eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin¦wiadczenie us³ug odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Lublinie i wybranych jednostek podleg³ych



Og³oszenie z dnia 2024-10-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Lublinie i wybranych jednostek podleg³ych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022877

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Szeligowskiego 24

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-883

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 81 452-23-00

1.5.8.) Numer faksu: +48 81 452-23-06

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.lublin@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.lubelskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Lublinie i wybranych jednostek podleg³ych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9e21a6f9-df82-4e7b-8022-eca4dcab95cc

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00560578

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00241608/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.5 ¦wiadczenie us³ugi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Lublinie i wybranych jednostek podleg³ych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ias-lublin.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-lublin.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej, w tym informacje dotycz±ce u¿ycia podpisu elektronicznego zawarte s± w rozdziale IX oraz w rozdziale XII ust. 6 - 10 Specyfikacji Warunków Zamówienia

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 0601-ILZ.260.35.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 14

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci w Bia³ej Podlaskiej:
1) Urz±d Skarbowy w Bia³ej Podlaskiej ul. Prosta 19, 21-500 Bia³a Podlaska.
2) Lubelski Urz±d Celno-Skarbowy w Bia³ej Podlaskiej i Delegatura Lubelskiego Urzêdu Celno-Skarbowego w Bia³ej Podlaskiej, ul. Celników Polskich 21-23, 21-500 Bia³a Podlaska.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 1 do umowy – opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1) W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji poprzez zwiêkszenie w okresie obowi±zywania umowy szacunkowych ilo¶ci odpadów do odbioru, jednak¿e niepowoduj±cego wzrostu warto¶ci umowy wiêcej ni¿ o 25% w stosunku do warto¶ci okre¶lonej w § 5 ust. 1 umowy. Warto¶æ zamówienia opcjonalnego bêdzie odnoszona ka¿dorazowo do warto¶ci z § 5 ust. 1 umowy na dzieñ zawarcia umowy, niezale¿nie od zmian i aktualizacji tej warto¶ci w toku obowi±zywania umowy.
2) Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowi±zania Zamawiaj±cego do jego udzielenia, jak równie¿ nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcê roszczeñ odszkodowawczych z tytu³u niezrealizowania tego zamówienia.
3) W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, Wykonawcy przys³uguje wynagrodzenie za faktyczne ilo¶ci wykonanych us³ug zrealizowanych na podstawie umowy, stanowi±ce iloczyn ceny jednostkowej brutto oferowanej przez Wykonawcê za jeden pojemnik stosownie do rodzaju odpadów komunalnych oraz ilo¶ci faktycznie zrealizowanych odbiorów.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zosta³ szczegó³owo opisany w rozdziale XV SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklaracja odbioru frakcji Bio

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci w Bi³goraju - Urz±d Skarbowy w Bi³goraju, ul. T. Ko¶ciuszki 78, 23-400 Bi³goraj.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 1 do umowy – opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1) W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji poprzez zwiêkszenie w okresie obowi±zywania umowy szacunkowych ilo¶ci odpadów do odbioru, jednak¿e niepowoduj±cego wzrostu warto¶ci umowy wiêcej ni¿ o 25% w stosunku do warto¶ci okre¶lonej w § 5 ust. 1 umowy. Warto¶æ zamówienia opcjonalnego bêdzie odnoszona ka¿dorazowo do warto¶ci z § 5 ust. 1 umowy na dzieñ zawarcia umowy, niezale¿nie od zmian i aktualizacji tej warto¶ci w toku obowi±zywania umowy.
2) Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowi±zania Zamawiaj±cego do jego udzielenia, jak równie¿ nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcê roszczeñ odszkodowawczych z tytu³u niezrealizowania tego zamówienia.
3) W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, wykonawcy przys³uguje wynagrodzenie za faktyczne ilo¶ci wykonanych us³ug zrealizowanych na podstawie umowy, stanowi±ce iloczyn ceny jednostkowej brutto oferowanej przez Wykonawcê za jeden pojemnik stosownie do rodzaju odpadów komunalnych oraz ilo¶ci faktycznie zrealizowanych odbiorów.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zosta³ szczegó³owo opisany w rozdziale XV SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklaracja odbioru frakcji Bio

