Ogłoszenie z dnia 2024-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00405470/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego pn.: „Ewaluacja bieżąca kryteriów i systemu wyboru projektów oraz ocena podejścia do realizacji zasad równościowych w ramach FEO 2021-2027”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska 14
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-082
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9b236264-2c92-49e1-98aa-9c81c12945fc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego pn.: „Ewaluacja bieżąca kryteriów i systemu wyboru projektów oraz ocena podejścia do realizacji zasad równościowych w ramach FEO 2021-2027”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b236264-2c92-49e1-98aa-9c81c12945fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560607
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043737/44/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 EWALUACJA BIEŻĄCA KRYTERIÓW I SYSTEMU WYBORU PROJEKTÓW ORAZ OCENA PODEJŚCIA DO REALIZACJI ZASAD RÓWNOŚCIOWYCH W RAMACH FEO 2021-2027
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot umowy współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus oraz środków budżetu województwa opolskiego w ramach Pomocy Technicznej Programu Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405470
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOA-ZP.272.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 206535,53
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego pn. „Ewaluacja bieżąca kryteriów systemu wyboru projektów oraz ocena podejścia do realizacji zasad równościowych w ramach FEO 2021-2027” w celu oceny systemu wyboru projektów, w tym kryteriów ich wyboru w ramach FEO 2021-2027, oraz oceny przyjętego w programie regionalnym podejścia do realizacji horyzontalnych zasad równościowych, w tym zapisów Karty Praw Podstawowych Unii Europejskiej oraz Konwencji o Prawach Osób Niepełnosprawnych. W ramach badania wypracowany zostanie zestaw wniosków i rekomendacji, które dostarczą wartościowych informacji pod kątem wdrażania interwencji w perspektywie 2021-2027 w zakresie objętym badaniem. W ramach realizacji badania Wykonawca będzie zobowiązany, w ramach zamówienia gwarantowanego, do przygotowania i przekazania Zamawiającemu następujących produktów: informacji metodologicznej, raportu końcowego, streszczenia w języku polskim i streszczenia w języku angielskim oraz prezentacji multimedialnej. Wszystkie produkty, z wyjątkiem prezentacji multimedialnej, zostaną przygotowane w wersjach dostępnych cyfrowo.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79419000-4 - Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79315000-5 - Usługi badań społecznych
79311100-8 - Usługi układania ankiet
79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
79311300-0 - Usługi analizy ankiet
79320000-3 - Usługi badania opinii publicznej
79330000-6 - Usługi statystycne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172105,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247458,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172105,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Openfield Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543068394
7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki 29/4
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-062
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Badanie ilościowe - 5%
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172105,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zgodnie z ofertą Wykonawcy: do 16 miesięcy od dnia wejścia umowy w życie, w tym:
• w zakresie zamówienia gwarantowanego oraz zamówienia objętego prawem opcji w części, o której mowa w § 2 ust. 9 pkt 3-4 PPU (Załącznik nr 2 do SWZ), zostanie zrealizowany w całości w terminie do 12 miesięcy od dnia wejścia umowy w życie;
• w zakresie zamówienia objętego prawem opcji, o którym mowa w § 2 ust. 9 pkt. 1-2 PPU (Załącznik nr 2 do SWZ) do 16 miesięcy od dnia wejścia umowy w życie.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Przebudowa Wydziału Budownictwa i Architektury - dostosowanie budynku do wymagań ochrony przeciwpożarowej.
- ,,Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Pokój - Zieleniec"
- D/70/2024 - Dostawa wraz z wymianą elementów wyposażenia fantomów i trenażerów niezbędnych do zapewnienia ciągłości cyklu dydaktycznego w ICSM UO
- WIW.DA.272.23.2024 - Zakup, dostawa i montaż urządzeń laboratoryjnych na potrzeby Zakładu Higieny Weterynaryjnej WIW w Opolu
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości z prawem opcji - 2 zadania częściowe.
- Zakup i dostawa drobnego sprzętu medycznego dla oddziału neurochirurgii
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.