Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00472867/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-02
- 2023/BZP 00489709/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach Kazimierzowo i Władysławowo” w podziale na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Elbląg
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747738
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Browarna 85
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 552341884
1.5.8.) Numer faksu: 552340871
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaelblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminaelblag.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8411841.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach Kazimierzowo i Władysławowo” w podziale na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53840d44-7958-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00560583
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051778/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Remont nawierzchni drogi gminnej nr 101057N w m. Kazimierzowo
1.1.27 Remont nawierzchni drogi gminnej nr 101005N w m. Władysławowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00472867
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1584155,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Część 1 – Remont nawierzchni odcinka drogi gminnej nr 101057N w m. Kazimierzowo”. Przedmiotem zamówienia części 1 jest remont nawierzchni odcinka drogi gminnej nr 101057N o długości ok. 1,6km, od skrzyżowania z drogą wewnętrzną (dz. 511 obręb Janowo, do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1108N. Projektowany remont będzie polegał na ułożeniu nowej nakładki z masy bitumicznej o szerokości od 3,5m do 3,7m, złożonej z dwóch warstw: wiążącej AC16W oraz ścieralnej SMA8. Ponadto:- wyremontowane zostaną zjazdy,
- wykonane zostaną pobocza z kruszywa łamanego o szerokości 0,5m,
- odmulone i udrożnione zostaną rowy odwadniające wraz z przepustami,
- przeprowadzona zostanie pielęgnacja zieleni wraz z ewentualną wycinką drzew.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 1377812,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Część 2 – Remont nawierzchni odcinka drogi gminnej nr 101005N w m. Władysławowo". Przedmiotem zamówienia części 2 jest remont nawierzchni odcinka drogi gminnej nr 101005N o długości ok. 220mb, począwszy od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1103N. Projektowany remont będzie polegał na ułożeniu nowej nakładki z masy bitumicznej o szerokości od 3,5m do 3,7m, złożonej z dwóch warstw: wiążącej AC16W oraz ścieralnej SMA8. Ponadto:- wyremontowane zostaną zjazdy,
- wykonane zostaną pobocza z kruszywa łamanego o szerokości 0,5m,
- odmulone i udrożnione zostaną rowy odwadniające wraz z przepustami,
- przeprowadzona zostanie pielęgnacja zieleni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 206342,13 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1694709,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2265252,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1694709,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe "MEYER" Michał Meyer
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782874878
7.3.4) Miejscowość: Nowina
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "MEYER" Michał Meyer
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "MEYER" Michał Meyer
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1694709,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 253800,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367287,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 253800,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "PARTNER" S.C. Krzysztof Gawecki, Artur Ragin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782261638
7.3.3) Ulica: Lidzbarska
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARTNER S.C. KRZYSZTOF GAWECKI & ARTUR RAGIN
jakie przetargi wygrała firma
PARTNER S.C. KRZYSZTOF GAWECKI & ARTUR RAGIN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 253800,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- DOSTAWĘ OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO I KOKSU PRZEMYSŁOWO - OPAŁOWEGO W I PÓŁROCZU 2025 ROKU
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Gminy Elbląg w 2025 roku
- ZP/37/2024 Świadczenie usług w zakresie transportu medycznego
- ZAKUP I DOSTAWY UBRAŃ ROBOCZYCH I OCHRONNYCH W 2025 R.
- Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych z terenów będących w administrowaniu Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika retencyjnego w Poświętnem
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Awaryjna naprawa nawierzchni drogi tłuczniowych Nadleśnictwa Wisła z podziałem na 2 zadania.
- BUDOWA ULICY BABIEGO LATA I ULICY ŚNIEŻNEJ W DZIELNICY WESOŁA M.ST. WARSZAWY
- Budowa drogi dla pieszych z niezbędnym oświetleniem w ciągu drogi krajowej nr 43 w m. Kałuże w woj. łódzkim
- Budowa ulicy Kołodziejskiej wraz z budową sieci kanalizacyjnej w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.