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci w Hrubieszowie:
1) Urz±d Skarbowy w Hrubieszowie, ul. 27 Wo³yñskiej Dywizji Piechoty AK 11, 22-500 Hrubieszów,
2) Obiekt z urz±dzeniem RTG , Gródek 86, 22-500 Hrubieszów.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 1 do umowy – opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1) W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji poprzez zwiêkszenie w okresie obowi±zywania umowy szacunkowych ilo¶ci odpadów do odbioru, jednak¿e niepowoduj±cego wzrostu warto¶ci umowy wiêcej ni¿ o 25% w stosunku do warto¶ci okre¶lonej w § 5 ust. 1 umowy. Warto¶æ zamówienia opcjonalnego bêdzie odnoszona ka¿dorazowo do warto¶ci z § 5 ust. 1 umowy na dzieñ zawarcia umowy, niezale¿nie od zmian i aktualizacji tej warto¶ci w toku obowi±zywania umowy.
2) Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowi±zania Zamawiaj±cego do jego udzielenia, jak równie¿ nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcê roszczeñ odszkodowawczych z tytu³u niezrealizowania tego zamówienia.
3) W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, wykonawcy przys³uguje wynagrodzenie za faktyczne ilo¶ci wykonanych us³ug zrealizowanych na podstawie umowy, stanowi±ce iloczyn ceny jednostkowej brutto oferowanej przez Wykonawcê za jeden pojemnik stosownie do rodzaju odpadów komunalnych oraz ilo¶ci faktycznie zrealizowanych odbiorów.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zosta³ szczegó³owo opisany w rozdziale XV SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklaracja odbioru frakcji Bio

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci w Janowie Lubelskim:
Urz±d Skarbowy w Janowie Lubelskim, ul. Wojska Polskiego 32, 23-300 Janów Lubelski.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 1 do umowy – opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1) W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji poprzez zwiêkszenie w okresie obowi±zywania umowy szacunkowych ilo¶ci odpadów do odbioru, jednak¿e niepowoduj±cego wzrostu warto¶ci umowy wiêcej ni¿ o 25% w stosunku do warto¶ci okre¶lonej w § 5 ust. 1 umowy. Warto¶æ zamówienia opcjonalnego bêdzie odnoszona ka¿dorazowo do warto¶ci z § 5 ust. 1 umowy na dzieñ zawarcia umowy, niezale¿nie od zmian i aktualizacji tej warto¶ci w toku obowi±zywania umowy.
2) Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowi±zania Zamawiaj±cego do jego udzielenia, jak równie¿ nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcê roszczeñ odszkodowawczych z tytu³u niezrealizowania tego zamówienia.
3) W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, wykonawcy przys³uguje wynagrodzenie za faktyczne ilo¶ci wykonanych us³ug zrealizowanych na podstawie umowy, stanowi±ce iloczyn ceny jednostkowej brutto oferowanej przez Wykonawcê za jeden pojemnik stosownie do rodzaju odpadów komunalnych oraz ilo¶ci faktycznie zrealizowanych odbiorów.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zosta³ szczegó³owo opisany w rozdziale XV SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklaracja odbioru frakcji Bio

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci w Krasnymstawie:
Urz±d Skarbowy w Krasnymstawie, ul. Rzeczna 5, 22-300 Krasnystaw. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 1 do umowy – opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1) W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji poprzez zwiêkszenie w okresie obowi±zywania umowy szacunkowych ilo¶ci odpadów do odbioru, jednak¿e niepowoduj±cego wzrostu warto¶ci umowy wiêcej ni¿ o 25% w stosunku do warto¶ci okre¶lonej w § 5 ust. 1 umowy. Warto¶æ zamówienia opcjonalnego bêdzie odnoszona ka¿dorazowo do warto¶ci z § 5 ust. 1 umowy na dzieñ zawarcia umowy, niezale¿nie od zmian i aktualizacji tej warto¶ci w toku obowi±zywania umowy.
2) Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowi±zania Zamawiaj±cego do jego udzielenia, jak równie¿ nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcê roszczeñ odszkodowawczych z tytu³u niezrealizowania tego zamówienia.
3) W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, wykonawcy przys³uguje wynagrodzenie za faktyczne ilo¶ci wykonanych us³ug zrealizowanych na podstawie umowy, stanowi±ce iloczyn ceny jednostkowej brutto oferowanej przez Wykonawcê za jeden pojemnik stosownie do rodzaju odpadów komunalnych oraz ilo¶ci faktycznie zrealizowanych odbiorów.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zosta³ szczegó³owo opisany w rozdziale XV SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklaracja odbioru frakcji Bio

