Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00524557/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług wywozu nieczystości płynnych z szamb, udrażniania kanalizacji zewnętrznej i wewnętrznej oraz wykonywanie inspekcji telewizyjnej kanalizacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Komunalny "PGM"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271570664
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bałtycka 8
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pgm-chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zkpgm.bip.chorzow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-01aeced1-8aae-11ee-b55a-a22b2d7f700e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług wywozu nieczystości płynnych z szamb, udrażniania kanalizacji zewnętrznej i wewnętrznej oraz wykonywanie inspekcji telewizyjnej kanalizacji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01aeced1-8aae-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00560528
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030557/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Świadczenie usług wywozu nieczystości płynnych z szamb, udrożnienia kanalizacji zewnętrznej i wewnętrznej oraz wykonywanie inspekcji telewizyjnej kanalizacji na posesjach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00524557
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.251.57.2023.AG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 195497,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wywozu nieczystości płynnych z szamb, udrażniania kanalizacji zewnętrznej i wewnętrznej oraz wykonywanie inspekcji telewizyjnej kanalizacji.
Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje Specyfikacja Warunków Zamówienia (zwana dalej SWZ) wraz z załącznikami, a w szczególności wzorem umowy zawierającym projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyny Wykonawca, który złożył ofertę w nn. postępowaniu złożył formularz oferty nieopatrzony właściwym podpisem - niezgodnie z wymaganiami sporządzenia ofert określonymi przez Zamawiającego w dokumentach postępowania (w szczególności - Rozdział 9 ust. 2 pkt 2 SWZ) oraz niezgodnie z art. 63 ustawy PZP w związku z powyższym jego oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy PZP.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217671,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 217671,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Realizacja usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych OPS w Chorzowie na rok 2025
- Usługa cateringowa dla uczestników projektu "Pierwszy krok w Kosmos"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 6 w Chorzowie, ul. Gałeczki 56 - II/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 26 w Chorzowie, ul. Ligonia 14 - II/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 1 w Chorzowie, ul. Obrońców Chorzowa 14 - II/2024
- "Modernizacja instalacji oświetlenia iluminacji elewacji i dachu Stadionu Śląskiego w Chorzowie w systemie zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa porządkowo - czystościowa w obiektach spółki Infrastruktura Niepołomice.
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości i porządku wraz z utrzymaniem czystości na terenach zewnętrznych realizowana dla Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim.
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia znajdującego się w Radomiu przy ul. B. Limanowskiego 29a oraz utrzymania porządku wokół budynku na rzecz WITD w Radomiu
- Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości pomieszczeń o powierzchni 5 419,28 m2 w budynkach Urzędu Miejskiego Kościana.
- "Świadczenie usług porządkowo-czystościowych w pomieszczeniach Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie przy ul. Wąwozowej (...) i na wydzielonym terenie (...) w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych w siedzibach Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.