eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańUmowa ramowa obejmująca wykonanie robót budowlanych w 500 zwolnionych komunalnych lokalach mieszkalnych położonych w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2024-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Umowa ramowa obejmująca wykonanie robót budowlanych w 500 zwolnionych komunalnych lokalach mieszkalnych położonych w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD KOMUNALNYCH ZASOBÓW LOKALOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302538131

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Matejki 57

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-770

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zkzl.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zkzl.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Umowa ramowa obejmująca wykonanie robót budowlanych w 500 zwolnionych komunalnych lokalach mieszkalnych położonych w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a5eddde-408c-4189-acb3-5e2a87bb4d6c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560538

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00425064

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.201.40.2024

4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 25000000,00

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Zawarcie Umowy ramowej obejmującej wykonanie robót budowlanych w 500 zwolnionych komunalnych lokalach mieszkalnych położonych w Poznaniu. Celem zawarcia Umowy ramowej jest określenie warunków udzielenia i realizacji zamówień cząstkowych (wykonawczych do Umowy ramowej) dotyczących wykonania robót budowlanych w 500 zwolnionych komunalnych lokalach mieszkalnych o powierzchni od ok. 20 m2 do 150 m2 położonych w Poznaniu, obejmujących w szczególności:
1) roboty ogólnobudowlane,
2) roboty związane z montażem stolarki okiennej i drzwiowej,
3) roboty instalacyjne elektryczne, wykonanie pomiarów elektrycznych wraz ze sporządzeniem protokołu,
4) roboty instalacyjne wod.-kan. i c.o., wykonanie próby szczelności instalacji wod.-kan. i c.o.
5) roboty instalacyjne gazowe, wykonanie próby szczelności instalacji gazowej wraz ze sporządzeniem protokołu,
6) wykonanie podłączeń kominowych i kominów, sprawdzenie prawidłowości podłączeń do przewodów kominowych wraz z opinią kominiarską,
7) wykonanie wszelkich dokumentacji projektowych, technicznych i innych, niezbędnych do prawidłowego wykonania robót, w tym pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót, co do których dokumentacja projektowa lub techniczna będzie sporządzona,
8) uzyskanie wszelkich decyzji, pozwoleń, uzgodnień, niezbędnych do prawidłowego wykonania robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD HANDLOWO USŁUGOWY TĘCZA NAWROCKI KRZYSZTOF

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842170143

7.3.4) Miejscowość: Gniezno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27262500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Nazwa: RAFEX Firma Usługowo-Budowlana Sp. z o.o, ul. Polna 6, 62-028 Koziegłowy NIP: 7773432596 Województwo: wielkopolskie Kraj: Polska Podwykonawcy: NIE Data zawarcia umowy: 01.10.2024r. Mikroprzedsiębiorca.

2. Nazwa: Firma Handlowo Usługowa Adam Graf os. Przyjaźni 13s, 61-686 Poznań NIP: 7811722682 Województwo:wielkopolskie Kraj: Polska Podwykonawcy: NIE Data zawarcia umowy: 18.09.2024r. Małe przedsiębiorstwo

3. Nazwa: Budrom PAWEŁ SIWECKI ul. Gen. St. Maczka 16/8, 60-651 Poznań NIP: 7811710101 Województwo:wielkopolskie Kraj: Polska Podwykonawcy: NIE Data zawarcia umowy: 17.09.2024r. Mikroprzedsiębiorca

4. Nazwa: Spółdzielnia Rzemieślnicza Zdunów Usług Budowlanych i Produkcji Różnej w Poznaniu ul. Słowiańska 53C, 61-664 Poznań NIP: 7770002599 Województwo: wielkopolskie Kraj: Polska Podwykonawcy: NIE Data zawarcia umowy: 18.09.2024r. Mikro przedsiębiorca

5. Nazwa: PPHU Michał Zakrzewski ul. Jarochowskiego 6/8, 60-235 Poznań NIP: 7791876412 Województwo: wielkopolskie Kraj: Polska Podwykonawcy: NIE Data zawarcia umowy: 18.09.2024r. Mikroprzedsiębiorca

6. Nazwa: WIZEX Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Wiesław Zwierzchowski ul. Gnieźnieńska 73, 61-015 Poznań NIP:7790036377 Województwo: wielkopolskie Kraj: Polska Podwykonawcy: NIE Data zawarcia umowy: 18.09.2024r. Mikroprzedsiębiorca

7. Nazwa: MARBUD FIRMA WIELOBRANŻOWA Klaudia Kanikowska ul. Fabryczna 30/16, 61-512 Poznań NIP: 7822212648 Województwo: wielkopolskie Kraj: Polska Podwykonawcy: NIE Data zawarcia umowy: 18.09.2024r. Mikroprzedsiębiorca

8. Nazwa: Z.U.T. „TECH-SERWIS” Ryszard Nowakowski ul. Przemysłowa 15/17 lok 8, 61-579 Poznań NIP: 7790026189 Województwo: wielkopolskie Kraj: Polska Podwykonawcy: NIE Data zawarcia umowy: 18.09.2024r. Mikroprzedsiębiorca

9. Nazwa: AK-BUD Artur Kobiela ul. Królewska 55/5, 60-685 Poznań NIP: 7811756793 Województwo: wielkopolskie Kraj: Polska Podwykonawcy: NIE Data zawarcia umowy: 18.09.2024r. Mikroprzedsiębiorstwo

10. Nazwa: Vectra Grażyna Sawicka ul. Zalesie 2c, 62-090 Mrowino NIP: 7791281535 Województwo: wielkopolskie Kraj: Polska Podwykonawcy: NIE Data zawarcia umowy: 18.09.2024r. Mikroprzedsiębiorstwo

Wartość każdej umowy: 27 262 500,00 zł brutto Termin realizacji: 24 miesiące.

Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.