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci w Kra¶niku:
1) Urz±d Skarbowy w Kra¶niku, ul. T. Ko¶ciuszki 5, 23-200 Kra¶nik,
2) Urz±d Skarbowy w Kra¶niku, ul. J. Pi³sudskiego 1 , 23-200 Kra¶nik. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 1 do umowy – opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1) W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji poprzez zwiêkszenie w okresie obowi±zywania umowy szacunkowych ilo¶ci odpadów do odbioru, jednak¿e niepowoduj±cego wzrostu warto¶ci umowy wiêcej ni¿ o 25% w stosunku do warto¶ci okre¶lonej w § 5 ust. 1 umowy. Warto¶æ zamówienia opcjonalnego bêdzie odnoszona ka¿dorazowo do warto¶ci z § 5 ust. 1 umowy na dzieñ zawarcia umowy, niezale¿nie od zmian i aktualizacji tej warto¶ci w toku obowi±zywania umowy.
2) Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowi±zania Zamawiaj±cego do jego udzielenia, jak równie¿ nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcê roszczeñ odszkodowawczych z tytu³u niezrealizowania tego zamówienia.
3) W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, wykonawcy przys³uguje wynagrodzenie za faktyczne ilo¶ci wykonanych us³ug zrealizowanych na podstawie umowy, stanowi±ce iloczyn ceny jednostkowej brutto oferowanej przez Wykonawcê za jeden pojemnik stosownie do rodzaju
odpadów komunalnych oraz ilo¶ci faktycznie zrealizowanych odbiorów.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zosta³ szczegó³owo opisany w rozdziale XV SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklaracja odbioru frakcji Bio

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci w Lublinie:
1) Izba Administracji Skarbowej w Lublinie - ul. T. Szeligowskiego 24, 20-883 Lublin;
2) Pierwszy Urz±d Skarbowy w Lublinie - ul. S±dowa 5, 20-027 Lublin;
3) Trzeci Urz±d Skarbowy w Lublinie - ul. G. Narutowicza 56, 20-016 Lublin;
4) Lubelski Urz±d Celno - Skarbowy w Bia³ej Podlskiej - ul. Energetyków 20-22, 20-468 Lublin;
5) Lubelski Urz±d Celno-Skarbowy w Bia³ej Podlaskiej - ul. Diamentowa 4, 20-447 Lublin.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 1 do umowy – opis przedmiotu zamówienia

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1) W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji poprzez zwiêkszenie w okresie obowi±zywania umowy szacunkowych ilo¶ci odpadów do odbioru, jednak¿e niepowoduj±cego wzrostu warto¶ci umowy wiêcej ni¿ o 25% w stosunku do warto¶ci okre¶lonej w § 5 ust. 1 umowy. Warto¶æ zamówienia opcjonalnego bêdzie odnoszona ka¿dorazowo do warto¶ci z § 5 ust. 1 umowy na dzieñ zawarcia umowy, niezale¿nie od zmian i aktualizacji tej warto¶ci w toku obowi±zywania umowy.
2) Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowi±zania Zamawiaj±cego do jego udzielenia, jak równie¿ nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcê roszczeñ odszkodowawczych z tytu³u niezrealizowania tego zamówienia.
3) W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, wykonawcy przys³uguje wynagrodzenie za faktyczne ilo¶ci wykonanych us³ug realizowanych na podstawie umowy, stanowi±ce iloczyn ceny jednostkowej brutto oferowanej przez Wykonawcê za jeden pojemnik stosownie do rodzaju
odpadów komunalnych oraz ilo¶ci faktycznie zrealizowanych odbiorów.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zosta³ szczegó³owo opisany w rozdziale XV SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklaracja odbioru frakcji Bio

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci w Parczewie:
Urz±d Skarbowy w Parczewie, ul. ¯abia 2a, 21-200 Parczew.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 1 do umowy – opis przedmiotu zamówienia

