eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówUsługa ochrony obiektów Prokuratury Regionalnej w Krakowie zlokalizowanych przy ul. Cystersów 18, Mogilskiej 17 i Lubicz 25 w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2024-10-23

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa ochrony obiektów Prokuratury Regionalnej w Krakowie zlokalizowanych przy ul. Cystersów 18, Mogilskiej 17 i Lubicz 25 w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA REGIONALNA W KRAKOWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Powszechne jednostki prokuratury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363877118

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cystersów 18

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-553

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 122942700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawcze.rpkra@prokuratura.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/pr-krakow

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ochrony obiektów Prokuratury Regionalnej w Krakowie zlokalizowanych przy ul. Cystersów 18, Mogilskiej 17 i Lubicz 25 w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da235d78-e08f-44ff-ae17-f8f2c5dd1972

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560700

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00243730/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochrona obiektów, osób i mienia Prokuratury Regionalnej w Krakowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da235d78-e08f-44ff-ae17-f8f2c5dd1972

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:agnieszka.bloniarczyk@prokuratura.gov.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
3.Oferta wraz z załącznikami musi być złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e- Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2.Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
4.Dokumenty elektroniczne1, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
5.Informacje, oświadczenia lub dokumenty2, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
6.Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
7.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym3 lub podpisem osobistym4, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
8. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych zawartych w dokumentach postępowania, w tym w ofercie składanej przez Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego w Prokuraturze Regionalnej w Krakowie, a także w dokumentach podwykonawców oraz podmiotów trzecich udostępniających zasoby oraz w dokumentach związanych z realizacją udzielonego zamówienia jest Prokuratura Regionalna w Krakowie, ul. Cystersów 18, 31-553 Kraków.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) realizowany jest za pośrednictwem adresu mailowego: iod.rpkra@prokuratura.gov.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (dalej ustawa Pzp).
4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych, przetwarzanych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, mogą być osoby fizyczne, których dostęp do danych wynika z przepisów prawa, podmioty, które zostaną w przepisach prawa wskazane jako administratorzy danych, osoby fizyczne przetwarzające dane na zlecenie i w imieniu Administratora w celu świadczenia usług.
5. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Po zakończeniu postępowania dane będą przechowywane z godnie z przepisami archiwalnymi.
6.Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora:
a)na podstawie art. 15 RODO dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b)na podstawie art. 16 RODO sprostowania Pani/Pana danych osobowych (sprostowanie należy rozumieć jako poprawienie nieprawidłowych danych, uzupełnienie niekompletnych danych, przedstawienie dodatkowych informacji, przy czym uzupełnienie danych nie może obejmować danych, które byłyby nadmierne. Przedmiotem uzupełnienia nie mogą być dane, które są nieprawidłowe),
c)na podstawie art. 18 RODO ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
8.Nie przysługuje Pani/Panu:
a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustaw Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
10.Realizacja praw, o których mowa w punkcie 6 możliwa jest za pośrednictwem adresu e-mail: iod.rpkra@prokuratura.gov.pl.
11.Pani/Pana dane, które będą przetwarzane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlegają podejmowaniu decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, wywołujące wobec Pani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Panią/Pana wpływające.
12.Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich, ani do organizacji międzynarodowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2004-7.261.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia realizowana w formie:
1)bezpośredniej ochrony fizycznej stałej wykonywanej przez pracowników ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony, którzy posiadają na postawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 21 maja 1999 r. o broni i amunicji (t.j. Dz.U. 2024.485) dopuszczenie do broni w kategorii odpowiadającej świadectwu broni Wykonawcy, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, który posiada status, o jakim mowa w art. 29 ust. 1 pkt. 2 ustawy o broni i amunicji i w oparciu o niego uzyskał świadectwo broni, na broń palną w postaci pistoletów i rewolwerów centralnego zapłonu o kalibrach od 6 mm do 12 mm zgodnie z § 2 pkt 1 Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych I Administracji z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (t.j. Dz.U.2015.992) i będą wykorzystywać broń palną w postaci pistoletów i rewolwerów centralnego zapłonu o kalibrach od 6 mm do 12 mm do ochrony fizycznej osób i mienia Zamawiającego zgodnie z przedmiotem umowy w budynkach Prokuratury Regionalnej w Krakowie: w budynku przy ul. Cystersów 18 w Krakowie, w budynku przy ul. Mogilskiej 17 w Krakowie oraz ul. Lubicz 25 w Krakowie, w tym także zapobiegania próbom kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia wewnątrz i na zewnątrz chronionych obiektów (budynek wraz z terenem przyległym i mieniem Prokuratury znajdującym się na nim) oraz otwierania i zamykania w/w budynków Prokuratury Regionalnej (wyłączenie/włączenie systemu alarmowego).
2)przechowywanie broni zgodnie z przepisem art. 32 ustawy o broni i amunicji zapewni Wykonawca
3)ochrony polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych z powiadomieniem i udziałem grup interwencyjnych – monitoring budynków (system sygnalizacji włamania i napadu, system sygnalizacji ppoż, system monitoringu wizyjnego, innych systemów budynkowych, obsługi szlabanów parkingowych (ostatnie dot. tylko Lubicz 25) dotyczy budynków Prokuratury Regionalnej w Krakowie: budynku przy ul. Cystersów 18 w Krakowie, w budynku przy ul. Mogilskiej 17 w Krakowie oraz ul. Lubicz 25 w Krakowie
4)kontrola osób wchodzących z wykorzystaniem urządzeń technicznych do kontroli wnoszonych przedmiotów, w tym urządzenia RTG do prześwietlania bagażu (dot. ul. Lubicz 25)
5)całodobowa ochrona przez jednoosobowy posterunek w budynkach przy ul. Cystersów 18 oraz ul. Mogilskiej 17 oraz dwuosobowy posterunek w budynku przy ul. Lubicz 25

