenie: przeprowadzenie min. 100 godzin zajęć z zakresu szkoleń/treningów/warsztatów o tematyce animujących działań kulturalnych i aktywizujących społeczność, poświadczone stosownym zaświadczeniem lub referencjami podmiotu dla którego świadczone były usługi.
Ze względu na krótki okres realizacji projektu, Wykonawca zobligowany jest do posiadania w dyspozycji/ gotowości (co potwierdzi stosownymi oświadczeniami do oferty) min. 2 osób do zrealizowania zajęć. Wskazanym jest, iż każda osoba będzie realizowała zajęcia z przydzielonymi do nich osobami, co podyktowane jest zachowaniem ciągłości zawiązanej relacji typu: trener - uczestnik. W zależności od potrzeb Zamawiającego poszczególne osoby będą zobligowane do obejmowania zajęciami przyporządkowanych do nich grup w terminach i harmonogramie zajęć narzuconym przez Wykonawcę. W uzasadnionych przypadkach w trakcie trwania zajęć będzie istniała możliwość wymiany trenera na innego, który będzie spełniał równoważne wymagania wskazane przez Zamawiającego w niniejszym postepowaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 120000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 380000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Rachunkowe WAZA Waldemar Zawadzki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7311771298
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO RACHUNKOWE "WAZA" WALDEMAR ZAWADZKI
jakie przetargi wygrała firma
BIURO RACHUNKOWE "WAZA" WALDEMAR ZAWADZKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 380000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174758,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EduOK treningi szkolenia Damian Hamerla
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272336757
7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EduOK treningi szkolenia Damian Hamerla
jakie przetargi wygrała firma
EduOK treningi szkolenia Damian Hamerla
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszej części.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z RADZIONKOWA
- Przeprowadzenie imprez, spotkań oraz wydarzeń kulturalnych i sportowych dla uczestników projektu: "CIDER-CLUBS - Kluby Międzypokoleniowej Transformacji"
- Kompleksowe ubezpieczenia dla Gminy Radzionków na lata 2025-2026
więcej: przetargi w Radzionkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia nauczycieli Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w ramach projektu: Przez zabawę do nauki - wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Udanin
- Zakup wraz z dostawą i montażem tablicy LED na terenie hali widowiskowo-sportowej "Arena Legionowo" w Legionowie przy ul. Chrobrego 50B
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
- "Prawne i praktyczne aspekty narzędzi stosowanych w pracy socjalnej: projektu socjalnego, kontraktu socjalnego oraz rodzinnego wywiadu środowiskowego"
- Kursy językowe dla wychowanków rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- Szkolenia pracowników samorządowych w ramach projektu pn. "Zastrzyk zdrowia dla administracji publicznej powiatu chełmińskiego".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.