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1) W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji poprzez zwiêkszenie w okresie obowi±zywania umowy szacunkowych ilo¶ci odpadów do odbioru, jednak¿e niepowoduj±cego wzrostu warto¶ci umowy wiêcej ni¿ o 25% w stosunku do warto¶ci okre¶lonej w § 5 ust. 1 umowy. Warto¶æ zamówienia opcjonalnego bêdzie odnoszona ka¿dorazowo do warto¶ci z § 5 ust. 1 umowy na dzieñ zawarcia umowy, niezale¿nie od zmian i aktualizacji tej warto¶ci w toku obowi±zywania umowy.
2) Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowi±zania Zamawiaj±cego do jego udzielenia, jak równie¿ nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcê roszczeñ odszkodowawczych z tytu³u niezrealizowania tego zamówienia.
3) W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, wykonawcy przys³uguje wynagrodzenie za faktyczne ilo¶ci wykonanych us³ug zrealizowanych na podstawie umowy, stanowi±ce iloczyn ceny jednostkowej brutto oferowanej przez Wykonawcê za jeden pojemnik stosownie do rodzaju odpadów komunalnych oraz ilo¶ci faktycznie zrealizowanych odbiorów.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zosta³ szczegó³owo opisany w rozdziale XV SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklaracja odbioru frakcji Bio

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci w Pu³awach:
Urz±d Skarbowy w Pu³awach, ul. W. Grabskiego 4, 24-100 Pu³awy.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 1 do umowy – opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1) W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji poprzez zwiêkszenie w okresie obowi±zywania umowy szacunkowych ilo¶ci odpadów do odbioru, jednak¿e niepowoduj±cego wzrostu warto¶ci umowy wiêcej ni¿ o 25% w stosunku do warto¶ci okre¶lonej w § 5 ust. 1 umowy. Warto¶æ zamówienia opcjonalnego bêdzie odnoszona ka¿dorazowo do warto¶ci z § 5 ust. 1 umowy na dzieñ zawarcia umowy, niezale¿nie od zmian i aktualizacji tej warto¶ci w toku obowi±zywania umowy.
2) Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowi±zania Zamawiaj±cego do jego udzielenia, jak równie¿ nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcê roszczeñ odszkodowawczych z tytu³u niezrealizowania tego zamówienia.
3) W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, wykonawcy przys³uguje wynagrodzenie za faktyczne ilo¶ci wykonanych us³ug zrealizowanych na podstawie umowy, stanowi±ce iloczyn ceny jednostkowej brutto oferowanej przez Wykonawcê za jeden pojemnik stosownie do rodzaju odpadów komunalnych oraz ilo¶ci faktycznie zrealizowanych odbiorów.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zosta³ szczegó³owo opisany w rozdziale XV SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklaracja odbioru frakcji Bio

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci w Radzyniu Podlaskim:
Urz±d Skarbowy w Radzyniu Podlaskim, ul. Lubelska 1/2, 21-300 Radzyñ Podlaski.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 1 do umowy – opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1) W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji poprzez zwiêkszenie w okresie obowi±zywania umowy szacunkowych ilo¶ci odpadów do odbioru, jednak¿e niepowoduj±cego wzrostu warto¶ci umowy wiêcej ni¿ o 25% w stosunku do warto¶ci okre¶lonej w § 5 ust. 1 umowy. Warto¶æ zamówienia opcjonalnego bêdzie odnoszona ka¿dorazowo do warto¶ci z § 5 ust. 1 umowy na dzieñ zawarcia umowy, niezale¿nie od zmian i aktualizacji tej warto¶ci w toku obowi±zywania umowy.
2) Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowi±zania Zamawiaj±cego do jego udzielenia, jak równie¿ nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcê roszczeñ odszkodowawczych z tytu³u niezrealizowania tego zamówienia.
3) W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, wykonawcy przys³uguje wynagrodzenie za faktyczne ilo¶ci wykonanych us³ug zrealizowanych na podstawie umowy, stanowi±ce iloczyn ceny jednostkowej brutto oferowanej przez Wykonawcê za jeden pojemnik stosownie do rodzaju odpadów komunalnych oraz ilo¶ci faktycznie zrealizowanych odbiorów.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zosta³ szczegó³owo opisany w rozdziale XV SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklaracja odbioru frakcji Bio