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-11-29 do 2026-01-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje i doświadczenie osób skierowanych do wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a)Wykonawca na potwierdzenie spełnienia warunku przedstawi ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.2020, poz. 838 ze zm.).
Zamawiający wymaga także, aby Wykonawcy posiadali świadectwo broni, o jakim mowa w art. 29 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 21 maja 1999r. o broni i amunicji (t.j. Dz.U. 2024.485) , na broń palną w postaci pistoletów i rewolwerów centralnego zapłonu o kalibrach od 6 mm do 12 mm zgodnie z § 2 pkt 1 Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych I Administracji z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (t.j. Dz.U.2015.992),
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy posiadali ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 1.000.000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych) obejmujące ubezpieczenie od kradzieży lub kradzieży z włamaniem na wartość co najmniej 150.000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych),
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli:
• Wykonawca wykaże, że należycie wykonał lub wykonuje usługę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał dwie usługi o przedmiocie i wartości zbliżonymi do przedmiotu niniejszego zamówienia, tj. polegających na wykonywaniu usług ochrony osób i mienia w budynkach użyteczności publicznej* o powierzchni min. 5 000 m2, przy czym co najmniej jedna z wykazanych usług była wykonywana w budynku użyteczności publicznej wyposażonym w sygnalizację włamania i napadu, sygnalizację p.poż.,
• Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niezbędną ilością pracowników ochrony fizycznej wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, którzy
zostaną skierowani do realizacji niniejszego zamówienia w celu sprawowania stałej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach: Prokuratury Regionalnej w Krakowie wskazane osoby muszą posiadać wynikający z jednego kontraktu co najmniej 6 miesięczny staż pracy (zatrudnienie na umowę o pracę) polegający na ochronie budynków użyteczności publicznej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,
2) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)koncesja wydana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.2020 poz.838,
2)świadectwo broni, o jakim mowa w art. 29 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 21 maja 1999r. o broni i amunicji (t.j. Dz.U. 2024.485) , na broń palną w postaci pistoletów i rewolwerów centralnego zapłonu o kalibrach od 6 mm do 12 mm zgodnie z § 2 pkt 1 Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych I Administracji z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz.U.2015.992),
3)wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - dotyczących świadczenia usług ochrony osób i mienia co najmniej dwóch usług, rozumianych jako dwa zamówienia świadczone w obiektach użyteczności publicznej o minimalnej powierzchni 5000 m2 - według Załącznika nr 4 do SWZ.
4)dowód posiadania przez okres obowiązywania umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 1.000.000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych), obejmujące ubezpieczenie od kradzieży lub kradzieży z włamaniem na wartość co najmniej 150.000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych),
5)wykaz osób wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony, którzy posiadają na postawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 21 maja 1999r. o broni i amunicji (t.j. Dz.U. 2024.485) dopuszczenie do broni w kategorii odpowiadającej świadectwu broni Wykonawcy, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, który posiada status, o jakim mowa w art. 29 ust. 1 pkt. 2 ustawy o broni i amunicji i w oparciu o niego uzyskał świadectwo broni, na broń palną w postaci pistoletów i rewolwerów centralnego zapłonu o kalibrach od 6 mm do 12 mm zgodnie z § 2 pkt 1 Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych I Administracji z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (t.j. Dz.U.2015.992), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług z co najmniej 6 miesięcznym stażem pracy (zatrudnienie na umowę o pracę) polegający na ochronie budynków użyteczności publicznej - według Załącznika nr 5 do SWZ.
6)informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem
7)oświadczenie Wykonawcy (sporządzone wg wzoru określonego w załączniku nr 12 do SWZ), o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego
8)oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2024 r. poz. 594 t.j.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wzór oświadczenia znajduje się w załączniku nr 11 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z zapisami SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 5 000,00 zł.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy - zgodnie z istotnymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-07 10:20

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.