Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00486799/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie utrzymania kwatery myśliwskiej w Nadleśnictwie Lutówko w roku gospodarczym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lutówko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550680
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lutówko 18
1.5.2.) Miejscowość: Lutówko
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-407
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 388 47 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.lutowko@torun.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lutowko.torun.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi w zakresie utrzymania kwatery myśliwskiej w Nadleśnictwie Lutówko w roku gospodarczym 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-320aa0d3-7f07-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00560534
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486799
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.2.11.2023/II
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 89574,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na kompleksowej obsłudze Kwatery Myśliwskiej Nadleśnictwa Lutówko mieszczącej się w Sypniewie, ul Wybudowanie 16, 89-422 Sypniewo, zwanej dalej: „Kwaterą Myśliwską”.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Wykonywanie usług sprzątania, utrzymania w czystości i stałej gotowości do wynajęcia pomieszczeń Kwatery Myśliwskiej oraz porządkowania terenu w obrębie kwatery, w tym w szczególności:
- Sprzątanie pomieszczeń Kwatery Myśliwskiej;
- Przygotowanie do odbioru przez przedstawicieli pralni pościeli, ręczników itp.;
- Sprzątanie terenu w obrębie Kwatery Myśliwskiej (tj. terenu znajdującego się wewnątrz ogrodzenia kwatery);
- Utrzymanie czystości w wewnątrz wiaty przeznaczonej dla gości Kwatery Myśliwskiej;
2) Wykonywanie usług cateringowych polegających na zapewnieniu wyżywienia dla gości Kwatery Myśliwskiej, w tym w szczególności:
- Przygotowywanie i dostawę śniadań, obiadów, obiadokolacji, kolacji, uroczystej kolacji i posiłków plenerowych do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, wyszczególnionych w § 2, ust. 3 Umowy;
- Zapewnienie niezbędnej zastawy (naczynia, sztućce, itp.);,
- Dostawę napojów;
- Nakrywanie stołu;
- Przygotowywanie serwisu kawowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55130000-0 - Inne usługi hotelarskie
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
90910000-9 - Usługi sprzątania
90911000-6 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93976,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110301,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93976,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Deja-Ciesiółka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526965931
7.3.3) Ulica: Hallera 12
7.3.4) Miejscowość: Sępólno Krajeńskie
7.3.5) Kod pocztowy: 89-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93976,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa - przygotowanie oraz dostarczanie wyżywienia w ramach realizowanego projektu pt.: ,,Rozwój Klubów Seniora na terenie Gminy Osiek Jasielski
- Świadczenie kompleksowej usługi hotelarsko-gastronomicznej wraz z wynajmem sali konferencyjnej w celu przeprowadzenia konferencji "Wylęgarnia 2024"
- Modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej na terenie Gminy Kobylnica
- Usługi cateringowe na potrzeby wydarzeń organizowanych w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
- Kompleksowe świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych, toalet i ciągów komunikacyjnych Sądu Rejonowego w Lubinie oraz utrzymanie posesji.
- Usługi przygotowywania i dostarczania posiłków do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrzyniewie Dużym rok szkolny 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.