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci w ¦widniku:
1) Punkt Obs³ugi Podatnika Pierwszego Urzêdu Skarbowego w Lublinie z siedzib± w ¦widniku, ul. Spadochroniarzy 16a, 21-040 ¦widnik,
2) Punkt Obs³ugi Podatnika Pierwszego Urzêdu Skarbowego w Lublinie z siedzib± w ¦widniku, ul. Marii Konopnickiej 3, 21-040 ¦widnik.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 1 do umowy – opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1) W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji poprzez zwiêkszenie w okresie obowi±zywania umowy szacunkowych ilo¶ci odpadów do odbioru, jednak¿e niepowoduj±cego wzrostu warto¶ci umowy wiêcej ni¿ o 25% w stosunku do warto¶ci okre¶lonej w § 5 ust. 1 umowy. Warto¶æ zamówienia opcjonalnego bêdzie odnoszona ka¿dorazowo do warto¶ci z § 5 ust. 1 umowy na dzieñ zawarcia umowy, niezale¿nie od zmian i aktualizacji tej warto¶ci w toku obowi±zywania umowy.
2) Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowi±zania Zamawiaj±cego do jego udzielenia, jak równie¿ nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcê roszczeñ odszkodowawczych z tytu³u niezrealizowania tego zamówienia.
3) W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, wykonawcy przys³uguje wynagrodzenie za faktyczne ilo¶ci wykonanych us³ug zrealizowanych na podstawie umowy, stanowi±ce iloczyn ceny jednostkowej brutto oferowanej przez Wykonawcê za jeden pojemnik stosownie do rodzaju odpadów komunalnych oraz ilo¶ci faktycznie zrealizowanych odbiorów.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zosta³ szczegó³owo opisany w rozdziale XV SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklaracja odbioru frakcji Bio

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci w Terespolu:
Obiekt z urz±dzeniem RTG, B³otków 133a, 21-550 Terespol.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 1 do umowy – opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1) W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji poprzez zwiêkszenie w okresie obowi±zywania umowy szacunkowych ilo¶ci odpadów do odbioru, jednak¿e niepowoduj±cego wzrostu warto¶ci umowy wiêcej ni¿ o 25% w stosunku do warto¶ci okre¶lonej w § 5 ust. 1 umowy. Warto¶æ zamówienia opcjonalnego bêdzie odnoszona ka¿dorazowo do warto¶ci z § 5 ust. 1 umowy na dzieñ zawarcia umowy, niezale¿nie od zmian i aktualizacji tej warto¶ci w toku obowi±zywania umowy.
2) Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowi±zania Zamawiaj±cego do jego udzielenia, jak równie¿ nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcê roszczeñ odszkodowawczych z tytu³u niezrealizowania tego zamówienia.
3) W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, wykonawcy przys³uguje wynagrodzenie za faktyczne ilo¶ci wykonanych us³ug zrealizowanych na podstawie umowy, stanowi±ce iloczyn ceny jednostkowej brutto oferowanej przez Wykonawcê za jeden pojemnik stosownie do rodzaju odpadów komunalnych oraz ilo¶ci faktycznie zrealizowanych odbiorów.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zosta³ szczegó³owo opisany w rozdziale XV SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklaracja odbioru frakcji Bio

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci w Tomaszowie Lubelskim:
1) Urz±d Skarbowy w Tomaszowie Lubelskim - ul. Rolnicza 17 , 22-600 Tomaszów Lubelski;
2) Oddzia³ Celny w Tomaszowie Lubelskim - ul. £aszczowiecka 12 c, 22-600 Tomaszów Lubelski.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 1 do umowy – opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1) W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji poprzez zwiêkszenie w okresie obowi±zywania umowy szacunkowych ilo¶ci odpadów do odbioru, jednak¿e niepowoduj±cego wzrostu warto¶ci umowy wiêcej ni¿ o 25% w stosunku do warto¶ci okre¶lonej w § 5 ust. 1 umowy. Warto¶æ zamówienia opcjonalnego bêdzie odnoszona ka¿dorazowo do warto¶ci z § 5 ust. 1 umowy na dzieñ zawarcia umowy, niezale¿nie od zmian i aktualizacji tej warto¶ci w toku obowi±zywania umowy.
2) Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowi±zania Zamawiaj±cego do jego udzielenia, jak równie¿ nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcê roszczeñ odszkodowawczych z tytu³u niezrealizowania tego zamówienia.
3) W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, wykonawcy przys³uguje wynagrodzenie za faktyczne ilo¶ci wykonanych us³ug zrealizowanych na podstawie umowy, stanowi±ce iloczyn ceny jednostkowej brutto oferowanej przez Wykonawcê za jeden pojemnik stosownie do rodzaju odpadów komunalnych oraz ilo¶ci faktycznie zrealizowanych odbiorów.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zosta³ szczegó³owo opisany w rozdziale XV SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklaracja odbioru frakcji Bio

