eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzelewiceWykonanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Przelewice



Ogłoszenie z dnia 2024-10-23

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego
Gminy Przelewice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przelewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685237

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przelewice

1.5.2.) Miejscowość: Przelewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-210

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@przelewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przelewice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego
Gminy Przelewice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9c63ca9-bbda-425c-ab82-2bd8826834cd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560628

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00082837/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Wykonanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Przelewice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt finansowany z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej oraz środków budżetu państwa.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przelewice.ezamawiajacy.pl/pn/przelewice/demand/179916/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami:
1) z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami (w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń) odbywa się przy użyciu Platformy MarketPlanet, która jest dostępna pod adresem https://przelewice.ezamawiajacy.pl
2) korespondencja przekazana Zamawiającemu w inny sposób (np. listownie, mailem) nie będzie brana pod uwagę. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy MarketPlanet, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@przelewice.pl (nie dotyczy składania ofert).
3) Korzystanie z Platformy MarketPlanet jest bezpłatne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej.
1) Ofertę i oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na MarketPlanet. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont oraz zasady i warunki korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy dostępny na stronie internetowej https://przelewice.ezamawiajacy.pl oraz informacja zamieszczona w zakładce „Centrum Pomocy”.
3) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie MarketPlanet ani logowania.
4) Sposób sporządzania i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych”).
5) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności”), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://przelewice.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 4. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej "RODO", w celu umożliwienia korzystania za środków ochrony prawnej, o których mowa w ustawie, do upływu terminu na ich wniesienie.
5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, zamawiający informuje, że:

1) administratorem a w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE (jeżeli dotyczy) również podmiotem przetwarzającym wszelkie dane osobowe osób fizycznych związanych
z niniejszym postępowaniem jest Gmina Przelewice
2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Przelewice, adres e-mail: iod@przelewice.pl
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia,
4) odbiorcami ww. danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy oraz umowy dofinansowania (jeżeli dotyczy),
5) ww. dane osobowe będą przechowywane odpowiednio:
• przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata,
• do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji - w zakresie określonym w przepisach o archiwizacji.
6) Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy,
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IP.271.16.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Przelewice, obejmującego jej obszar administracyjny o powierzchni około 162,20 km², z wyłączeniem terenów zamkniętych. Zakres opracowania obejmuje m.in. inwentaryzację urbanistyczną, przygotowanie projektów pism i ogłoszeń, analizę wniosków oraz strategiczną ocenę oddziaływania na środowisko. Plan ogólny będzie opracowany zgodnie z przepisami prawa i skoordynowany z odpowiednimi instytucjami. Wykonawca zobowiązany jest do koordynacji całej procedury oraz udziału w konsultacjach społecznych.

Szczegółowy opis zamówienia zawiera swz wraz z załącznikami

4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena oferty powinna obejmować wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym wszelkie koszty bezpośrednie i pośrednie, zysk wykonawcy oraz wszystkie wymagane podatki i opłaty, w szczególności podatek VAT.
2. Wykonawca powinien uwzględnić w ofercie wszystkie informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, a szczególnie te, które zawarte są w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia łącznie poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Wykonawca musi wykazać posiadanie uprawnień wymaganych prawem do prowadzenia działalności związanej ze sporządzaniem planów ogólnych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. W tym celu należy przedłożyć dokumenty potwierdzające:
a) Wykształcenie wyższe w zakresie urbanistyki, architektury, gospodarki przestrzennej lub pokrewnych dziedzin, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 marca 2023r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2024 poz. 1130 art. 5)
b) Uprawnienia budowlane do projektowania, wymagane na podstawie Ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2024r. poz. 725 art. 12 i 13), które potwierdzają kompetencje do wykonywania tego typu prac. Wykonawca musi przedstawić dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności architektonicznej lub urbanistycznej, zgodnie z przepisami prawa.
c) Członkostwo w odpowiednich izbach zawodowych, takich jak izba architektów lub inżynierów budownictwa, co jest wymagane przepisami ustawy o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. 2023r. poz. 551). Wykonawca musi dostarczyć potwierdzenie aktywnego członkostwa w izbie właściwej dla jego specjalizacji zawodowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.4. Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
1.2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
Uwaga: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskaże w formularzu oferty dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.

1.3. Pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 2.

1.5. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
1.6. Oświadczenie wykonawcy o poleganiu na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ
Uwaga: dokument ten należy złożyć tylko w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

2.1. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, wraz z oświadczeniem tego podmiotu o braku podstaw do jego wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ).
Uwaga: dokument ten należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.

2.2. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wskazujące, które usługi realizować będzie każdy z wykonawców, według wzoru załącznika nr 5 do SWZ.
Uwaga: dokument ten należy złożyć w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

2.1. Próbki, opisy, zdjęcia lub inne materiały potwierdzające zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami zamawiającego, jeśli takie dokumenty zostaną zażądane.
2.2. Karty techniczne, certyfikaty lub świadectwa zgodności, jeśli zamawiający uzna za niezbędne do potwierdzenia spełnienia wymagań technicznych lub jakościowych oferowanego przedmiotu zamówienia.
1.3. Wykaz osób według wzoru stanowiącego zał. 9 do SWZ

III. Uzupełnienia na żądanie
W przypadku, gdy wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów lub złożone dokumenty zawierają błędy, zamawiający wezwie wykonawcę do ich uzupełnienia, poprawienia lub złożenia w wyznaczonym terminie, zgodnie z art. 128 PZP.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1.200,00

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 należy dołączyć do oferty.
3. Wszelką korespondencję w postępowaniu Zamawiający kieruje do pełnomocnika.
4. Wspólnicy spółki cywilnej są Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 3.
5. Przed zawarciem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zawierającą, co najmniej:

1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

9. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
10. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach:
1) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
2) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z:
a) działaniem siły wyższej,
b) innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy,
c) zmianą ilości usług lub ale tylko mieszczących się w opisie przedmiotu zamówienia,
d) zmiany podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku akceptacji przez Zamawiającego wskazanego innego podwykonawcy po wykazaniu, iż proponowany inny podwykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca się powoływał w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
e) rezygnacji z podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 118 ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku wykazania Zamawiającemu, iż Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca się powoływał w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
f) powierzeniu podwykonawcy realizacji części zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie nie wskazał części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy.
g) zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie;
h) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy.
i) zaistnienia okoliczności opisanych w art. 455 ustawy Pzp.
11. Zamawiający ma prawo, przy zaistnieniu obiektywnie uzasadnionych powodów, wstrzymać realizację usług na czas określony lub nieokreślony, a Wykonawca zobowiązany jest do podporządkowania się temu poleceniu. W związku ze wstrzymaniem wykonywania usług Wykonawca nie będzie uprawniony do jakiegokolwiek wynagrodzenia lub odszkodowania.
12. Stosownie do treści art. 436 PZP Zamawiający ustala zasady wprowadzania zmian w wysokości wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy w niżej wymienionych przypadkach:
1) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego wprowadzonej odpowiednim aktem prawnym;
2) minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów Ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w Ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych;

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://przelewice.ezamawiajacy.pl/pn/przelewice/demand/179916/notice/public/details

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-04 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następującego kryterium oceny ofert:

Kryterium I - Cena – waga kryterium 80%.
Kryterium II – Doświadczenie – waga kryterium 20%

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.