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci w Zamo¶ciu:
1) Urz±d Skarbowy w Zamo¶ciu, ul. J. Kiliñskiego 82, 22-400 Zamo¶æ,
2) Urz±d Skarbowy w Zamo¶ciu, ul. Podgroble 1, 22-400 Zamo¶æ,
3) Lubelski Urz±d Celno-Skarbowy w Bia³ej Podlskiej, ul. J. Kiliñskiego 86, 22-400 Zamo¶æ,
4) Oddzia³ Celny w Zamo¶ciu, ul. Strefowa 5, 22-400 Zamo¶æ.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 1 do umowy – opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1) W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji poprzez zwiêkszenie w okresie obowi±zywania umowy szacunkowych ilo¶ci odpadów do odbioru, jednak¿e niepowoduj±cego wzrostu warto¶ci umowy wiêcej ni¿ o 25% w stosunku do warto¶ci okre¶lonej w § 5 ust. 1 umowy. Warto¶æ zamówienia opcjonalnego bêdzie odnoszona ka¿dorazowo do warto¶ci z § 5 ust. 1 umowy na dzieñ zawarcia umowy, niezale¿nie od zmian i aktualizacji tej warto¶ci w toku obowi±zywania umowy.
2) Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowi±zania Zamawiaj±cego do jego udzielenia, jak równie¿ nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcê roszczeñ odszkodowawczych z tytu³u niezrealizowania tego zamówienia.
3) W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, wykonawcy przys³uguje wynagrodzenie za faktyczne ilo¶ci wykonanych us³ug zrealizowanych na podstawie umowy, stanowi±ce iloczyn ceny jednostkowej brutto oferowanej przez Wykonawcê za jeden pojemnik stosownie do rodzaju odpadów komunalnych oraz ilo¶ci faktycznie zrealizowanych odbiorów.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zosta³ szczegó³owo opisany w rozdziale XV SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklaracja odbioru frakcji Bio

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej. Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e posiada:
1) wpis do Rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania
i zagospodarowania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, prowadzonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz.399),
2) wpis do rejestru Bazy Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami (BDO), prowadzonego przez marsza³ka województwa, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.) - posiadanie wpisu zostanie zweryfikowane przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej BDO.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie wykonawcy (wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie) o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 1 pkt 1) SWZ w zakresie braku podstaw wykluczenia z postêpowania – za³±cznik nr 2 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp – sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Za¶wiadczenie o wpisie do Rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, prowadzonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz.399)

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Formularz oferty generowany z Platformy e-Zamawiaj±cy wype³niony i podpisany przez wykonawcê,
2. O¶wiadczenie wykonawcy, z którego bêdzie wynikaæ, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (dotyczy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia) – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ;
3. Pe³nomocnictwo do podpisania oferty, je¿eli jest ona podpisywana przez osobê inn± ni¿ umocowana w dokumencie rejestracyjnym (odpis z w³a¶ciwego rejestru lub za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej). Dokument pe³nomocnictwa powinien okre¶laæ jego zakres.
4. Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wystêpuj±cych wspólnie w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy, o którym mowa w rozdziale XII ust. 2 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp). W takim przypadku ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; pe³nomocnictwo powinno obejmowaæ umocowanie do dokonywania i przyjmowania okre¶lonych czynno¶ci prawnych i faktycznych w ramach postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2) Do wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia stosuje siê odpowiednio przepisy dotycz±ce pojedynczego wykonawcy, co w niniejszym postêpowaniu oznacza, ¿e ka¿dy uczestnik wspólnej oferty powinien udokumentowaæ brak podstaw wykluczenia z postêpowania;
3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (wg za³±cznika nr 3 do SWZ).
4) Zgodnie z art. 445 ustawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarnie odpowiedzialno¶æ za realizacjê umowy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany, jakie strony chcia³yby wprowadziæ do ustaleñ wynikaj±cych z umowy i nie dotycz± tre¶ci oferty, wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i bêd± dopuszczalne w granicach unormowanych ustaw± Pzp oraz w przypadkach i na warunkach okre¶lonych poni¿ej.
2. Zamawiaj±cy przewiduje na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty, w przypadku wyst±pienia ni¿ej wymienionych okoliczno¶ci lub zaistnienia warunków, a mianowicie:
1) zmian dotycz±cych aktualizacji danych wykonawcy i zamawiaj±cego w szczególno¶ci poprzez: zmianê nazwy firmy, zmianê formy prawnej wykonawcy, itp.;
2) zmiany warunków p³atno¶ci;
3) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa lub wynikaj±cych z prawomocnych orzeczeñ lub ostatecznych aktów administracyjnych w³a¶ciwych organów – w takim zakresie, w jakim bêdzie to niezbêdne w celu dostosowania postanowieñ umowy do zaistnia³ego stanu prawnego lub faktycznego;
4) zmiany lub wprowadzenia podwykonawców, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy;
5) zmiany terminu wykonania umowy z przyczyn le¿±cych po stronie zamawiaj±cego, na które zamawiaj±cy nie ma wp³ywu, a które to przyczyny maj± bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ realizacji przedmiotu umowy;
6) zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia;
7) wynikniêcia rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony;
8) zmiany terminu realizacji umowy na skutek okoliczno¶ci spowodowanych si³± wy¿sz±, rozumian± jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie mo¿na by³o unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci, a które uniemo¿liwia wykonawcy wykonanie jego zobowi±zania w ca³o¶ci
lub czê¶ci. W razie wyst±pienia si³y wy¿szej strony umowy zobowi±zane s± do³o¿yæ wszelkich starañ w celu ograniczenia do minimum opó¼nienia w wykonaniu swoich zobowi±zañ umownych, powsta³ego na skutek si³y wy¿szej. Termin realizacji umowy mo¿e w takim przypadku ulec przed³u¿eniu o czas dzia³ania i usuwania skutków si³y wy¿szej.
Dla potrzeb niniejszej umowy, za dzia³anie si³y wy¿szej uwa¿a siê nag³e i gwa³towne zdarzenie, którego wyst±pienia nie mo¿na by³o przewidzieæ, ani te¿ mu zapobiec. Wydarzenia takie mog± obejmowaæ w szczególno¶ci: wojny, po¿ary, powodzie, epidemie, embarga przewozowe, strajki, oficjalne decyzje organów w³adzy pañstwowej, które uniemo¿liwiaj± wykonanie umowy i nie s± zawinione przez wykonawcê.
9) w ka¿dym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla zamawiaj±cego, w szczególno¶ci gdy obni¿y to koszty wykonywania przedmiotu umowy albo spowoduje skrócenie terminu jego wykonania.
3. W przypadku okoliczno¶ci wymienionych w ust. 2 pkt 6), zamawiaj±cy dopuszcza zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia w okoliczno¶ciach i na zasadach okre¶lonych w projekcie umowy.
4. Pozosta³e zmiany umowy mog± byæ dokonywane wy³±cznie w oparciu o przes³anki okre¶lone w art. 455 ust. 1 pkt 2)÷4) i ust. 2 ustawy Pzp. Ich ewentualne zastosowanie zale¿eæ bêdzie od okoliczno¶ci faktycznych i prawnych dokonania zmiany.
5. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrze¿eniem ust. 2 - 4.
6. Zmiany umowy dokonywane na podstawie ust. 2 - 4 wymagaj± zgody obu stron.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-05 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz ze wszystkimi wymaganymi o¶wiadczeniami i dokumentami nale¿y z³o¿yæ, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy dostêpnej pod adresem https://iaslublin. ezamawiajacy.pl w zak³adce „OFERTY”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-05 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-04

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:

Czê¶æ 1 : Tak

Czê¶æ 2 : Tak

Czê¶æ 3 : Tak

Czê¶æ 4 : Tak

Czê¶æ 5 : Tak

Czê¶æ 6 : Tak

Czê¶æ 7 : Tak

Czê¶æ 8 : Tak

Czê¶æ 9 : Tak

Czê¶æ 10 : Tak

Czê¶æ 11 : Tak

Czê¶æ 12 : Tak

Czê¶æ 13 : Tak

Czê¶æ 14 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie przepisów art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r., poz.
507, dalej „ustawa o przeciwdzia³aniu wspieraniu agresji na Ukrainê”). Na ich podstawie Zamawiaj±cy wykluczy:
1) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 (o których mowa odpowiednio w art. 1 ust 1 pkt 1 i 2 ustawy o przeciwdzia³aniu wspieraniu agresji na Ukrainê) albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdzia³aniu wspieraniu agresji na Ukrainê;
2) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2023 r., poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 (o których mowa odpowiednio
w art. 1 ust 1 pkt 1 i 2 ustawy o przeciwdzia³aniu wspieraniu agresji na Ukrainê) albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdzia³aniu wspieraniu agresji na Ukrainê.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.